Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОРИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 06670718 |
Місцезнаходження: | 11154, Україна , Житомирська обл., с. Норинськ, Коростенський район, вул. Шкільна, буд.3 |
Контактна особа: |
Корсун Олена 380967343578 korsunolena63@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 252 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 262,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами(далі – Особливості) для забезпечення паливом Норинського ліцею Овруцької міської ради
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар (продукцію) проводяться на підставі видаткової накладної в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його отримання на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 16:51 |
Тендер дрова 2024р.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000065 ● 042c5a7932524994a8fe3703593fb149
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2024 10:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2024
№ 30-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2024 № 30-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-02-02-013533-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 15:59:36
Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Норинським ліцеєм Овруцької міської ради (далі – Замовник) по предмету «Деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-013533-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копій документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Норинський ліцей Овруцької міської ради є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.
2. За результатами проведеного аналізу встановлено, що Замовником в порушення вимог передбачених абзацом 1 пункту 29 Особливостей, у Додатку № 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію передбаченому пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону.
Крім того, проведеним аналізом встановлено, що в порушення вимог абзацу 17 пункту 47 Особливостей, у Додатку № 2 до тендерної документації передбачено вимогу щодо надання підтвердження відсутності підстав передбачених підпунктом 11 пункту 47 Особливостей.
Поясніть, чому Вами допущено вищевказані порушення при складанні тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 17:36:56
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Деревина дров'яна непромислового використання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-02-013533-a) надаємо наступні пояснення.
Щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість зазначаємо:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість у процедурі закупівлі на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики товару визначалися відповідно вимог діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України, зокрема норм ТУ У 16.1-00994207-001:2018 «Лісоматеріали круглі та пиляні. Візуальні характеристики. Класифікація, терміни та визначення, способи вимірювання».
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку 3 до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до кошторису на 2024 рік та сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного використання товару для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі розрахунку вартості товару з врахуванням основних положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо), шляхом здійснення запиту до Постачальників для отримання комерційної пропозиції на 2024 рік та наявної потреби Замовника. Так, відповідно офіційного сайту ТОВ «Українська енергетична біржа», в Розділі «Біржові котирування: Деревина. Індекси та інші цінові показники», Замовником проаналізовано місячний індекс середньозважених цін на деревину дров’яну, адреса посилання: https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/wood/indexes/. Також, Замовником, порівняльним аналізом ціни на деревину без врахування вартості на їх доставку, порівнювалися ціни з використанням державної платформи «ДіЯ» за посиланням https://drovae.gov.ua.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводиться згідно з аналізом цін постачальників деревини на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін у вільному доступі. До ціни товару включено вартість товару, закуповуваної постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціоні лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні товари на території України. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Відповідно до розрахунків вартості Товару проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі склала 252 500,00 грн. з ПДВ.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання деревини. За одиницю виміру кількості товару приймається метр кубічний. Обсяг необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника та враховуючи обсяги споживання середнього та поточного календарного року, становить 250 метрів кубічних на 2024 рік.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://norinska-school.e-schools.info/news/367441.
Стосовно інших запитань, Замовником 27 березня 2024 року розірвано договір з Переможцем, з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 27 березня 2024 року Сторонами підписано Додаткову угоду № 1 про розірвання Договору про закупівлю товару за державні кошти № 06 від 23.02.2024 за згодою сторін. Зазначені порушення усунуті Замовником самостійно, шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання Договору з Постачальником 27 березня 2024 року та 27.03.2024, вказану вище Додаткову угоди в строк, що не перевищує три робочі дні з моменту її підписання, оприлюднено в електронній системі закупівель (звіт про розірвання договору додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-02-013533-a, на підставі здійснення моніторингу UA-M-2024-03-25-000065 (042c5a7932524994a8fe3703593fb149) УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
2024-04-08 14:31:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору та притягнення до відповідальності винної особи.
2024-04-08 15:10:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Філія "Словечанське лісове господарство" ДП "Ліси України" |
252 500,00
UAH з ПДВ
|
252 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Філія "Словечанське лісове господарство" ДП "Ліси України" #45078716 |
Переможець |
252 500,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 13:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2024 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 16:05
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
27 березня 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2024 13:48
|
Договір 06.pdf | укладений |
23 лютого 2024 13:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина дров'яна непромислового використання | 250 | метри кубічні |
841,67
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 27 березня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Неможливість усунення порушень законодавства публічних закупівель |