Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
185 263,00 UAH
UA-2024-02-08-010353-a ● 6abf4224cd55416d8f861e21262d0738
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "СОЛОНИЙ ЛИМАН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01988692 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 51291, Україна , Дніпропетровська обл., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, буд. 94 |
Контактна особа: |
Алла Голевська +380569344798 allagolevska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2024 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:14 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2024 15:14 |
Очікувана вартість: | 185 263,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 926,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51291, Україна, Дніпропетровська область, село Новотроїцьке, Герасименка,94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2024 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 11:18 |
Додаток 3 зміни.docx | |
13 лютого 2024 11:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
08 лютого 2024 15:05 |
Тендерна документація.docx | |
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 5.docx | |
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 4.docx | |
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 1.docx | |
08 лютого 2024 15:05 |
Оголошення.doc | |
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 2.docx | |
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 6.docx |
13 лютого 2024 11:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 лютого 2024 11:18 |
Додаток 3 зміни.docx
|
|||
13 лютого 2024 11:15 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
|||
08 лютого 2024 15:05 |
Тендерна документація.docx
|
|||
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 5.docx
|
|||
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 4.docx
|
|||
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 1.docx
|
|||
08 лютого 2024 15:05 |
Оголошення.doc
|
|||
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 2.docx
|
|||
08 лютого 2024 15:05 |
Додаток 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-08-010353-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПОДСЄВАКІН ВІТАЛІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2285908070
Дата подання: 27 лютого 2024 10:45
Невідповідність встановленим вимогам тендерної закупівлі
Шановний Замовник,інформуємо про невідповідності тендерної закупівлі учасником
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О.(Учасника):
1. Згідно Додатка №1 п.1.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати : Інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Учасник закупівлі надає інформацію : довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технісної бази та технологій,а саме: ноутбук,принтер та телефон.
Як за допомогою цього обладнання можливо налаштування запропонованого обладнання Учасником?
Також відсутній в ТД Учасника - Лист в довільній формі з інформацією про сервісний центр, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, з вказаним адреси та контактного номеру телефону
2. Згідно Додатка №1 п.2.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати: Інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо наявності в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити - досвід роботи (років) та займану посаду).
Учасник закупівлі надає інформацію : Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору-Волошинова Олена Олександрівна,Фахівець з документознавства та інформаційної діяльності. Ступінь – спеціаліст.
Учасник не зазначає!!!,що має в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити - досвід роботи (років) та займану посаду).
3. Згідно Додатка №1 п.3.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати:
- копії договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Учасник закупівлі надає договори між ФОП ВОЛОШИНОВА О.О.(Учасник) та ТОВ «2629»(в особі директора ВОЛОШИНОВ Р.В.) . Договори надаються між 2 суб’єктами підприємницької діяльності.
Згідно наданій ТД,Замовник є Комунальним підприємством,тобто є державною формою власності.
Учасник не надає!!! копії договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підприємствами державною формою власності.
Шановний Замовник, просимо дотримуватися встановленим вимогам тендерної закупівлі :
UA-2024-02-08-010353-a та Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О.(Учасника):
1. Згідно Додатка №1 п.1.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати : Інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Учасник закупівлі надає інформацію : довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технісної бази та технологій,а саме: ноутбук,принтер та телефон.
Як за допомогою цього обладнання можливо налаштування запропонованого обладнання Учасником?
Також відсутній в ТД Учасника - Лист в довільній формі з інформацією про сервісний центр, що буде проводити гарантійне обслуговування запропонованого Товару, з вказаним адреси та контактного номеру телефону
2. Згідно Додатка №1 п.2.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати: Інформаційна довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника щодо наявності в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити - досвід роботи (років) та займану посаду).
Учасник закупівлі надає інформацію : Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору-Волошинова Олена Олександрівна,Фахівець з документознавства та інформаційної діяльності. Ступінь – спеціаліст.
Учасник не зазначає!!!,що має в штаті підприємства, або прийнятих за контрактом, трудовою угодою відповідних спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (зазначити - досвід роботи (років) та займану посаду).
3. Згідно Додатка №1 п.3.1 ТД Замовника,встановлена вимога надати: Довідка у довільній формі, що містить інформацію про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Для підтвердження інформації наведеної у довідці Учасник має надати:
- копії договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Учасник закупівлі надає договори між ФОП ВОЛОШИНОВА О.О.(Учасник) та ТОВ «2629»(в особі директора ВОЛОШИНОВ Р.В.) . Договори надаються між 2 суб’єктами підприємницької діяльності.
Згідно наданій ТД,Замовник є Комунальним підприємством,тобто є державною формою власності.
Учасник не надає!!! копії договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) з підприємствами державною формою власності.
Шановний Замовник, просимо дотримуватися встановленим вимогам тендерної закупівлі :
UA-2024-02-08-010353-a та Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2024 16:18
Шановний учасник публічних закупівель!
Уповноважена особа публічних закупівель Замовника Комунального підприємства «Дніпропетровського обласного спеціалізованого реабілітаційного центру «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради» у відповідь на вашу вимогу про невідповідність встановленим вимогам тендерної документації учасником ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. відповідає наступне:
1. Учасник закупівлі надає інформацію: довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі.
2. Щодо наявності в штаті підприємства, спеціалістів які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
1.Замовник на ці два питання які по суті спорідненні, хоче об’єднати їх у одну відповідь та звернути увагу заявника на те, що закупівля Відкриті торги з особливостями за номером оголошення UA-2024-02-08-010353-а що міститься на майданчику ПРОЗОРРО «Персональних комп’ютерів за кодом ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» за предметом закупівлі є - придбання товару (комп’ютери), саме придбання товару (за договором купівлі-продажу), а не отримання послуг з налаштування товару.
Тому твердження щодо матеріальної бази та спеціалістів які повинні мати необхідні знання для налаштування товару, тобто надання послуг є - помилковим.
У даному випадку коли формувалась тендерна документація, Замовником були встановленні критерії виключно для суб’єктів господарювання які займаються видами економічної діяльності передбачені КВЕД - 46.51 (Оптова торгівля комп’ютерами);
- 47.41 (Роздрібна торгівля комп’ютерами) та інші види відповідного роду.
Аналізуючи нормативно-правові акти щодо публічних закупівель в України з урахуванням вимоги частини 4 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, хочеться наголосити наступне, відсутність спеціальних знань в сфері комп’ютерних технологій не позбавляє права суб’єкта господарювання займатися видами економічної діяльності які передбачені КВЕД 46.51 (Оптова торгівля комп’ютерами);
47.41 (Роздрібна торгівля комп’ютерами) та бути учасником публічних закупівель.
3.Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Договори надаються між 2 суб’єктами підприємницької діяльності.
Учасник не надає копії договору (договорів) з підприємствами державної форми власності.
Так відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020р. №708. (далі - Наказ). Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749.
Отже відповідно до даного Наказу аналогічним договором вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Крім того, відповідно до Постанови Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області від 29.09.2021 року, Справа №442/5710/21. Суд зробив висновки, що за загальним правилом цивільного права, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом.
Інші критерії, такі як форма власності суб’єкта господарювання, у визначені поняття «аналогічного договору» не передбачені діючим законодавством України у сфері публічних закупівель.
Наданий Договір №05 від 18 січня 2024 року між ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. та ТОВ «2629» у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. відповідає критеріям «аналогічного договору» оскільки передбачає предмет договору відповідно до показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) «Єдиний закупівельний словник», а саме, ноутбук ASUS M515DA-BQ1255.
З повагою, уповноважена особа.
Уповноважена особа публічних закупівель Замовника Комунального підприємства «Дніпропетровського обласного спеціалізованого реабілітаційного центру «Солоний лиман» Дніпропетровської обласної ради» у відповідь на вашу вимогу про невідповідність встановленим вимогам тендерної документації учасником ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. відповідає наступне:
1. Учасник закупівлі надає інформацію: довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі.
2. Щодо наявності в штаті підприємства, спеціалістів які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі.
1.Замовник на ці два питання які по суті спорідненні, хоче об’єднати їх у одну відповідь та звернути увагу заявника на те, що закупівля Відкриті торги з особливостями за номером оголошення UA-2024-02-08-010353-а що міститься на майданчику ПРОЗОРРО «Персональних комп’ютерів за кодом ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» за предметом закупівлі є - придбання товару (комп’ютери), саме придбання товару (за договором купівлі-продажу), а не отримання послуг з налаштування товару.
Тому твердження щодо матеріальної бази та спеціалістів які повинні мати необхідні знання для налаштування товару, тобто надання послуг є - помилковим.
У даному випадку коли формувалась тендерна документація, Замовником були встановленні критерії виключно для суб’єктів господарювання які займаються видами економічної діяльності передбачені КВЕД - 46.51 (Оптова торгівля комп’ютерами);
- 47.41 (Роздрібна торгівля комп’ютерами) та інші види відповідного роду.
Аналізуючи нормативно-правові акти щодо публічних закупівель в України з урахуванням вимоги частини 4 статті 22 Закону, яка передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, хочеться наголосити наступне, відсутність спеціальних знань в сфері комп’ютерних технологій не позбавляє права суб’єкта господарювання займатися видами економічної діяльності які передбачені КВЕД 46.51 (Оптова торгівля комп’ютерами);
47.41 (Роздрібна торгівля комп’ютерами) та бути учасником публічних закупівель.
3.Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Договори надаються між 2 суб’єктами підприємницької діяльності.
Учасник не надає копії договору (договорів) з підприємствами державної форми власності.
Так відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020р. №708. (далі - Наказ). Замовник визначає предмет закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749.
Отже відповідно до даного Наказу аналогічним договором вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Крім того, відповідно до Постанови Дрогобицького міськрайонного суду Львівської області від 29.09.2021 року, Справа №442/5710/21. Суд зробив висновки, що за загальним правилом цивільного права, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом.
Інші критерії, такі як форма власності суб’єкта господарювання, у визначені поняття «аналогічного договору» не передбачені діючим законодавством України у сфері публічних закупівель.
Наданий Договір №05 від 18 січня 2024 року між ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. та ТОВ «2629» у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. відповідає критеріям «аналогічного договору» оскільки передбачає предмет договору відповідно до показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних(апаратна частина) «Єдиний закупівельний словник», а саме, ноутбук ASUS M515DA-BQ1255.
З повагою, уповноважена особа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. |
178 726,00
UAH з ПДВ
|
140 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
148 062,00
UAH з ПДВ
|
148 062,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПОДСЄВАКІН ВІТАЛІЙ ПЕТРОВИЧ" |
169 500,00
UAH з ПДВ
|
169 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КСА 7" |
173 934,00
UAH з ПДВ
|
173 934,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. #2981209581 |
Переможець |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2024 09:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2024 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 12:57
|
Додаткова угода №1.pdf | укладений |
18 березня 2024 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 10:32
|
Договір.pdf | укладений |
06 березня 2024 10:30
|