Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт протирадіаційного укриття ПРУ №94126 Линовицького ліцею Линовицької селищної ради з вирівнюванням та ущільненням бетонної підлоги, влаштуванням цифрового хабу, мереж електропостачання та високоякісним фарбуванням стін та стель - Код ДК 021-2015 45430000-0 Покривання підлоги та стін
Очікувана вартість
927 559,20 UAH
UA-2024-02-05-007475-a ● 7e1683cdb2894e10ac95436d2541b8bc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Линовицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412455 |
Вебсайт: | https://gromada.org.ua/gromada/lynovycka// |
Місцезнаходження: | 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Ігор Вихор +380669877115 silraga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 13:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 927 559,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 275,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт протирадіаційного укриття ПРУ №94126 Линовицького ліцею Линовицької селищної ради з вирівнюванням та ущільненням бетонної підлоги, влаштуванням цифрового хабу, мереж електропостачання та високоякісним фарбуванням стін та стель - Код ДК 021-2015 45430000-0 Покривання підлоги та стін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17584, Україна, Чернігівська область, смт Линовиця, вул. Якова де Бальмена, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 13:22 |
Оголошення.docx | |
05 лютого 2024 13:22 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
05 лютого 2024 13:22 |
Тендерна документація.docx | |
05 лютого 2024 13:22 |
Додаток 5 Лист згода на обробку персональних даних.docx | |
05 лютого 2024 13:22 |
Додаток 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.docx | |
05 лютого 2024 13:22 |
Затверджений кошторис.pdf | |
05 лютого 2024 13:22 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
05 лютого 2024 13:22 |
Дефектний акт.pdf | |
05 лютого 2024 13:22 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
05 лютого 2024 13:22 |
грантова угода.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 06 лютого 2024 09:27
Дата відповіді: 07 лютого 2024 18:15
При розгляді тендерної документації виявлено невідповідність Технічного завдання (Додаток 3 до ТД) Локальному кошторису на будівельні роботи №02-01-01 файл «Затверджений кошторис» , а саме у Додатку 3 відсутній розподіл на розділи та перелік матеріалів, які використовуються для виконання будівельний робіт.
Просимо внести корективи до Технічного завдання Додаток 3 відповідно до Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Робочий проект на поточний ремонт не складався, тому керуватись потрібно затвердженим грантодавцем кошторисом, відповідно до якого складати тендерну пропозицію.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 06 лютого 2024 09:40
Дата відповіді: 07 лютого 2024 17:46
Дорого дня!
Технічне завдання викладено не в повному обсязі відповідно до технологічного процесу, так як у локальному кошторисі (відсутні матеріали). Просимо роз'яснити відповідно до якого документу складати Тендерну пропозицію?
Дякую.
Відповідь: Робочий проект на поточний ремонт не складався, тому керуватись потрібно затвердженим грантодавцем кошторисом, відповідно до якого складати тендерну пропозицію.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 06 лютого 2024 15:51
Дата відповіді: 07 лютого 2024 17:45
Доброго дня!
Поясніть будь ласка в Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.7 Інформація про: -необхідні технічні, ... чи потрібно надавати протоколи випробувань, сертифікати відповідності? Сертифікати відповідності надаються на придбаний товар.
Дякую
Відповідь: Сертифікати відповідності потрібно надати на матеріали які, планується використовувати для покривання підлоги та фарби
Щодо проекту договору
Дата подання: 07 лютого 2024 11:05
Дата відповіді: 07 лютого 2024 18:13
В проекті договору п.4.8. Гарантійний строк становить 10 (десять) років. Просимо внести зміни згідно чинного Законодавства України.
Поточний ремонт та гарантійні строки при цьому
Відповідно до листа Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 № 7/7-401 поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об’єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію).
Отже, поточний ремонт не є окремим проєктом будівництва, а є складовою частиною експлуатації будівлі або споруди, а тому гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) встановлюються лише при новому будівництві, реконструкції, реставрації, капітальному ремонті об’єкта будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Визначений в проекті договору п. 4.8. Гарантійний строк становить 10 (десять) років обгрунтовується необхідністю проведення саме високоякісного покриття підлоги та високоякісним фарбуванням стін та стель, з використанням матеріалів з гарантійним строком збереження експлуатаційних властивостей понад 10 років.
Акт огляду
Дата подання: 07 лютого 2024 15:46
Дата відповіді: 07 лютого 2024 18:07
Доброго дня, шановний Замовнику!
Розділом ІІІ. ТД (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пунктом 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції, цитуємо: «довідки у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта».
Така вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням, була визнана як дискримінаційна безліччю рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329.
Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу, або надати відповідь:
чи не буде відхилено пропозицію учасника, який не надасть у складі пропозиції Акт огляду об’єкта?
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога обгрунтована виключно необхідністю для потенційного учасника мати уяву безпосередньо оглянувши обєкт про стан підлоги для проведення досить специфічного виду робіт з вирівнювання та ущільнення бетонної підлоги укриття в обсягах визначених затвердженим грантодавцем кошторисом без можливості його збільшення. У разі участі в тендері без проведедння учасником огляду, тендерну пропозицію такого учасника не буде відхилено замовником за даним критерієм.
Помилки при складанні локального кошторису
Дата подання: 08 лютого 2024 13:29
Дата відповіді: 08 лютого 2024 16:16
Шановний замовнику!
Просимо розглянути зауваження та внести відповідні зміни до локального кошторису, оскільки за локальним кошторисом, наданим в тендерній документації, не має можливості визначити дійсну вартість виконання робіт:
1. п.5, п.18, п.34 локального кошторису – відсутні роботи з укладання склосітки штукатурної;
2. п.3,4 та 15,17 локального кошторису не відповідають застосованим матеріалам зазначеним у п.6,7,19,20 – роботи з шпаклювання зазначені для мінеральної шпаклівки, а витрата матеріалів зазначені як гіпсова шпаклівка - для гіпсової шпаклівки є окремі «прямі» кошторисні норми у збірнику КБ15;
3. п.33 локального кошторису – для вказаного матеріалу відсутня кошторисна норма на монтаж
4. п.54 – не враховано норму витрат, передбаченою нормою на монтаж, зазначеною у п.53
5. п.53 – повна назва застосованої норми «Монтаж поліетиленових труб для електропроводки діаметром до 25 мм, укладених по основі підлоги» - прошу уточнити де саме передбачається прокладання гнучкої труби. Якщо не по основі підлоги, прошу застосувати іншу кошторисну норму яка відповідає технології виконання робіт.
6. п.66 – повна назва застосованої норми «Монтаж 1-лампового бра для ламп розжарювання» не відповідає складу робіт з встановлення Світлодіодний світильник ДПП, ІР65 під лампи LED-8T, 2х16Вт, (1200мм). Прошу застосувати іншу кошторисну норму, що відповідає технології виконання робіт згідно з обраним світильником.
7. п.83 – застосована кошторисна норма не відповідає технології та складу робіт (завищена трудомісткість робіт так як складом робіт застосованої норми КР8-35-1 передбачено шар 30мм). Прошу застосувати іншу кошторисну норму, що відповідає технології виконання робіт, наприклад, із збірника КБ11.
8. відсутні роботи з навантаження на вивезення сміття , що утворюється при розбиранні штукатурки (п.12 локального кошторису) - не потрібно виконувати?
Враховуючи вищезазначені зауваження по існуючому локальному кошторису не має можливості визначити фактичну вартість робіт.
Вважаємо, що при складані кошторису, наданого в технічному завданні, було допущено помилки через неврахування вихідних даних, зазначених вище.
Як наслідок, будь який учасник не зможе вірно скласти кошторис або складе його з помилками та/або проведе розрахунок на власний розсуд, що є неприпустимим при здійсненні державних закупівель й призведе до спотворення розрахунків, порушення технології виконання робіт та втрати коштів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кошторис затверджений грандодавцем, і наразі внесення змін до кошторису можливе лише за згоди на це грантодавця. Замовник вносити одноособово зміни до кошторису не має повноважень, тому просимо керуватись затвердженим грантодавцем кошторисом, відповідно до якого складати тендерну пропозицію.
за дефектним актом
Дата подання: 09 лютого 2024 12:10
Дата відповіді: 12 лютого 2024 10:47
Просимо уточнити, чи правильно вказана квадратура за дефектним актом п.32-37, п.10-11
Відповідь: Квадратура за дефектним актом п.32-37, п.10-11 вказана правильно, відповідно до даних технічного паспорта. При цьому наголошуємо, що робочий проект на поточний ремонт не складався, тому керуватись потрібно затвердженим грантодавцем кошторисом, відповідно до якого складати тендерну пропозицію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" |
906 999,55
UAH з ПДВ
|
906 999,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МПБП Стимул" #30894417 |
Переможець |
906 999,55
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2024 15:55
|
протокол стимул.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 15:51
|
дод угода стимул 3.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2024 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 березня 2024 16:29
|
дод угода 2 стимул.pdf | зміни до договору |
07 березня 2024 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 07:23
|
додаткова угода 1 стимул.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 07:18
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 15:22
|
договір 1 укриття.pdf | укладений |
22 лютого 2024 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, за змістом додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, за змістом додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку надання послуг без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |