Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків (Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот))
Очікувана вартість
14 580 000,00 UAH
UA-2024-02-05-008472-a ● 2c7d91f94bf64f348f8e0f2d8085de33
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дергачікомунсервіс" Дергачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38655895 |
Місцезнаходження: | 62303, Україна , Харківська обл., Дергачівський район, м. Дергачі, вул. 1-го Травня, 20 |
Контактна особа: |
Наталія Висоцька +380576330148 dks.bukh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 12:36 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 14 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54000 метри кубічні
Послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 13:58 |
ТД Послуги з очищення системи каналізації _.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору на злив
Дата подання: 09 лютого 2024 14:19
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:58
Шановний Замовник, у розділі ТД "Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію" зазаначно, що: Учасник процедури закупівлі повинен надати підтверджуючі документи щодо можливості здійснення зливу (прийому) відкачаних та вивезених рідких відходів до зливних (приймальних) станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем будь-якої форми власності в м. Харків або Харківській області, а саме: правовстановлюючі документи на власні зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційних систем в м. Харкові або Харківській області, якщо такі зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Харкові та Харківській області знаходяться у власності чи копію договору на злив(прийом) рідких відходів, укладеного з організацією, яка має можливість здійснювати злив (прийом) рідких відходів до зливних станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем буд-якої форми власності в м. Харків чи Харківській області, чи копію договору оренди/користування у випадку, якщо такі зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Харкові або Харківській області знаходяться в оренді/користуванні. Строк дії договорів, зазначених в цьому підпункті, повинен бути не менше ніж до 31.12.2024 року"
Яким чином (згідно яких нормативних документів) буде визначатися "..можливість організації, здійснювати злив (прийом) рідких відходів"? Надайте пояснення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При визначенні "..можливості організації, здійснювати злив (прийом) рідких відходів" Замовник керуватиметься положеннями Законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про водовідведення та очищення стічних вод», наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190 «Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України» (зі змінами), «Правилами приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення», затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316, іншими нормативними актами, що регулюють діяльність у сфері водовідведення та при закупівлі послуг, що є предметом закупівлі. Дякуємо за звернення.
Стосовно договорів на злив
Дата подання: 09 лютого 2024 14:59
Дата відповіді: 12 лютого 2024 16:55
Шановний Замовник. надайте пояснення, чи повинна "організація, яка має можливість здійснювати злив (прийом) рідких відходів " (суб’єкт господарювання, що проводить господарську діяльність з централізованого водовідведення (відведення та/або очищення стічних вод), дотримуватися "ПРАВИЛ приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення" затвердженого
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316? Чи буде зі сторони замновника перевірено дотримання вимог вищезазначеного документа для гарантування, що, як найменше, злив (прийом) рідких відходів такою організацією не спричинить згубного впливу на навколишнє середовище ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до п.1 додатку 1 тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати підтверджуючі документи щодо можливості здійснення зливу (прийому) відкачаних та вивезених рідких відходів до зливних (приймальних) станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем будь-якої форми власності в м. Харків або Харківській області, а саме: правовстановлюючі документи на власні зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційних систем в м. Харкові або Харківській області, якщо такі зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Харкові та Харківській області знаходяться у власності чи копію договору на злив(прийом) рідких відходів, укладеного з організацією, яка має можливість здійснювати злив (прийом) рідких відходів до зливних станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем буд-якої форми власності в м. Харків чи Харківській області, чи копію договору оренди/користування у випадку, якщо такі зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Харкові або Харківській області знаходяться в оренді/користуванні. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період надання послуг. Учасник повинен дотримуватися правил «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць», затверджених наказом Міністерства здоров’я України від 17.03.2011 р. №145. Згідно з п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, НАДАНОЇ УЧАСНИКОМ/ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ" |
14 580 000,00
UAH з ПДВ
|
14 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АТМОТЕРРА |
14 580 000,00
UAH з ПДВ
|
14 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХАРКІВСЬКА РЕГІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ ПО ВИВЕЗЕННЮ ВІДХОДІВ" #43891546 |
Переможець |
14 580 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2024 13:42
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 10:08
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 14:37
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2024 14:36
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 14:17
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
26 лютого 2024 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору «Ціна договору», виклавши його в наступній редакції: 1.1. «3.1.» Ціна цього Договору згідно Додатку № 1 до Договору (Калькуляції), який є його невід’ємною частиною становить 14 580 000 грн. 00 коп. (чотирнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч грн., 00 коп.), ПДВ не передбачено, в тому числі за джерелами надходження коштів Замовника: - за рахунок коштів власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства): 11 580 000 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч грн., 00 коп.), ПДВ не передбачено; - за рахунок коштів місцевого бюджету: 3 000 000 грн. 00 коп. (три мільйона грн., 00 коп.), ПДВ не передбачено. Вартість 1 куб. м. складає 270 грн. 00 коп., без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони Договору дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 1.1. розділу 1 Договору «Предмет договору», виклавши його в наступній редакції: 1.1. «1.1. Виконавець зобов'язується у 2024 році надати Замовнику послуги з очищення системи каналізації м. Дергачі, Харківського району, Харківської області (викачування з накопичувальних ємностей системи водовідведення (септиків) та вивезення рідких нечистот) (Код ДК 021:2015 - 90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків), а Замовник прийняти і оплатити такі послуги. Обсяги надання послуг складає: 54000 м3.» |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Набуттям Виконавцем з 01 квітня 2024 р. статусу платника податку на додану вартість. |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із збільшенням фінансування Замовника за рахунок коштів місцевого бюджету Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору № 23 від «26» лютого 2024 р.: 1.1. Пункт 3.1. розділу 3 Договору «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору згідно Додатку № 1 до Договору (Калькуляції), який є його невід’ємною частиною становить 14 580 000 грн. 00 коп. (чотирнадцять мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 430 000 грн. 00 коп. (два мільйона чотириста тридцять грн., 00 коп.), в тому числі за джерелами надходження коштів Замовника: - за рахунок коштів власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства): 8 580 000 грн. 00 коп. (вісім мільйонів п’ятсот вісімдесят тисяч грн., 00 коп.), в т.ч. ПДВ; - за рахунок коштів місцевого бюджету: 6 000 000 грн. 00 коп. (шість мільйонів грн., 00 коп.), в т.ч. ПДВ. Вартість 1 куб. м. складає 270 грн. 00 коп. (двісті сімдесят грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ 45 грн. 00 коп. (сорок п’ять грн., 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |