Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03190047 |
Місцезнаходження: | 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2 |
Контактна особа: |
Костомарова Олена 380994346723 kz_popni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2024 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 13:30 |
Початок аукціону: | 15 лютого 2024 13:30 |
Очікувана вартість: | 306 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 7 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 11:56 |
Додаток 4 тех.хар..docx | |
06 лютого 2024 11:56 |
Додаток 2 кваліф.критерії.docx | |
06 лютого 2024 11:56 |
Додаток 1 тенд.пропоз.docx | |
06 лютого 2024 11:56 |
Додаток 5 проєкт договору.docx | |
06 лютого 2024 11:56 |
Додаток 6 лист-згода .docx | |
06 лютого 2024 11:56 |
ТД риба.doc | |
06 лютого 2024 11:56 |
Додаток 3 вим. п47 .docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000033 ● 3731d7f1da6641e6bab4432ccace788e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.04.2024 № 8-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 08.04.2024 № 8-З
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-06-005582-a 06.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 09:48:36
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури Риба,рибне філе та інше м'ясо риби морожені, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-02-06-005582-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати пояснення стосовно виявлених розбіжностей, а саме:
1. На виконання вимоги підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 до тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору, умови якого відповідають умовам проекту договору Замовника, наведеного у Додатку 5 до тендерної документації.
Між Замовником та Учасником укладено договір від 27.02.2024 №18 (далі - Договір), умови якого відрізняються від проекту договору Учасника (переможця) та тендерної документації Замовника, а саме:
• в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній;
• пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору;
• в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору.
2. Учасником на вимогу підпункту 2.2 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника надано гарантійний лист про наявність транспортних засобів б/д №б/н, де вказано автомобіль Volkswagen caddi CE9718 AH (вантажний фургон) та надано свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу. Слід зазначити, що для перевезення заморожених продуктів необхідна наявність спеціалізованого транспорту (рефрижератор, ізотермічний).
3. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 2.7 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника, надано медичну книжку водія Петращука В.І., з датою проведення останнього медичного огляду 20.07.2022 року, (слід зазначити, що дата проведення закупівлі лютий 2024 року), подовження відсутнє. Також, Учасником на підтвердження наявності водія для виконання перевезення товару не надано підтверджуючих документів (наказ про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правова угода, трудова книжка, тощо).
4. Учасником на вимогу підпункту 2.6 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника ( а саме у разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника), надано гарантійний лист, в якому зазначено, що в разі поставки товару неналежної якості учасник зобов’язується замінити товар на якісний протягом двох днів.
5. Учасником на вимогу підпункту 7.1 пункту 7 розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, не надано інформації (гарантійний лист, довідка, тощо) або підтверджуючих документів щодо підпунктів 1, 1.3, 1.5, 2.1, 2.4 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника.
6. Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій є графа «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Учасник на підтвердження виконання договору, надав копію договору від 17.01.2023 №17, на суму 1102800,00 грн, додаткову угоду №1 до Договору на зменшення суми договору до 392640,00 грн, накладну від 10.10.2023 №3568 на суму 2100,00 грн та накладну від 03.10.2023 №3401 на суму 1920,00 гривень. Так, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише копії договору укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом (Магальська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області) та накладних, на суму меншу, ніж сума укладеного договору, не підтверджує кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання, адже за певних обставин після його укладення він може бути не виконаний або виконаний неналежним чином, або розірваний сторонами тощо.
Підсумовуючи вищезазначене, просимо пояснити, яким чином вами було визначено переможцем фізичну особу-підприємця Логвіненко Льолю Василівну враховуючи встановлені розбіжності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 14:04:19
Надання пояснення
Доброго дня. Проаналізувавши Ваші питання стосовно закупівлі UA-2024-02-06-005582-a 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, надаємо наступні пояснення:
1. На виконання вимоги підпункту 1.8 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 до тендерної документації Замовника, у складі тендерної пропозиції Учасником надано проект договору, умови якого відповідають умовам проекту договору Замовника, наведеного у Додатку 5 до тендерної документації. Між Замовником та Учасником укладено договір від 27.02.2024 №18 (далі - Договір), умови якого відрізняються від проекту договору Учасника (переможця) та тендерної документації Замовника, а саме: • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору.
- Під час вивчення даного питання Замовником було проведено консультацію з юристом гарячої лінії PROZORRO, під час якої отримали наступні роз’яснення: Зазначені розбіжності а саме; • в пункті 5.1 розділу V «Місце та строк поставки товарів» проекту договору зазначено термін поставки, проте в договорі він відсутній; • пункт 8.4 розділу VIII « Обставини непереборної сили» проекту договору відрізняється від пункту 8.4 Договору в частині кількості днів для повідомлення про розірвання договору; • в Договорі відсутній пункт 10.3 розділу X «Строк дії договору», який є в проекті договору, не є істотними умовами Договору, чим не порушують ст.180 ГК України, тому розцінюються, як механічна помилка. Дані невідповідності врегульовуються складанням додаткової угоди між сторонами та приведення у відповідність зазначених пунктів. Відповідно до ст.180 ГК України, істотними умовами договору є предмет, ціна та строк дії договору. У даному випадку перелічені пункти не були порушені під час укладання Договору №161 від 28.02.2024 року і відповідають проекту договору поданому Замовником у Тендерній документації.
2. Учасником на вимогу підпункту 2.2 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника надано гарантійний лист про наявність транспортних засобів б/д №б/н, де вказано автомобіль Volkswagen caddi CE9718 AH (вантажний фургон) та надано свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу. Слід зазначити, що для перевезення заморожених продуктів необхідна наявність.
спеціалізованого транспорту (рефрижератор, ізотермічний).
- У складі тендерної пропозиції, Учасником надано Гарантійний лист, про наявність спеціалізованого транспортного засобу для перевезення даного виду продукції, а також «довідка транспорт» додається окремим файлом до пояснення.
3. Учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу підпункту 2.7 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника, надано медичну книжку водія Петращука В.І., з датою проведення останнього медичного огляду 20.07.2022 року, (слід зазначити, що дата проведення закупівлі лютий 2024 року), подовження відсутнє. Також, Учасником на підтвердження наявності водія для виконання перевезення товару не надано підтверджуючих документів (наказ про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правова угода, трудова книжка, тощо)
- Вимога підпункту 2.7. а саме: Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом, не включає в себе вимоги надання Учасником у своїй тендерній пропозиції медичних книжок та наказів про прийняття, договір на надання послуг, цивільно правових угод, трудових книжок, тощо. При постачанні товару, а саме; від 28.02.2024року, водій має при собі всі необхідні документи ( додаються окремими файлами до пояснення), у т.ч. і медичну книжку з датою останнього медичного огляду, а саме : 21.08.2023року, дата наступного медичного огляду: 21.08.2024року. Також Учасник надав у своїй пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником.
4. Учасником на вимогу підпункту 2.6 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника ( а саме у разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника), надано гарантійний лист, в якому зазначено, що в разі поставки товару неналежної якості учасник зобов’язується замінити товар на якісний протягом двох днів.
- на вимогу підпункту 2.6 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника, а саме: У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. Тендерною документацією Замовника не передбачено надання Учасником гарантійного листа стосовно цього пункту. Учасник надав у своїй пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником.
5. Учасником на вимогу підпункту 7.1 пункту 7 розділу Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, не надано інформації (гарантійний лист, довідка, тощо) або підтверджуючих документів щодо підпунктів 1, 1.3, 1.5, 2.1, 2.4 пункту 2 розділу II. «Загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки» Додатку 4 тендерної документації Замовника..
- Учасником надано у своїй тендерній пропозиції підписаний і завірений печаткою Додаток 4, де зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, а також загальні вимоги до предмету закупівлі та умови поставки, тим самим погодивши всі умови зазначені у ньому Замовником.
6. Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій є графа «Документ(и), що підтверджують виконання договору». Учасник на підтвердження виконання договору, надав копію договору від 17.01.2023 №17, на суму 1102800,00 грн, додаткову угоду №1 до Договору на зменшення суми договору до 392640,00 грн, накладну від 10.10.2023 №3568 на суму 2100,00 грн та накладну від 03.10.2023 №3401 на суму 1920,00 гривень. Так, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише копії договору укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом (Магальська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області) та накладних, на суму меншу, ніж сума укладеного договору, не підтверджує кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання, адже за певних обставин після його укладення він може бути не виконаний або виконаний неналежним чином, або розірваний сторонами тощо.
- На підтвердження виконання аналогічного Договору №17 від 17.01.2023року, Учасником надано Додаткову угоду №1 від 22.12.2023року, про зменшення суми Договору у зв’язку з закінченням бюджетного року. Дана Додаткова угода є підтвердженням виконання Договору №17 від 17.01.2023року Учасником процедури, у повному обсязі.
Враховуючи вищезазначену інформацію, Замовник не вбачав законних підстав для відхилення пропозиції Учасника ФОП Логвіненко Льоля Василівна.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За висновком органу ДАСУ, договір знаходиться на етапі розірвання.
2024-04-24 12:37:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Додатковою угодою №1 від 24.04.2024 прийнято рішення про розірвання договору
2024-07-12 14:03:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2024 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаврилюк З.І. |
250 000,00
UAH з ПДВ
|
239 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Логвіненко Льоля Василівна |
256 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Вектор-трейд-захід" |
261 600,00
UAH з ПДВ
|
248 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаврилюк З.І. #2224012685 |
Відхилено |
239 800,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 16:12
|
ФОП Логвіненко Льоля Василівна #2368010106 |
Переможець |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 17:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 лютого 2024 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 00:33
|
Ду №1.pdf | укладений |
01 травня 2024 00:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 00:31
|
Ду №1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 00:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 22:18
|
Договір риба.pdf | укладений |
28 лютого 2024 22:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хек б/г морожений | 2000 | кілограм |
120,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. За висновком моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-06-005582-a від 22.04.2024 року, ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. У зв'язку з вищевикладеним, Сторони дійшли згоди розірвати Договір №161 від 28.02.2024 року у двосторонньому порядку за згодою сторін. 2. Зменшити суму договору на 204000,00грн., (Двісті чотири тисячі грн., 00коп.) без ПДВ по загальному фонду, та викласти Пункт 3.1 Розділу ІІІ "Ціна договору" у новій редакції: 3.1 Загальна вартість, що визначена у Договорі становить: 36000,00грн., (Тридцять шість тисяч грн., 00 коп) без ПДВ. 3. Внести зміни до специфікації та викласти її у новій редакції. 4. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою, зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором, та не мають жодних претензій одна до одної. 5. Дана додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 6. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною до договору №161 від 28.02.2024року, та починає діяти з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Хек б/г морожений | 2000 | кілограм |
120,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
36 000,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | 1. За висновком моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-06-005582-a від 22.04.2024 року, ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору. У зв'язку з вищевикладеним, Сторони дійшли згоди розірвати Договір №161 від 28.02.2024 року у двосторонньому порядку за згодою сторін. 2. Зменшити суму договору на 204000,00грн., (Двісті чотири тисячі грн., 00коп.) без ПДВ по загальному фонду, та викласти Пункт 3.1 Розділу ІІІ "Ціна договору" у новій редакції: 3.1 Загальна вартість, що визначена у Договорі становить: 36000,00грн., (Тридцять шість тисяч грн., 00 коп) без ПДВ. 3. Внести зміни до специфікації та викласти її у новій редакції: 4. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою, зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором, та не мають жодних претензій одна до одної. 5. Дана додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках, для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 6. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною до договору №161 від 28.02.2024року, та починає діяти з моменту підписання її Сторонами. |