Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
Очікувана вартість
18 580 590,00 UAH
UA-2024-02-07-009793-a 7bdc72ddc8ed40ab885cd8048d48f9ee
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ковтонюк

+380462941552 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Вікторія Ковтонюк
+380462941552
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2024 01:00
Початок аукціону: 16 лютого 2024 15:32
Початок аукціону: 16 лютого 2024 15:32
Очікувана вартість: 18 580 590,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 902,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Чернігівська міська територіальна громада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 14:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 лютого 2024 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2024 14:47
Додаток № 1.docx
07 лютого 2024 14:47
Додаток №2 (Технічна специфікація).docx
07 лютого 2024 14:47
Додаток № 5.docx
07 лютого 2024 14:47
Додаток №3 (Проект договору).doc
07 лютого 2024 14:47
Додаток № 4.doc
07 лютого 2024 14:47
Оголошення.docx
07 лютого 2024 14:47
Тендерна документація.doc
09 лютого 2024 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2024 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2024 14:47
Додаток № 1.docx
07 лютого 2024 14:47
Додаток №2 (Технічна специфікація).docx
07 лютого 2024 14:47
Додаток № 5.docx
07 лютого 2024 14:47
Додаток №3 (Проект договору).doc
07 лютого 2024 14:47
Додаток № 4.doc
07 лютого 2024 14:47
Оголошення.docx
07 лютого 2024 14:47
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-27-000010 ● 0ab70fe3db874962af922115161e22ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2024 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.01.2024 № 21-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-02-07-009793-a 07.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-01 12:21:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)» згідно ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів, очікуваною вартістю 18 580 590,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-009793-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Просимо надати пояснення, у звязку з чим у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи б/н та б/д, не зазначено чітке місце надання послуг, зокрема перелік лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, які підлягають поточному ремонту та технічному обслуговуванню?
3. На виконання вимоги додатку 5 до тендерної документації Замовника учасником КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради надано копію статуту в редакції від 20.02.2020 та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – витяг з ЄДР). У витягу з ЄДР зазначено інформацію про проведення державної реєстрації змін від 31.12.2020 в частині установчих документів.
У звязку з чим Замовником не включено у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформацію про надання учасником процедури закупівлі діючого статуту?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-04 16:53:54

Пояснення на Запит щодо Закупівлі UA-2024-02-07-009793-a

1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 29 грудня 2023 року № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», що оприлюднено на сайті Чернігівської міської військової адміністрації за посиланням: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2023/12/docs/%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%E2%84%96407%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%2029.12.2023%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82%D1%83%20%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B3%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D0%B8.pdf та https://mva.cg.gov.ua/page?id=487182&tp=0.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 6 вересня 2005 року № 2807- IV (зі змінами), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» затверджених наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154 (зі змінами), «Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017р. №296, «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 14.02.2012р. №54 (зі змінами та доповненнями), ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 4092–2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки», ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» та «Правил благоустрою, забезпечення чистоти, порядку утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів та додержання тиші в громадських місцях м. Чернігова в новій редакції», затверджених рішенням Чернігівської міської ради від 24 грудня 2019 року № 49/VII-2 (зі змінами).

Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі:
Очікувана вартість закупівлі – 18 580 590,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості послуг здійснювався на підставі проведених закупівель у минулих роках із застосуванням встановлення поточних цін з урахуванням індексу інфляції та збільшення мінімальної заробітної плати тощо.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено Замовником 08 лютого 2024 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/ 12/29/01/21/de873c98cd532f0d31da78d3337167d5.pdf

2. Відповідно до п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, в тому числі, місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Місце надання послуг та їх обсяг вказані у п. 4.3. розділу 1 тендерної документації, а саме: - Місце надання послуг: Україна, 14000, Чернігівська обл., м. Чернігів, Чернігівська міська територіальна громада (відповідно до Додатку № 2 Тендерної документації).
Проведення ремонту, технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху здійснювати з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою, затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. №154 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства № 94 від 24.07.2007р.), Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017р. №296, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54 зі змінами та доповненнями, ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 4092–2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки», ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» з правкою. Проте, конкретне визначення місць надання відповідних послуг є неможливим, оскільки, в процесі експлуатації технічних засобів регулювання дорожнього руху постійно надходять скарги через аварійні служби щодо ліквідування пошкоджень (внаслідок коротких замикань) внутрішньої проводки світлофорів, клемних коробок, контролерів, світлодіодних модулів, кнопок виклику світлофорів, які потребують негайного ремонту.
Також, до балансоутримувача технічних засобів регулювання дорожнього руху постійно надходять від управління патрульної поліції в Чернігівській області вимоги щодо заміни та встановлення дорожніх знаків задля забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до вимог ДСТУ 3587-22 та на виконання норм Закону України «Про дорожній рух».
Крім того зазначаємо, що чинним законодавством, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі», не зазначена вимога щодо конкретного визначення місць надання послуг чи то за адресами, чи то за переліком лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури.

3. Відповідно до вимог, що визначені в додатку 5 до тендерної документації Замовника, учасник процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради у складі своєї тендерної пропозиції надало копію діючого Статуту у новій редакції, що був затверджений, рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 20.02.2020 №72, та був чинним на дату подання тендерної пропозиції, що підтверджується записом з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 31.12.2020, внесеним державним реєстратором Вербовим О.П. Управлінням адміністративних послуг Чернігівської міської ради, про що свідчить сам факт вчинення державним реєстратором дій відповідно до вимог ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, зокрема у частині зміни установчих документів. Враховуючи вищенаведене у Замовника були відсутні підстави для включення у вимогу про виправлення невідповідностей до КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформації про надання учасником процедури закупівлі діючого статуту.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те, що згідно зі статтею 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зокрема, і уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель замовника, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також, зазначаємо, що готові сприяти правоохоронним органом у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-11 17:54:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)» згідно ДК 021:2015: 50232200-2 — Послуги з технічного обслуговування світлофорів, очікуваною вартістю 18 580 590,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-009793-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати пояснення яким чином та на підставі яких документів у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради підтвердженого вимогу передбачену абзацом восьмим додатку 5 до тендерної документації Замовника, а саме: «інформація у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичними особами, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
2. Просимо зазначити назву документу тендерної пропозиції учасника КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради, яким підтверджено вимогу абзацу восьмого додатку 5 до тендерної документації Замовника.
3. У разі відсутності відповідної інформації у довільній формі у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради, надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не включено у вимогу про виправлення невідповідностей до учасника КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформацію про надання учасником процедури закупівлі підтвердження відповідності вимогам абзацом восьмим додатку 5 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-16 17:12:59

Пояснення на запит


1. Відповідно до вимог, що визначені в абзаці восьмому додатку 5 до тендерної документації Замовника, учасник процедури закупівлі КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради підтвердив дану вимогу та надав шляхом завантаження необхідного документу, що вимагався Замовником у тендерній документації, а саме інформацію у довільній формі: «Комунальне підприємство «Міськсвітло» Чернігівської міської ради підтверджує, що не є юридичних осіб, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, в тому числі коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
2. Електронним файлом, розміщеним в електронній системі закупівель під назвою: «Інформація про учасника.pdf», який оприлюднено у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради 14 лютого 2024 18:15, підтверджено учасником КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради виконання вимоги абзацу восьмого додатку 5 до тендерної документації Замовника.
3. Таким чином повідомляємо, враховуючи вищенаведене, КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради дотримано вимогу абзацу восьмого додатку 5 Тендерної документації Замовника, відтак у Замовника були відсутні підстави для включення у вимогу про виправлення невідповідностей до учасника КП «Міськсвітло» Чернігівської міської ради інформації про надання учасником процедури закупівлі підтвердження відповідності вимогам абзацу восьмого додатку 5 до тендерної документації.
Одночасно з цим звертаємо Вашу увагу на те, що згідно зі статтею 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зокрема, і уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель замовника, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також, зазначаємо, що готові сприяти правоохоронним органом у здійсненні своїх функціональних обов’язків, однак виключно за умови, якщо останні будуть діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до Протоколу №80

2024-04-25 17:08:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 18 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради 02 травня 2024 року було подано позовну заяву до Чернігівського окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області про результати моніторингу процедури закупівлі: "50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)", (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-07-009793-a)
Дата публікації: 02 травня 2024

Документи:

02 травня 2024 14:30
Електронний підпис
02 травня 2024 14:28
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2024 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 15 749 930,78
UAH з ПДВ
15 749 930,78
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради 18 576 264,58
UAH з ПДВ
18 576 264,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 березня 2024 16:47
Електронний підпис
06 березня 2024 16:00
Електронний підпис
06 березня 2024 15:40
3.3. Витяг із Статуту.pdf
14 лютого 2024 21:34
Електронний підпис
14 лютого 2024 21:05
10. ТП.pdf
14 лютого 2024 21:05
11. Розрахунок.pdf
14 лютого 2024 19:46
3.1. Лист-відгук.pdf
14 лютого 2024 19:46
6. ТЗ Додаток 2.pdf
14 лютого 2024 19:46
2.Працівники.pdf

Публічні документи

26 березня 2024 12:04
Електронний підпис
26 березня 2024 11:58
Витяг зі статуту.pdf
26 березня 2024 11:58
Розпорядження ЧМР.pdf
26 березня 2024 11:58
Довідка (1).zip
26 березня 2024 11:58
Довідка.zip
26 березня 2024 11:58
Витяг-2429043-КУНИЦЯ-2024-03-26.pdf
22 березня 2024 15:56
Електронний підпис
22 березня 2024 15:53
Витяги з ТК.pdf
22 березня 2024 15:53
Розпорядження ЧМР.pdf
22 березня 2024 15:53
Інвентарна картка.PDF
22 березня 2024 15:53
Довідка про МТБ.pdf
22 березня 2024 15:53
Дод.Угода №1 ТОВ Сіті-А.pdf
14 лютого 2024 18:19
Електронний підпис
14 лютого 2024 18:15
ДЦ ТОВ СІТІ-А.PDF
14 лютого 2024 18:15
Комерційна ТОВ СІТІ-А.pdf
14 лютого 2024 18:15
Тендерна пропозиція.pdf
14 лютого 2024 18:15
Копія Статуту.pdf
14 лютого 2024 18:15
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 лютого 2024 18:15
Витяг зі статуту.pdf
14 лютого 2024 18:15
74027025980022.pdf
14 лютого 2024 18:15
Гарантійний лист 1.pdf
14 лютого 2024 18:15
Витяг з розпорядження.pdf
14 лютого 2024 18:15
Проект договору.pdf
14 лютого 2024 18:15
74027030692922.pdf
14 лютого 2024 18:15
Гарантійний лист 2.pdf
14 лютого 2024 18:15
Витяг з ЄДР.pdf
14 лютого 2024 18:15
Довідка до МТБ.pdf
14 лютого 2024 18:15
Витяги з ТК.PDF
14 лютого 2024 18:15
Довідка про МТБ.pdf
14 лютого 2024 18:15
Лист-відгук.pdf
14 лютого 2024 18:15
Аналогічний договір.pdf
14 лютого 2024 18:15
Лист-відгук ТОВ СІТІ-А.pdf
14 лютого 2024 18:15
2. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП"
#35884094
Відхилено 15 749 930,78
UAH з ПДВ
13 березня 2024 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 березня 2024 17:07
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
#03333699
Переможець 18 576 264,58
UAH з ПДВ
25 березня 2024 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 березня 2024 13:14

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1 Учасник надав відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, які будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі за формою, що встановлена Таблицею № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (електронні файли « 2.Працівники.pdf» та «9.4 Субпідрядник Спектр-Юг працівники.pdf»), що містять невідповідності щодо назв посад (професій) за штатним розписом та наданими копіям наказів Учасника, а також невідповідності у визначенні наявного досвіду роботи на зазначених посадах (вказаний досвід роботи на посаді не відповідає даним, які зазначено у наданих скан-копіях договорів цивільно-правового характеру), а також не надав документальне підтвердження наявності посад зазначених спеціалістів субпідрядника ТОВ «НВП «СПЕКТР-ЮГ» (Учасник не надав завірену копію або скан-копію оригіналу витягу зі штатного розпису (або штатного розпису) субпідрядника), крім того надані субпідрядником скан-копії договорів підряду не містять інформації про назву посади (професії) залучених спеціалістів. 1.2 Учасник для документального підтвердження виконання аналогічного договору надав довідку про виконання аналогічного(них) договору(ів) вих. № 42/ТН від 14.02.2024 (файл «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.pdf»), скан-копії договорів Учасника та Листи-відгуки на виконання вимог тендерної документації (ТАБЛИЦЯ № 2 до Додатку №1 до Тендерної документації) з інформацією про договори, що містять невідповідності щодо підтвердження виконання аналогічного договору саме на здійснення поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху, зокрема, поновлення пошкодженої фарби дорожньої размітки з аналогічними за видами та обсягами роботами чи послугами тим, що передбачені даним предметом закупівлі, а саме: «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)» та не надав інформацію і документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) щодо залученого як субпідрядник суб’єкта господарювання – ТОВ «НВП «СПЕКТР-ЮГ», згідно назви предмету закупівлі, крім того відсутні документи, що підтверджують факт виконання договору. 1.3 Учасник на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю не надав копію витягу зі Статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів, що не відповідає вимогам тендерної документації визначеним у Додатку № 4 до Тендерної документації. 1.4 Учасник на виконання вимог, визначених у Додатку № 5 до Тендерної документації, надав Відомості про учасника №32/ТН від 14.02.2024 р., (файл «7. Довідки до вимог Додатку 5.PDF»), що містить невідповідність в інформації щодо основних видів діяльності з переліком КВЕД зазначених у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 1.5 Учасник на виконання вимог, визначених у Додатку № 5 до Тендерної документації, надав довідки про субпідрядників/співвиконавців №33/ТН та № 33/1/ТН від 14.02.2024 р., (електронні файли «8. Субпідряд Лідербуд довідка про субпідрядників..pdf» та «9. Субпідряд Спектр-Юг Довідка про субпідрядників..pdf»), що не містить інформації щодо частки участі у відсотках (розраховану як співвідношення вартості надання послуг зі здійснення технічного обслуговування світлофорних об’єктів та проведення поточного ремонту до поданої Учасником цінової пропозиції на закупівлю). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі, що підтверджуються завіреними копіями або скан-копіями оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), витягів з трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівників згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 1 (Таблиця – Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі), крім того, на вимогу Додатку № 5 до Тендерної документації, згідно форми довідки про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), додатково надаються інформація та документи, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) кваліфікаційним критеріям (згідно з додатком № 1). 2.2. Учасник надає інформацію про виконання аналогічного(них) договору(ів), що документально підтверджується скан-копією виконаного аналогічного(них) договору(ів), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 2 (Таблиця – Довідка про виконання аналогічного(них) договору(ів)). 2.3. Учасник на підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису договору, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації, надає витяг зі Статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів. 2.4. Учасник відповідно до вимог тендерної документації, визначених у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повинен надати у складі тендерної пропозиції інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (згідно з Додатком № 5 до тендерної документації), а саме: довідку, що містить відомості про Учасника (згідно наведеної форми). 2.5. Учасник відповідно до вимог тендерної документації, визначених у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повинен надати у складі тендерної пропозиції інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (згідно з Додатком № 5 до тендерної документації), а саме: довідку про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), згідно наведеної форми. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо назв посад та визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів у відомостях Учасника та інформації щодо залученого як субпідрядник суб’єкта господарювання – ТОВ «НВП «СПЕКТР-ЮГ» (досвід роботи на цій посаді ((професією), років), шляхом повторного заповнення таблиць «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі» із зазначенням вірної інформації та наданням відповідних завірених копій або скан-копій оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), де зазначені ці посади/фахівці та витягів трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або цивільно-правові договори, які підтверджують наявність та професію такого працівника Учасник та субпідрядника. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження факту саме виконання аналогічного договору, шляхом повторного надання документального підтвердження виконаного аналогічного договору, Листа-відгуку та інформації про досвід виконання аналогічного договору (Таблиця № 2 «Довідка про виконання аналогічного(них) договору(ів)») із зазначенням відповідної інформації. 3.3. Учасник повинен надати витяг зі Статуту Учасника з положенням про особу, яка має право підпису договорів. 3.4. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо переліку основних видів діяльності в наданій довідці, що містить відомості про Учасника, шляхом повторного надання «Відомостей про Учасника» згідно наведеної форми в Додатку №5 до Тендерної документації із зазначенням вірної інформації. 3.5. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо відсутності інформації про розмір частки участі у відсотках в наданій Учасником інформації про субпідрядника/співвиконавця шляхом повторного надання «Довідки про субпідрядника/співвиконавця» згідно наведеної форми в Додатку № 5 до Тендерної документації із зазначенням відповідних даних.

Документи

13 березня 2024 16:46
Електронний підпис
13 березня 2024 16:45
Протокол № 53.pdf
26 лютого 2024 09:48
Електронний підпис
26 лютого 2024 09:47
Протокол №28.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою, що встановлена Таблицею № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації (файл «Довідка про МТБ.pdf»), що містить невідповідність щодо документального підтвердження про залучену власну техніку Учасника, що буде використовуватись при виконанні робіт, які є необхідними згідно предмету закупівлі. Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, що встановлена Таблицею № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації щодо залученої техніки субпідрядника – ТОВ «СІТІ-А» (електронний файл: «2. Довідка МТБ.pdf»), що містить невідповідність щодо інформації про строк дії Договору оренди обладнання №03/01/23 від 24 січня 2023 року, на залучену субпідрядником техніку (електронний файл: «2.1 Договір оренди обладнання.pdf»). 1.2. Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі (станом на 14.02.2024 року) за формою, що встановлена Таблицею № 2 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (електронні файли: «Відомості про кваліфікацію.pdf», «Витяги з ТК.PDF»), що містить невідповідності у визначенні наявного досвіду роботи на зазначеній посаді (вказаний досвід роботи на посаді не відповідає даним, які зазначено у наданих витягах з трудових книжок), а також невідповідності у визначенні наявного досвіду роботи на зазначених посадах в інформації залученого як субпідрядника – ТОВ «СІТІ-А» (електронний файл: «1. Довідка про працівників.pdf»), вказаний досвід роботи на посаді, не відповідає даним, які зазначено у наданій субпідрядником копії наказу про прийняття на роботу. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що документально підтверджується копіями свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, при залученні орендованої техніки – копією договору оренди, копію договору надання послуг, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», за формою наведеною у Таблиці № 1 (Таблиця – Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), крім того, на вимогу Додатку № 5 до Тендерної документації, згідно форми довідки про субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів), додатково надаються інформація та документи, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) кваліфікаційним критеріям (згідно з додатком № 1). 2.2. Учасник надає відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі, що підтверджуються завіреними копіями або скан-копіями оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), витягів з трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівників згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 2 (Таблиця – Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі), крім того, на вимогу Додатку № 5 до Тендерної документації, згідно форми довідки про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), додатково надаються інформація та документи, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) кваліфікаційним критеріям (згідно з додатком № 1). 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження на залучену власну техніку, що буде використовуватись при виконанні робіт, яка є необхідною згідно предмету закупівлі, шляхом повторного заповнення Таблиці № 1 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» із наданням відповідної інформації та документів, та щодо залученої субпідрядником – ТОВ «СІТІ-А» орендованої техніки. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо визначення наявного досвіду роботи основних спеціалістів (досвід роботи на цій посаді ((професією), років) шляхом повторного заповнення Таблиці «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі» із зазначенням вірної інформації та наданням витягів з трудових книжок, що підтверджують досвід роботи на посаді, та у відомостях залученого субпідрядника – ТОВ «СІТІ-А».

Документи

25 березня 2024 17:05
Довідка НАЗК
25 березня 2024 17:05
Електронний підпис
25 березня 2024 17:04
Протокол № 70.pdf
20 березня 2024 14:12
Електронний підпис
20 березня 2024 14:10
Протокол № 64.pdf
13 березня 2024 16:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2024 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
#03333699
18 576 264,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2024 17:05
Довідка НАЗК
25 березня 2024 17:05
Електронний підпис
25 березня 2024 17:04
Протокол № 70.pdf
20 березня 2024 14:12
Електронний підпис
20 березня 2024 14:10
Протокол № 64.pdf
13 березня 2024 16:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 12:04
Договір № 6030-14.pdf укладений
01 квітня 2024 12:00