Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 427-А в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
3 528 579,60 UAH
UA-2024-02-06-012069-a ● 7a4ad5f1feae4d6ba2fece422cb6b0a8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:05 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 3 528 579,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 642,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме: 17 642,90 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей, у випадку якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17642.9 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення про те, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 427-А в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 (семи) робочих днів. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2024 16:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2024 16:01 |
Перелік змін Бородянка вул. Центральна 427-А.docx | |
19 лютого 2024 16:01 |
Нова редакція ТД ПКД реконструкція вулиця Центральна, 427-А.docx | |
19 лютого 2024 16:01 |
Додаток № 4 НОВА РЕДАКЦІЯ ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ (Бородянка, Центральна, 427-А).docx | |
13 лютого 2024 10:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2024 10:54 |
Звіт обстеження.pdf | |
13 лютого 2024 10:54 |
Перелік змін Бородянка вул. Центральна 427-А.docx | |
08 лютого 2024 10:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2024 10:42 |
Перелік змін Бородянка вул. Центральна 427-А.docx | |
06 лютого 2024 15:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 15:53 |
Додаток № 3 Завдання на проектування Центральна , 427-А.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторисні розрахунки
Дата подання: 08 лютого 2024 09:33
Дата відповіді: 08 лютого 2024 10:43
Просимо уточнити щодо кошторисних рохрахунків в тому числі договірної ціни. Дані документи надаються лише переможцем процедури закупівлі? У складі пропозиції їх надавати не потрібно?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі (Договірна ціна повинна бути розрахована Учасником на об’єми завдання і змін та доповнень до завдання).
Переможець торгів у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог тендерної документації.
Кошторис завантажується на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через автоматизований електронний майданчик, у строки, визначені тендерною документацією з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через п’ятнадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи, що стосуються укладання та погодження договірної ціни Переможець розміщує в електронному вигляді через електронну систему закупівель до укладання договору.
Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі (Договірна ціна повинна бути розрахована Учасником на об’єми завдання і змін та доповнень до завдання).
Переможець торгів у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог тендерної документації.
Кошторис завантажується на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через автоматизований електронний майданчик, у строки, визначені тендерною документацією з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через п’ятнадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи, що стосуються укладання та погодження договірної ціни Переможець розміщує в електронному вигляді через електронну систему закупівель до укладання договору.
Щодо положень тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2024 09:40
Дата відповіді: 08 лютого 2024 10:40
Просимо роз'яснити замовника, що мається на увазі під "постійним місцевлаштуванням"?
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
приміщення подвійного призначення /кошторисні розрахунки
Дата подання: 09 лютого 2024 20:12
Дата відповіді: 12 лютого 2024 17:09
Доброго дня, шановний Замовник!
1. Згідно завдання на проєктування п. 14 необхідно передбачити в тому числі приміщення подвійного призначення. Що конкретно мається на увазі? Є таке поняття, як споруда подвійного призначення - це наземна або підземна споруда, що може бути використана за основним функціональним призначенням і для захисту населення. Нове будівництво житлового будинку згідно норм повинно передбачати наявність правильно облаштованих захисних споруд. Внесіть доповнення та правильну назву, за для вірного розрахунку вартості. Адже СПП (споруда подвійного призначення) та житловий будинок проєктуються за різними нормами.
2. У Вашій відповіді на запитання, щодо подання чи неподання кошторисних розрахунків вказано, що договірна ціна - це ціна переможця. І надається вона після визначення переможця. Питання: Як саме замовник буде перевіряти відповідність документів тендерної пропозиції учасників, якщо не бачить з чього саме складається його ціна, чи враховані всі види робіт, які замовник прописав в завданні тощо. Чи правильно виконані розрахунки учасниками? чи замовнику не важливо чи виконані розрахунки у відповідності з Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво? внесіть у вимоги тендерної документації надання учасниками кошторисних розрахунків з обгрунтуванням своєї пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. По Вашим питанням повідомляємо:
1. При формуванні завдання на проектування розглядалося будівництво паркінгу, як приміщення подвійного призначення.
2. Після визначення Учасника Переможцем торгів він у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог тендерної документації.
Кошторис завантажується на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через автоматизований електронний майданчик, у строки, визначені тендерною документацією з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Розрахунок вартості робіт повинен бути виконаний згідно з «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»), якщо інше не визначено чинним законодавством. Після завантаження Договірної ціни, Кошторису з розрахунками , Замовник перевіряє правильність розрахунків відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Тобто в тендерній документації є інформація стосовно яких документів Учасник –Переможець повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме в абз 9, 10, 11 12, 13 п. 6.3 розділу 6 тендерної документації.
1. При формуванні завдання на проектування розглядалося будівництво паркінгу, як приміщення подвійного призначення.
2. Після визначення Учасника Переможцем торгів він у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог тендерної документації.
Кошторис завантажується на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через автоматизований електронний майданчик, у строки, визначені тендерною документацією з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Розрахунок вартості робіт повинен бути виконаний згідно з «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»), якщо інше не визначено чинним законодавством. Після завантаження Договірної ціни, Кошторису з розрахунками , Замовник перевіряє правильність розрахунків відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Тобто в тендерній документації є інформація стосовно яких документів Учасник –Переможець повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме в абз 9, 10, 11 12, 13 п. 6.3 розділу 6 тендерної документації.
Щодо завдання на проектування
Дата подання: 12 лютого 2024 11:09
Дата відповіді: 13 лютого 2024 10:43
1) Розглянувши матеріали надані вами, а саме, бажані техніко-економічні показники, ми вважаємо, що вже були виконані передпреоктні пропозиції. На що звернули увагу: поверхів 8 плюс підвал; перший поверх - не житловий; 7 житлових поверхів; квартир запропонвоано по 8 різного типу. тобто по стояку виходить 7 квартир одного типу. А кратність квартир -8. Логічно було б виконати преокт на вісім житлових поверхів, тобто 9-поверховий будинок. Якщо у замовника є передпроектні пропозиції згідно критерім завдання на проектування, просимо дати ознайомитися.
2) Чи існував підвал у зруйнованому будинку на цьому місці, чи є дані по наявності води на відмітці фундаментів підвалу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний Учаснику. По Вашим питанням повідомляємо:
1) передпроектні роботи не виконувались, завдання на проектування формувалося виключно згідно вихідних даних, а саме з первинних техніко-економічних показників цього об’єкту.
2) Будуть внесені зміни. Замовником додатково буде надано Звіт з обстеження.
1) передпроектні роботи не виконувались, завдання на проектування формувалося виключно згідно вихідних даних, а саме з первинних техніко-економічних показників цього об’єкту.
2) Будуть внесені зміни. Замовником додатково буде надано Звіт з обстеження.
СПП виправити в завданні
Дата подання: 14 лютого 2024 10:21
Дата відповіді: 15 лютого 2024 12:09
Доброго дня, шановний Замовник.
Не зрозуміла ваша відповідь від 12.09.2024 р. , щодо питання про приміщення подвійного призначеня. Ваша відповідь: "1. При формуванні завдання на проектування розглядалося будівництво паркінгу, як приміщення подвійного призначення".
По-перше, питання було про наявність правильно облаштованих захисних споруд. Згідно ДБН В.2.2-5:2023 немає такого формулювання, як приміщення подвійного призначення. Є споруда подвійного призначення, яка задовольняє вимоги за основним функціональним призначенням (у вашому випадку паркінг) та мають захисні властивості сховищ або ПРУ для тимчасового перебування людей під час дії надзвичайних ситуацій, воєнних дій тощо. Тому Вам необхідно внести відповідну інформацію в завдання на проєктування, так як в завданні не виправлено і залишилось , що необхідно передбачити технічні приміщення, приміщення подвійного призначення та паркінг. Дублювання робіт і не правильне формулювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику. По Вашому питанню повідомляємо, що згідно ДБН В.2.2-15-2019 "Житлові будинки. Основні положення" п. 3.4 вбудовано-прибудовані приміщення це приміщення, які розташовується у габаритах будинків та в об'ємах, розміщених поза габаритами будинку більше ніж на 1,5 м. Згідно Кодексу цивільного захисту України Стаття 32 п2.: Для укриття населення також використовуються споруди подвійного призначення - наземні або підземні будівлі/споруди чи їх окремі частини, що спроектовані або пристосовані для використання за основним функціональним призначенням, у тому числі для захисту населення, та в яких створені умови для тимчасового перебування людей. Завдання на проектування як раз передбачає на підвальному поверсі розміщення як окремої частини в габариті будинку приміщення подвійного призначення у складі підземного паркінгу та громадського приміщення. Дублювання робіт завдання на проектування не передбачає.
Щодо невідповідності завдання на проектування чинним ДБН
Дата подання: 14 лютого 2024 19:49
Дата відповіді: 15 лютого 2024 12:07
В завданні на проектування в п.14 вказано про необхідність передбачити проектом «демонтаж, ліквідацію аварійно небезпечного об'єкту».
Згідно технічного звіту замовник мав провести повний демонтаж старої будівлі до початку нового будівництва. Рекомендований термін вказано 1 місяць з моменту отримання звіту.
Наявність в проекті з нового будівництва розділу, який передбачає роботи, пов'язані з існуючою будівлею та її демонтажем, суперечить принципу нового будівництва та спричинить проблеми на етапі експертизи проекту (наприклад, наявність адреси будівництва).
Чи вірно Замовником сформовано завдання на проектування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику. По Вашому питанню повідомляємо. Оскільки балансоутримувач на момент передачі прав замовника Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області не виконав повний демонтаж старої будівлі в завданні на проектування в п.14 вказано про необхідність передбачити проектом «демонтаж, ліквідацію аварійно небезпечного об'єкту» згідно Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 727 від 18.07.2023), п.2 абз. 2: "Підготовчі роботи - роботи з підготовки земельної ділянки, влаштування огородження будівельного майданчика та знесення будівель і споруд, порушення елементів благоустрою в межах відведеної земельної ділянки, вишукувальні роботи, роботи із спорудження тимчасових виробничих та побутових споруд, необхідних для організації і обслуговування будівництва, улаштування під'їзних шляхів, складування будівельних матеріалів, підведення тимчасових інженерних мереж, а також з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень. "
Щодо завдання на проектування
Дата подання: 15 лютого 2024 13:20
Дата відповіді: 16 лютого 2024 15:34
Демонтажні роботи старої будівлі передбачені в підготовчих роботах. Тоді є необхідність провести демонтажні роботи до вишукувальних робіт, але в технічному звіті обстеження №36-23 не вказано об'єми демонтажних робіт. Чи можна передбачити передпроектними рішеннями додаткове обстеження об'єкту з обмірами демонтажного обєму?
Відповідь: Добрий день шановний Учаснику. По Вашому питанню повідомляємо. Пункт 16 Вихідні дані Завдання на проектування передбачено надання технічного паспорту будівлі, що є підставою для розробки проекту підготовчих робіт.
щодо ліцензійних програм
Дата подання: 16 лютого 2024 15:34
Дата відповіді: 16 лютого 2024 15:57
Добрий день, уточніть, будь ласка, чи потрібно в складі тендерної пропозиції надавати договір на ліцензійні програми, якщо вони є власними, а не орендованими?
Відповідь: Учаснику в складі тендерної пропозиції потрібно надати Довідку , яка повинна містити інформацію про найменування програмного продукту, ліцензію (номер, тип, строк дії, найменування організації, яка її видала).
Для підтвердження наявності власного технічного оснащення учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
Для підтвердження наявності власного технічного оснащення учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-06-012069-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39935189
Дата подання: 08 березня 2024 19:29
Дата подання: 08 березня 2024 19:29
Скарга на дії та прийняті рішення Замовника
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
04.03.2024 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) № 3-6-2024 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ від 04 березня 2024 року (далі – Протокол № 3-6-2024), згідно якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» щодо участі у закупівлі UA-2024-02-06-012069-a, була відхилена.
Учасник ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» категорично не погоджується з таким рішенням Замовника згідно Протоколу № 3-6-2024 та вважає його таким, що носить дискримінаційний характер по відношенню до учасника ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» і прийнятим з порушенням вимог Закону та Особливостей з огляду на наступне.
Фактичні обставини
У ТД Замовником встановлено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі визначена відповідна технічна специфікація у Додатку № 3 ТД у виді Завдання на проектування, що надається в окремому файлі.
Крім того Замовником встановлено також технічні вимоги до предмета закупівлі у абзацах 4 та 5 пункту 3.6 розділу ІІІ ТД, а саме вимагається «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану виконання робіт (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 9 до цієї тендерної документації;
- копія «ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА» (Додатку 8 до цієї тендерної документації).»
Всі вищезазначені технічні вимоги Замовника виконані Скаржником з наданням відповідних документів про їх підтвердження, а саме:
- Інформаційна довідка стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації (файл 6 «Інфодовідка стосовно можливості вик робіт.pdf»);
- Календарний план виконання робіт (файл «6.1 Календарний план.pdf»);
- Гарантійний лист (файл «6.2 Гарантійний лист Додаток 8.pdf»);
- Лист-згода щодо Технічного завдання з додаванням Завдання на проектування, завіреного кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи - директора Скаржника (файли «6.5 Лист-згода щодо ТЗ.pdf» та «6.5.1 Завдання на проектування.pdf»).
Необхідно зазначити, що згідно протоколу № 3-6-2024 у Замовника відсутні будь-які зауваження до технічної частини тендерної пропозиції Скаржника стосовно виконання ним вимог абзаців 4 та 5 пункту 3.6 розділу ІІІ ТД, що передбачають надання інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Разом з тим, проведений аналіз технічних вимог Замовника показує, що незважаючи на те, що пункт 3.6 розділу ІІІ ТД має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), Замовником у пункті 3.6 розділу ІІІ ТД, окрім необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, незрозуміло з яких підстав, наведено ще інші вимоги, які не мають жодного відношення до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації (тобто Завдання на проектування).
Так в абзацах 2-3 пункту 3.6 розділу ІІІ ТД Замовником наведено вимоги щодо ціни тендерної пропозиції, а саме:
«Ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована на об’єми завдання і змін та доповнень до завдання (додаток № 3 до цієї тендерної документації).
Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ).»
Отже, вимоги викладені в абзацах 2-3 пункту 3.6 розділу ІІІ ТД не належать до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
В абзацах 6-8 пункту 3.6 розділу ІІІ ТД Замовник вимагає:
« У складі пропозиції Учасник повинен надати інформаційну довідку, щодо підтвердження наявності спеціального ліцензійного програмного забезпечення, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі а саме:
- для проектування та креслення з можливостю формування файлів у форматі DWG (AutoCAD або аналог);
- для автоматизованого випуску кошторисної документації (АВК-5 або інший, який має рекомендації Мінрегіонубуду до застосування).
Довідка повинна містити інформацію про найменування програмного продукту, ліцензію (номер, тип, строк дії, найменування організації, яка її видала).
Для підтвердження наявності власного технічного оснащення учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.»
Необхідно зазначити, що використання Замовником у абзацах 6-8 пункту 3.6 розділу ІІІ ТД речових оборотів «надати ….. підтвердження наявності спеціального ліцензійного програмного забезпечення» або «Для підтвердження наявності власного технічного оснащення учасник у складі пропозиції надає…..» є доказом того, що ці вимоги ТД, зокрема і вимога щодо надання інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів у складі пропозиції для підтвердження учасником наявності власного технічного оснащення, не мають відношення до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а відносяться до вимог щодо необхідності підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що належить до кваліфікаційних критеріїв.
Не зважаючи на це, на виконання вищезазначених вимог Замовника, ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї тендерної пропозиції надано відповідну Інформаційну довідку щодо наявності спеціального ліцензійного програмного забезпечення (файл «6.3 Інфодовідка щодо наявності ПЗ.pdf2»), в якій міститься наступна інформація щодо підтвердження наявності у ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» спеціального ліцензійного програмного забезпечення, яке необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі, а саме:
- Програмний комплекс GstarCAD Standard - 1 ліцензія на 1 робоче місце - Сертифікат GstarCAD з Ліцензією GstarCAD 2023 Standard № 9501-Е707-0000-0200-7529-8А10-90D6-1401, безтерміновий; Договір № 28-2023 від 28.02.2023 р. з ФОП ДЕГТЯРЬОВ Є.О.; Інвентарна картка обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів № 00-000002 від 01.03.2023 р.;
- ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, ліцензія на 2 робочих місця - Ліцензія № 8-С/01444-2024, строк дії до 31.01.2025 р., Договір про надання послуг № 8-С/01444-2024 від 01.01.2024 р. з ФОП Черницький С.В.+акт від 09.01.2024 р.; Інвентарна картка обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів № 00-000004 від 09.01.2024 р.
Крім того, у вищезазначеній довідці звернено увагу на некоректність вимоги Замовника у ТД стосовно надання у складі пропозиції інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів для підтвердження наявності власного технічного оснащення в частині програмного забезпечення, з урахуванням того, що вищенаведені програмні продукти належать до об’єктів права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів і не є основними засобами.
Враховуючи вищенаведене, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав щодо кожного програмного продукту Інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів, за Типовою формою № НА-2, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 22.11.2004 № 732 (файл «6.4 Інвентарні картки ПЗ.pdf»), хоча фактично надання Інвентарної картки обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів Замовником не вимагалося, бо він вимагав від учасника інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
Разом з тим, в інвентарній картці об’єкта права інтелектуальної власності у складі матеріальних активів № 00-000004 щодо ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД (далі - Інвентарна картка № 00-000004), яка надана у складі тендерної пропозиції Скаржника (сторінка 2 файлу «6.4 Інвентарні картки ПЗ.pdf»), Скаржником була допущена невідповідність, а саме в Інвентарній картці № 00-000004 зазначено:
- Повна назва об’єкта права інтелектуальної власності із зазначенням реквізитів ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД;
- Графа 2 Назва об’єкту права інтелектуальної власності - ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4 - проєктно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) замість ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД;
- Графа 3 Найменування та номер документа, що підтверджує майнові права на об’єкт об’єкту права інтелектуальної власності - Ліцензія № 8-С/01444-2024;
- Графа 4 Дата виникнення права на об’єкт права інтелектуальної власності – 09.01.2024
- Характеристика об’єкта права інтелектуальної власності за призначенням - ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД – 2 робочих місця (2 з підсистемою «Підрядник»).
Як видно із наведеної в доказах Інвентарної картки № 00-000004 за Типовою формою № НА-2, за своїм змістом по суті та по формі вона не містить жодної інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), наявність невідповідності у яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а тому допущена Скаржником невідповідність у картці щодо зазначення зі всього змісту Інвентарної картки № 00-000004 тільки у графі 2 про назву невірної інформації, а саме – іншого програмного продукту, вказавши ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) замість ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, є такою, що її виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Крім того, враховуючи, що інформація щодо інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів у складі пропозиції для підтвердження учасником наявності власного технічного оснащення фактично відносяться до вимог частини 1 Додатку 1 ТД щодо необхідності підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, тобто належить до інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а не технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» надано інформацію та документи стосовно програмного продукту ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД у складі інформації та документів щодо підтвердження наявності використання обладнання, матеріально-технічної бази, а саме файл «1.6 Ліцензія Договор Акт АВК та ІК.pdf», який включає крім Інвентарної картки № 00-000004 також безпосередньо саму Ліцензію № 8-С/01444-2024, посилання на яку містить графа 3 Інвентарної картки № 00-000004, а також Договір про надання послуг № 8-С/01444-2024 від 01.01.2024 р. і Акт здавання-приймання виконаних робіт від 09.01.2024 р. до цього Договору (дата акту від 09.01.2024 р. співпадає з датою, зазначеною у Графі 4 Інвентарної картки № 00-000004, тобто датою виникнення права на об’єкт права інтелектуальної власності – 09.01.2024).
Таким чином, наявність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» файлу «1.6 Ліцензія Договор Акт АВК та ІК.pdf» з вичерпною інформацією та документами щодо підтвердження наявності у ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» програмного продукту ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, повністю підтверджує, що ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у графі 2 про назву допустив невідповідність, яка пов’язана з суто технічною помилкою, а саме – зазначення у графі 2 щодо назви ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) замість ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, тобто назви іншого програмного продукту, який також використовується Скаржником і є складовою частиною його матеріально - технічної бази.
Зауважуємо, що інформацію та документи стосовно підтвердження наявності у якості матеріально-технічної бази та технологій у учасника ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» програмного продукту ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) також завантажено у складі тендерної пропозиції Скаржника, зокрема і Інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів № 00-000003 від 27.06.2023 р, яка містить у графі 2 назву об’єкту права інтелектуальної власності - ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4 - проєктно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) (файл «1.5 Ліцензія+Договір+Акт ПВР+ІК.pdf»).
Відповідно до абзаців 1-2 пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим, не дивлячись на те, що Замовником 29.02.2024 р. була розміщена вимога щодо усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» (текст вимоги додається), але вимога щодо виправлення невідповідностей у документі для підтвердження наявності власного технічного оснащення учасника , а саме: виправлення невідповідностей у інвентарній картці об’єкта права інтелектуальної власності у складі матеріальних активів № 00-000004 щодо ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, в частині виправлення технічної помилки що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо - виправлення невірної назви у графі 2 інвентарної картки, де у графі 2 зазначено «ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+)» замість «ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, не була зазначена.
Висновок із наведеного вище:
1. Згідно протоколу № 3-6-2024 у Замовника відсутні будь-які зауваження до технічної частини тендерної пропозиції Скаржника стосовно виконання ним вимог абзаців 4 та 5 пункту 3.6 розділу ІІІ ТД, що передбачають надання інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
2. Проведений аналіз технічних вимог Замовника показує, що незважаючи на те, що пункт 3.6 розділу ІІІ ТД має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), Замовником у пункті 3.6 розділу ІІІ ТД, окрім необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміщено ще інші вимоги, які не мають жодного відношення до Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації (тобто Завдання на проектування), але невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання всіх цих вимог Замовника, наведених у пункті 3.6 розділу ІІІ ТД, зокрема і тих, які не мають відношення до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, трактуються Замовником як не підтвердження Учасником відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та відповідно неправомірно відхиляються, що свідчить про неправомірне застосування Замовником положень пунктів 43-44 Особливостей і ненадання можливості Скаржнику виправити протягом 24-годин невідповідності щодо підтвердження наявності власного технічного оснащення Учасника.
3. Замовник позбавив Скаржника можливості виправити протягом 24-годин, відповідно до п. 43 Особливостей, невідповідностей щодо підтвердження наявності власного технічного оснащення, а саме зробити виправлення у графі 2 інвентарної картки об’єкта права інтелектуальної власності у складі матеріальних активів № 00-000004 щодо ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД технічної помилки, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо,а саме – зробити виправлення невірної інформації про назву, де Скаржником зі всього змісту Інвентарної картки № 00-000004 тільки у графі 2 вказано ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) замість «ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, як це було зазначено в інших графах та розділах цієї картки та підтверджено документально відповідною ліцензією на цей програмний продукт, Договором про надання послуг № 8-С/01444-2024 від 01.01.2024 р. і Актом здавання-приймання виконаних робіт від 09.01.2024 р. до цього Договору (файл «1.6 Ліцензія Договор Акт АВК та ІК.pdf»).
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
У ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» наявні підстави для подання скарги, у зв’язку з ухваленням уповноваженою особою Замовника рішень згідно Протоколу № 3-6-2024, що призвели до незаконного та безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника, внаслідок неправомірного застосування Замовником положень підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Натомість, виявлена Замовником невідповідність у графі 2 про назву щодо зазначення Скаржником невірної інформації, вказавши ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) у графі 2 інвентарної картки об’єкта права інтелектуальної власності у складі матеріальних активів № 00-000004 щодо ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, не містить жодної інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), наявність невідповідності у яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а тому допущена Скаржником невідповідність у інвентарній картці щодо зазначення тільки у графі 2 про назву невірної інформації, а саме – іншого програмного продукту, вказавши ПЗ «Комп’ютерна програма «Автоматизована система 4-проектно-вишукувальні роботи+» (АС-4ПВР+) замість ПК АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» з підсистемами КД, ДЦ та ПД, є такою, що її виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим, Замовник позбавив Скаржника можливості виправити протягом 24- годин, відповідно до п. 43 Особливостей, вищезазначену невідповідність, не зазначивши її у вимозі про усунення невідповідностей, яку Замовником було розміщено в електронній системі закупівель 29.03.2024 р.
Також звертаємо увагу, що надання Інвентарної картки обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів Замовником не вимагалося, бо він вимагав від учасника інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Натомість, наявність невідповідності в документі, який фактично не вимагався Замовником, а саме невідповідності в Інвентарній картці обліку об’єкта права інтелектуальної власності, стало виключною підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що також підтверджує упереджений та необ’єктивний підхід по відношенню до Скаржника при розгляді його тендерної пропозиції, що призвело до дискримінації по відношенню до Скаржника і порушенні його законних прав на неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників.
Незаконні дії Замовника призвели до порушення прав та законних інтересів ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», як учасника процедури закупівлі, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників, що призводить до порушення Замовником по відношенню до ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» норм, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначають принципи здійснення закупівель та п.3 Особливостей, який зобов’язує здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником торгів було допущено порушення Закону та Особливостей, не забезпечено всебічний та об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції, що призвело до дискримінації по відношенню до Скаржника.
Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника порушує права Скаржника у тому, що Замовником не дотримано принципів публічних закупівель, які визначені статтею 5 Закону, а також порушено пункті 43 та 44 Особливостей. Не здійснення об’єктивного розгляду пропозицій призвело до порушено прав Скаржника і дискримінації по відношенню до Скаржника.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
Порядок оскарження процедур закупівлі визначений пунктами 55 – 67 Особливостей та ст. 18 Закону. Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-06-012069-a та додаються до цієї скарги згідно Додатків:
1. Протокольне рішення (протокол) № 3-6-2024 уповноваженої особи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Катерини ПОЛЯКОВОЇ від 04 березня 2024 року;
2. Нова редакція Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи, протокол від «19» лютого 2024 року № 3-5-2024;
3. Додаток № 3 до ТД Завдання на проектування Центральна _ 427-А.pdf
4. Файл «6.3 Інфодовідка щодо наявності ПЗ.pdf2», наданий ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
5. Сторінка 2 Файлу «6.4 Інвентарні картки ПЗ.pdf», надана ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
6. Файл «1.6 Ліцензія Договор Акт АВК та ІК.pdf», наданий ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
7. Сторінка 5 «Файлу 1.5 Ліцензія+Договір+Акт ПВР+ІК», надана ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
8. Файл 6 «Інфодовідка стосовно можливості вик робіт.pdf», наданий ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
9 Файл «6.1 Календарний план.pdf», наданий ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
10 Файл «6.2 Гарантійний лист Додаток 8.pdf», наданий ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
11 Файл «6.5 Лист-згода щодо ТЗ.pdf», наданий ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
12. Файл «6.5.1 Завдання на проектування.pdf», наданий ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» у складі своєї ТП;
13. Вимога про усунення невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 17:41
Рішення від 12.03.2024 № 4476.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 17:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4992.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 13:24
Рішення від 19.03.2024 № 4992.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 11:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: замовником викононо рішення АМКУ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2024 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" |
2 038 746,67
UAH з ПДВ
|
2 015 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Златограф-Проект" |
2 611 148,40
UAH з ПДВ
|
2 016 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІДЕАЛ ПРОДЖЕКТ" |
2 717 000,00
UAH з ПДВ
|
2 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
3 104 220,00
UAH з ПДВ
|
2 245 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" |
2 550 160,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД" |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УВТ ГРУП" |
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" #39935189 |
Рішення скасоване |
2 015 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 11:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 березня 2024 17:10
|
ТОВ "Златограф-Проект" #35373523 |
Рішення скасоване |
2 016 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 11:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 березня 2024 16:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДСТАР ТРЕЙД" #39935189 |
Переможець |
2 015 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 12:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 березня 2024 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 14:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 14:58
|
ДУ № 2 від 03.12.2024.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2024 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2024 16:17
|
ДУ № 1 від 26.08.2024.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2024 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 11:54
|
Договір від 12.04.2024 № 627-24.pdf | укладений |
15 квітня 2024 11:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з уточненням вихідних даних для розроблення проектної документації, відповідно до п. 13.3 Договору, Сторони погодились доповнити Додаток № 1 до Договору завданням на проєктування (зміна № 1) від 12.08.2024. 2. Відповідно до п. 15.1 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п. 2.1 Договору в новій редакції: «2.1. Підрядник гарантує та відповідає за якість, належність і відповідність Робіт Державним будівельним нормам та стандартам на розробку і оформлення проектної документації, умовам цього Договору, та вимогам відповідних законів і інших нормативних документів, що стосуються Робіт, які виконуються за цим Договором, в тому числі, але не виключно: ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДСТУ 9243.4:2023 «Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проєктної документації», Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (в тому числі Порядку здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси в будівництві, затверджено Наказом служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області від 28.02.2024 № 12 «Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси в будівництві», пп. 4.1; 4.9 Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво), а також безкоштовне усунення недоліків (у разі їх виявлення) протягом гарантійного зобов’язання». 3. Відповідно до листа Підрядника від 18.06.2024 № 1-88 та п. 15.1 Договору Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 до Договору та Календарний план виконання робіт викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 627-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до листа Підрядника від 28.11.2024 № 1-167 та п. 15.1 Договору Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 до Договору та Календарний план виконання робіт викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 627-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |