Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33140000-3 Медичні матеріали, НК 024:2023 код 31400 - Контейнер для збирання проб сечі стерильний IVD (діагностика in vitro)
Очікувана вартість
38 700,00 UAH
UA-2024-02-08-013214-a ● 8352f4aae1f14bdbbd45991632508d25
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
08 лютого 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Вебсайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Контактна особа: |
Приходько Олена Геннадіївна 380562339500 tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 23.02.2024 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару одноразово, згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1) до специфікації, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години. Поставка медичних виробів здійснюється автотранспортом Постачальника. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 паковання
Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, стійкий до автоклавування, 120 мл, №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 лютого 2024
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
08 лютого 2024 16:42 |
Проєкт договору_10-ЗПП_Мед.вироби.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Матеріал дослідження |
Можливі значення:
|
|
Стерильність |
Можливі значення:
|
|
Градуювання |
Можливі значення:
|
|
Стійкість до автоклавування |
Можливі значення:
|
|
Матеріал контейнеру |
Можливі значення:
|
|
Кількість одиниць в упаковці | 1 | штуки |
Об'єм | 120 | мілілітр |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
35 900,00
UAH з ПДВ
|
35 900,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "ТЕНДЕРМЕД" |
36 200,00
UAH з ПДВ
|
36 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Макаренко Вадим Сергійович |
36 500,00
UAH з ПДВ
|
36 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" |
37 000,00
UAH з ПДВ
|
37 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
38 500,00
UAH з ПДВ
|
38 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" #30540001 |
Переможець |
35 900,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 09:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 13:48
|
Договір_10к_№10-ЗПП_Мед.вироби_ТОВ ТАВОЛГА.pdf | укладений |
20 лютого 2024 13:36
|