Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03366374 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Ковтонюк +380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 15:32 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2024 15:32 |
Очікувана вартість: | 18 580 590,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 92 902,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2024 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток № 1.docx | |
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток №2 (Технічна специфікація).docx | |
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток № 5.docx | |
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток №3 (Проект договору).doc | |
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток № 4.doc | |
07 лютого 2024 14:47 |
Оголошення.docx | |
07 лютого 2024 14:47 |
Тендерна документація.doc |
09 лютого 2024 10:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток № 1.docx
|
|||
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток №2 (Технічна специфікація).docx
|
|||
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток № 5.docx
|
|||
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток №3 (Проект договору).doc
|
|||
07 лютого 2024 14:47 |
Додаток № 4.doc
|
|||
07 лютого 2024 14:47 |
Оголошення.docx
|
|||
07 лютого 2024 14:47 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-27-000010 ● 0ab70fe3db874962af922115161e22ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2024 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2024 № 21-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-02-07-009793-a 07.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-01 12:21:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)» згідно ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів, очікуваною вартістю 18 580 590,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-009793-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати пояснення, у звязку з чим у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи б/н та б/д, не зазначено чітке місце надання послуг, зокрема перелік лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, які підлягають поточному ремонту та технічному обслуговуванню?
3. На виконання вимоги додатку 5 до тендерної документації Замовника учасником КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради надано копію статуту в редакції від 20.02.2020 та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – витяг з ЄДР). У витягу з ЄДР зазначено інформацію про проведення державної реєстрації змін від 31.12.2020 в частині установчих документів.
У звязку з чим Замовником не включено у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформацію про надання учасником процедури закупівлі діючого статуту?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 16:53:54
Пояснення на Запит щодо Закупівлі UA-2024-02-07-009793-a
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 29 грудня 2023 року № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», що оприлюднено на сайті Чернігівської міської військової адміністрації за посиланням: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2023/12/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%E2%84%96407%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2029.12.2023%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D1%83%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B3%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B8.pdf та https://mva.cg.gov.ua/page?id=487182&tp=0.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року № 2807- IV (зі змінами), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (зі змінами), «Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017р. №296, «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 14.02.2012р. №54 (зі змінами та доповненнями), ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 4092–2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки», ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» та «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова в новій редакції», затверджених рішенням Чернігівської міської ради від 24 грудня 2019 року № 49/VII-2 (зі змінами).
Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі – 18 580 590,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено Замовником 08 лютого 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/ 12/29/01/21/de873c98cd532f0d31da78d3337167d5.pdf
2. Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, в тому числі, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Місце надання послуг та їх обсяг вказані у п. 4.3. розділу 1 тендерної документації, а саме: - Місце надання послуг: Україна, 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, Чернігівська міська територіальна громада (відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації).
Проведення ремонту, технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху здійснювати з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. №154 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства № 94 від 24.07.2007р.), Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017р. №296, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54 зі змінами та доповненнями, ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 4092–2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки», ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» з правкою. Проте, конкретне визначення місць надання відповідних послуг є неможливим, оскільки, в процесі експлуатації технічних засобів регулювання дорожнього руху постійно надходять скарги через аварійні служби щодо ліквідування пошкоджень (внаслідок коротких замикань) внутрішньої проводки світлофорів, клемних коробок, контролерів, світлодіодних модулів, кнопок виклику світлофорів, які потребують негайного ремонту.
Також, до балансоутримувача технічних засобів регулювання дорожнього руху постійно надходять від управління патрульної поліції в Чернігівській області вимоги щодо заміни та встановлення дорожніх знаків задля забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до вимог ДСТУ 3587-22 та на виконання норм Закону України «Про дорожній рух».
Крім того зазначаємо, що чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі», не зазначена вимога щодо конкретного визначення місць надання послуг чи то за адресами, чи то за переліком лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
3. Відповідно до вимог, що визначені в додатку 5 до тендерної документації Замовника, учасник процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради у складі своєї тендерної пропозиції надало копію діючого Статуту у новій редакції, що був затверджений, рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20.02.2020 №72, та був чинним на дату подання тендерної пропозиції, що підтверджується записом з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 31.12.2020, внесеним державним реєстратором Вербовим О.П. Управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради, про що свідчить сам факт вчинення державним реєстратором дій відповідно до вимог ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, зокрема у частині зміни установчих документів. Враховуючи вищенаведене у Замовника були відсутні підстави для включення у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформації про надання учасником процедури закупівлі діючого статуту.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те, що згідно зі статтею 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зокрема, і уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель замовника, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також, зазначаємо, що готові сприяти правоохоронним органом у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 17:54:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)» згідно ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів, очікуваною вартістю 18 580 590,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-009793-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради підтвердженого вимогу передбачену абзацом восьмим додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: «інформація у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичними особами, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
2. Просимо зазначити назву документу тендерної пропозиції учасника КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради, яким підтверджено вимогу абзацу восьмого додатку 5 до тендерної документації Замовника.
3. У разі відсутності відповідної інформації у довільній формі у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради, надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не включено у вимогу про виправлення невідповідностей до учасника КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформацію про надання учасником процедури закупівлі підтвердження відповідності вимогам абзацом восьмим додатку 5 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 17:12:59
Пояснення на запит
1. Відповідно до вимог, що визначені в абзаці восьмому додатку 5 до тендерної документації Замовника, учасник процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради підтвердив дану вимогу та надав шляхом завантаження необхідного документу, що вимагався Замовником у тендерній документації, а саме інформацію у довільній формі: «Комунальне підприємство «Міськсвітло» Чернігівської міської ради підтверджує, що не є юридичних осіб, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, в тому числі коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
2. Електронним файлом, розміщеним в електронній системі закупівель під назвою: «Інформація про учасника.pdf», який оприлюднено у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради 14 лютого 2024 18:15, підтверджено учасником КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради виконання вимоги абзацу восьмого додатку 5 до тендерної документації Замовника.
3. Таким чином повідомляємо, враховуючи вищенаведене, КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради дотримано вимогу абзацу восьмого додатку 5 Тендерної документації Замовника, відтак у Замовника були відсутні підстави для включення у вимогу про виправлення невідповідностей до учасника КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформації про надання учасником процедури закупівлі підтвердження відповідності вимогам абзацу восьмого додатку 5 до тендерної документації.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те, що згідно зі статтею 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зокрема, і уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель замовника, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також, зазначаємо, що готові сприяти правоохоронним органом у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Протоколу №80
2024-04-25 17:08:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі.)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 02 травня 2024 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі: "50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)", (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-07-009793-a) |
Дата публікації: | 02 травня 2024 |
Документи:
02 травня 2024 14:30
|
Електронний підпис |
02 травня 2024 14:28
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" |
15 749 930,78
UAH з ПДВ
|
15 749 930,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради |
18 576 264,58
UAH з ПДВ
|
18 576 264,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" #35884094 |
Відхилено |
15 749 930,78
UAH з ПДВ
|
13 березня 2024 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 17:07
|
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради #03333699 |
Переможець |
18 576 264,58
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2024 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 12:04
|
Договір № 6030-14.pdf | укладений |
01 квітня 2024 12:00
|