Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "МОК "Чиста громада" |
Код ЄДРПОУ: | 44761992 |
Місцезнаходження: | 66300, Україна , Одеська обл., Подільськ, Енергетиків,1 |
Контактна особа: |
Сєбов Сергій Васильович +380486224705 chustagromada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за договором здійснюється Покупцем в національній валюті - гривнях шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично поставлений товар по кожному видатковому документу на товар (видатковій накладній) протягом 10 (десяти) банківських днів з дати одержання товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 15:04 |
ТД Паливо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000060 ● 42a93067c0fd440fa7c03d2d60f2edc5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 09:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024 Одеса № 81
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 08.04.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2024-02-05-010693-a 05.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 15:47:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ») вимогам частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надав витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04.01.2024 та від 22.03.2023, що видані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів?
3. Надати укладений договір про закупівлю товару від 20.02.2024 № ХБТ-13/02/24 у повному обсязі включно зі сторінками, що містять пункти 2.8, 6.5, 7.1, та з усіма невід’ємними частинами, в тому числі додатками та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 15:19:10
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, “незалежно від її вартості”, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Пункт 14 ОСОБЛИВОСТЕЙ із змінами. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до Рішення Подільської міської ради Подільського району Одеської області «Про бюджет Подільської міської територіальної громади на 2024 рік» від 22.12.2023 р., за № 711-І та розрахунків планової потреби підприємства на 2024 рік та становить 6000000,00 (шість мільйонів грн) в тому числі ПДВ. Очікувана вартість визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку, даних сайту Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) на якому публікується інформація про середню ціну на пальне по Одеській області. Потреба визначається наявними автотранспортними засобами які є на балансі КНП МОК «Чиста громада» та нормами витрат палива затвердженими наказом директора. Відповідно до оборотно - сальдової Відомості на балансі підприємства значиться: 40 одиниць автотракторної техніки.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТАТ ОЙЛ» (далі – ТОВ «ТАТ ОЙЛ») вимогам частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ТАТ ОЙЛ» надав витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04.01.2024 та від 22.03.2023, що видані раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів?
Замовник відповідно до абз. 2 п. 39 Особливостей має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовник може звернутися до третіх осіб (органи державної влади установи, організації), що володіють необхідною інформацією, за її підтвердженням.
Оскільки позиція АМКУ стосовно подання документів, в яких є описки чи неточності, зокрема застаріла дата, але Замовник самостійно може перевірити інформацію, вважає таке відхилення неправомірним. Тому Замовником, після перевірки інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань реєстрі, з урахуванням всіх обставин, наявністю лише однієї тендерної пропозиції, а також нагальною потребою підприємства в паливі для здійснення статутної діяльності, прийнято рішення про визнання учасника переможцем
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторинга , ID моніторингу UA-M-2024-04-08-000060, щодо усунення порушень, Договір № ХБТ-13/02/24 від 20.02.24 року, розірвано.
2024-04-30 17:29:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
.
2024-05-02 16:18:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТ ОЙЛ" |
5 649 000,00
UAH з ПДВ
|
5 649 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТ ОЙЛ" #42759541 |
Переможець |
5 649 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 17:25
|
Додаткова угода №1 | укладений |
30 квітня 2024 17:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2024 10:40
|
Договір | укладений |
20 лютого 2024 10:39
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
946 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 157 666,67 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок моніторингу |