Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
7 893 896,40 UAH
UA-2024-02-06-009409-a 16b5aa1e3eda46edb445e34fa61edf54
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Ірина

380564920180 korolira_doin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Король Ірина
380564920180
korolira_doin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2024 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2024 00:00
Початок аукціону: 14 лютого 2024 15:51
Початок аукціону: 14 лютого 2024 15:51
Очікувана вартість: 7 893 896,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 469,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 лютого 2024 14:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

06 лютого 2024 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2024 14:35
ТД особливості_КГ №21.docx
06 лютого 2024 14:35
Додаток 4_договір КГ№21.docx
06 лютого 2024 14:35
Додаток 2_Технічне завдання_укриття_КГ №21.xls.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо досвіду робіт
Дата подання: 07 лютого 2024 09:43
Дата відповіді: 07 лютого 2024 13:37
Приміткою до вимоги щодо досвіду робіт Замовником зазначено, що "аналогічним слід вважати повністю виконаний договір з поточного/капітального ремонту приміщень укриття". На нашу думку досвід робіт по укриттям має обмежене коло будівельних компаній, тому вважаємо цей критерій дискримінаційним та просимо перегляти, адже компанія може мати великий досвід ремонту приміщень (технологічних, виробничих, цивільних тощо) та не буде мати можливості запропонувати свої послуги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний УЧАСНИК! Вимогами тендерної документації передбачено надання документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Радимо уважніше вивчити вимоги тендерної документації. Також хочемо зауважити на тому, що Ви, відповідно до чинних нормативно-правових актів, не уповноважені встановлювати ознаки дискримінації чи не дискримінації вимог, що містяться у складі тендерної документації.
щодо дозвільних документів
Дата подання: 07 лютого 2024 09:48
Дата відповіді: 07 лютого 2024 10:26
Додатком №3 Замовником встановлені вимоги до дозвільних документів - декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: верхолазні роботи та промисловий альпінізм. Прохання пояснити на якому етапі чи консруктиві виконуються верхолазні роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до дефектного акту (додаток 2) замовника цікавить декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
При підготовці ТД замовником з відкритих джерел за приклад були взяті аналогічні декларації, які містили саме такий перелік виду робіт підвищеної небезпеки.
щодо підтвердження наявності працівників
Дата подання: 07 лютого 2024 09:53
Дата відповіді: 07 лютого 2024 12:06
Згідно з додатком №3 Учасник повинен підтвердити факт прийняття працівника на роботу у т.ч квитанцією №2 про прийняття. Прийняття працівника на роботу регулюється «Порядком повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», затвердженого постановою КМУ від 17.06.2015 № 413. Як підтвердити факт прийняття на роботу працівника, який прийнятий до 2015 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі прийняття працівника на роботу до 2015 року до пропозицій Вам необхідно надати довідку у довільній формі про прийняття на роботу працівника до 2015 року з вказанням дати прийняття. Для підтвердження факту роботи найманого працівника надати довідку ОК-7 або ОК-5 з заявою працівника, що він не заперечує про надання вищезазначених довідок у складі пропозиції. Або відповідно до наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 08.06.2001 № 260 «Про затвердження Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю» надати копію трудового договору з відповідними відмітками.
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 08 лютого 2024 16:51
Дата відповіді: 09 лютого 2024 10:58
Шановний Замовнику! 1. Тендерною документацією встановлено вимогу щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (Додаток 3), а саме вимогу щодо надання Учасником Декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: верхолазні роботи та промисловий альпінізм; зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Детально ознайомившись з переліком робіт, необхідних до виконання, викладених в дефектному акті Додатку 2 «Технічне завдання», ми встановили, що роботи з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) відсутні. Роботи, викладені в дефектному акті, передбачають нанесення звичайних ґрунтовок, водно дисперсійних полівінілацетатних фарб і емалей ПФ. Використання легкозаймистих нітрофарб та нітрогрунтовок, епоксидних композицій тощо технічним завданням не передбачається. Оскільки будівельно-монтажні роботи будуть виконуватися у підвальному приміщенні з висотою до 5 метрів, постає питання щодо доцільності наявності у Учасника декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: «верхолазні роботи та промисловий альпінізм». Оскільки верхолазні роботи – це роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. Промисловий альпінізм — спеціальна технологія виконання висотних робіт на промислових та інших об'єктах, при яких робоче місце досягається за допомогою підйому або спуску по мотузці, або з використанням інших альпіністських методів просування і страховки. Вважаємо, що Замовник встановив вказані критерії, які жодним чином не стосуються виконання робіт по предмету закупівлі, виключно для обмеження конкуренції при проведенні закупівлі, чим порушив законодавство у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч.5 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ч.11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги, що суперечать діючому законодавству, є дискримінаційними та обмежують коло потенційних Учасників закупівлі. 2. В Тендерній документації Замовника викладено: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей». В «Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» абзац 4 пункту 44 визначає підстави відхилення тендерної пропозиції. А згідно абзацу 17 пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» встановлено: «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.» Просимо внести зміни до Додатку 3 в частині «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) відповідно до вимог «Особливостей» у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Основним документом процедури закупівлі – э тендерна документація. Відповідно від вимог ТД залежить, чи зможе замовник в результаті укласти договір з надійним постачальником та отримати бажаний предмет закупівлі.
Вимога замовника обумовлена необхідністю виконанням робіт, заявлених в тендерній документації своєчасно та якісно, враховуючи строк виконання робіт, а також значною площею укриття.
Відповідно до дефектного акту (додаток 2) замовника цікавить декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). При підготовці ТД замовником з відкритих джерел за приклад були взяті аналогічні декларації, які містили саме такий перелік виду робіт підвищеної небезпеки. Тому відсутність допуску до виду робіт підвищеної небезпеки, а саме не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Також наголошуємо на тому, що в складі робіт є роботи, які виконуються на висот понад 1,3 м.
Додатково зазначаємо, що у додатку 3 ТД встановлено вимогу до учасника, а саме що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-19-000002 ● 294e8c4e91bf448d8122a90c77294f41
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2024 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З

Перелік процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-02-06-009409-a 06.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.



Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-19 14:42:59

Надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-06-009409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-22 16:07:02

Відповідь замовника

На запит про надання пояснень від 19.09.2022 у межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-06-009409-a) надаємо пояснення, а саме:
1). Статтею 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що будівництво об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Таким чином обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено відповідно до проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії №21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка отримала позитивний експертний звіт №02343-23 від 13.09.2023, виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» №Т1898-ОБ від 30.11.2023 року. Сума планових призначень затверджена рішенням Криворізької міської ради від 26.01.2024 року №2420 «Про внесення змін до рішення міської ради від 08.12.2023 №2323 «Про бюджет Криворізької міської територіальної громади на 2024 рік» та доведена довідкою про зміни до кошторису на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії №21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), яка отримала позитивний експертний звіт №02343-23 від 13.09.2023, виданий ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» №Т1898-ОБ від 30.11.2023 року.
Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з втратою чинності ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених наказом міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»
2). З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://uokr.dnepredu.com/uk/news-2071-1458


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ КАПІТЕЛЬ-КР 7 510 189,00
UAH з ПДВ
7 510 189,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Сапсан-КР 7 792 505,56
UAH з ПДВ
7 792 505,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 лютого 2024 19:17
Електронний підпис
13 лютого 2024 19:14
22.11. ЛК 07-01-01.rar
13 лютого 2024 19:14
22.10. ЛК 02-01-09.rar
13 лютого 2024 19:14
22.9. ЛК 02-01-08.rar
13 лютого 2024 19:14
22.8. ЛК 02-01-07.rar
13 лютого 2024 19:14
22.7. ЛК 02-01-06.rar
13 лютого 2024 19:14
22.6. ЛК 02-01-05.rar
13 лютого 2024 19:14
22.5. ЛК 02-01-04.rar
13 лютого 2024 19:14
22.4. ЛК 02-01-03.rar
13 лютого 2024 19:14
22.3. ЛК 02-01-02.rar
13 лютого 2024 19:14
22.2. ЛК 02-01-01.rar
13 лютого 2024 19:14
22.1. ЛК 01-01-01.rar
13 лютого 2024 19:14
22. Договірна ціна.zip
13 лютого 2024 19:14
20. Проект договору.pdf
13 лютого 2024 19:14
9. Рішення учасника ТОВ.pdf
13 лютого 2024 19:14
7. Витяг з ЄДР.pdf
13 лютого 2024 19:14
3.1. Працівники.rar
13 лютого 2024 19:14
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 лютого 2024 15:49
Електронний підпис
23 лютого 2024 15:48
Документи.rar
22 лютого 2024 21:02
Електронний підпис
22 лютого 2024 20:59
Ліцензія.pdf
22 лютого 2024 20:59
Довідка НАЗК ТОВ.zip
22 лютого 2024 20:59
Довідка НАЗК.zip
22 лютого 2024 20:59
Наказ № 5 від 08.02.2021 р..pdf
22 лютого 2024 20:59
Наказ про призначення.pdf
13 лютого 2024 18:55
Електронний підпис
13 лютого 2024 18:52
Наявність МТБ-2.rar
13 лютого 2024 18:52
Наявність МТБ-1.rar
13 лютого 2024 18:52
Дозвіл _100.15.15.PDF.p7s
13 лютого 2024 18:52
Дозвіл _100.15.15.PDF
13 лютого 2024 18:52
Дозвіл _99.15.15.PDF.p7s
13 лютого 2024 18:52
Дозвіл _99.15.15.PDF
13 лютого 2024 18:52
Довідка НАЗК ТОВ 12.02.2024.zip
13 лютого 2024 18:52
Довідка НАЗК 12.02.24.zip
13 лютого 2024 18:52
Декларація 2020 р..PDF.p7s
13 лютого 2024 18:52
Декларація 2020 р..PDF
13 лютого 2024 18:52
29. Декларація МТБ 2023.pdf.p7s
13 лютого 2024 18:52
29. Декларація МТБ 2023.pdf
13 лютого 2024 18:52
15. Не є громадянином рф.pdf
13 лютого 2024 18:52
13. Проєкт договору.pdf.p7s
13 лютого 2024 18:52
13. Проєкт договору.pdf
13 лютого 2024 18:52
11. Наказ _ 5 від 08.02.2021 р..pdf
13 лютого 2024 18:52
8. Протокол _ 1.pdf.p7s
13 лютого 2024 18:52
8. Протокол _ 1.pdf
13 лютого 2024 18:52
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАПІТЕЛЬ-КР

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Сапсан-КР

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КАПІТЕЛЬ-КР
#40117231
Відхилено 7 510 189,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2024 15:42
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
Переможець 7 792 505,56
UAH з ПДВ
19 лютого 2024 15:03

Документи

16 лютого 2024 15:41
Електронний підпис

Документи

19 лютого 2024 15:04
Довідка НАЗК
19 лютого 2024 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2024 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сапсан-КР
#39543297
7 792 505,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2024 15:04
Довідка НАЗК
19 лютого 2024 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 лютого 2024 15:21
Електронний підпис укладений
29 лютого 2024 15:21
Договір 8.pdf укладений
29 лютого 2024 15:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт підвального приміщення з облаштуванням найпростішого укриття з другим аварійним виходом Криворізької гімназії № 21 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Спаська, 8а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» 1 роботи 7 792 505,56
UAH з ПДВ