Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання(Стартер PHILIPS S10 220V 4W-65W; Термоусаджувальна трубка ТТ2х1 8/4 біла)
Очікувана вартість
1 585,20 UAH
UA-2024-02-07-010532-a 17bbd354e1d04fb9b71651eba46a9a84
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Навітній Олег Юрійович

+380512411974
+380512415537
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Навітній Олег Юрійович
+380512411974, +380512415537
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Річний план закупівель на 2024р. Зміни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Стартер PHILIPS S10 220V 4W-65W
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31532500-9 — Стартери
5 метр
Термоусаджувальна трубка ТТ2х1 8/4 біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31532000-4 — Частини до світильників та освітлювальної арматури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Постачальником рахунка та/або накладної на оплату товару за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

07 лютого 2024 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2024 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2024 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ОПТОМЕДСЕРВІС-ПЛЮС»
#45075228
Переможець 1 585,20
UAH з ПДВ
07 лютого 2024 15:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2024 15:11
Договір №82 від 07.02.2024.PDF укладений
07 лютого 2024 15:11