Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений підрозділ комунального підприємства "КИЇВПАСТРАНС" "Служба енергетичного забезпечення та зв'язку" |
Код ЄДРПОУ: | 38538286 |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , м. Київ обл., вул. Дегтярівська, будинок 37 |
Контактна особа: |
Опанасюк Наталія 380667210049 seztz14@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 11:49 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 11:49 |
Очікувана вартість: | 3 257 289,91 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 286,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 15:30 |
ТД Відновлення асфальтобетонного покриття.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-21-000021 ● b3d14c1d31d64855a3becd4636029954
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2024 № 22-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 березня 2024 року № 22-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2024-02-05-011534-a від 05.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 12:07:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Відновлення асфальтобетонного покриття, код 45230000-8 за ДК 021:2015 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-011534-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-22 12:47:49
Відповідь- пояснення
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 22.03.2024 р. до процедури закупівлі Відновлення асфальтобетонного покриття, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-05-011534-a, про надання інформації (пояснень, документів) повідомляю наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено Начальником виробничого підрозділу кабельних мереж Служби енергетичного забезпечення та зв’язку на основі потреб підрозділу необхідних для усунення аварійних пошкоджень після ремонту кабельних мереж, у обсягах орієнтовно необхідних на 2024 р., що були надані службовою запискою від 08.01.2024 р.
Очікувана вартість визначена на основі цінового аналізу відповідно до наказу від 18.07.16 р. №378 «Про затвердження Порядку планування та організації проведення закупівель товарів, робіт та послуг в КП «КИЇВПАСТРАНС» та отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Дорожньо-будівельне управління - 208» та ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія - АВТОБАН».
Також повідомляємо, що матеріали закупівлі Відновлення асфальтобетонного покриття, код 45230000-8 за ДК 021:2015 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» було опубліковано на офіційному інтернет порталі «Київаудит» 16.01.2024 р. і на момент оголошення закупівлі зауваження відсутні:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/0E06C522C0EDBB89C2258AA6004772E6.
Додається:
1. Службова записка від 08.01.2024 р.,
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Дорожньо-будівельне управління - 208»,
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія - АВТОБАН».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" |
2 226 343,60
UAH з ПДВ
|
2 210 057,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВЕСТ БУД" |
2 429 640,00
UAH з ПДВ
|
2 226 343,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" |
2 980 238,40
UAH з ПДВ
|
2 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" |
2 760 230,16
UAH з ПДВ
|
2 760 230,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛІДЕР БУД |
3 205 171,44
UAH з ПДВ
|
3 205 171,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" #41086739 |
Переможець |
2 210 057,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2024 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2024 09:02
|
Договір № 53.24-59.pdf | укладений |
05 березня 2024 08:55
|
Договір № 53.24-59.pdf | укладений |
05 березня 2024 08:54
|