Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
12 806,00 UAH
UA-2024-02-01-001251-a d328a9842913423d9dcf94a7a5416380
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Михайленко

+380502070048 zakupkikeg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Кегичівської селищної ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38008760
Місцезнаходження: 64003, Україна , Харківська обл., смт Кегичівка, вул. Калинова, 37
Контактна особа: Світлана Михайленко
+380502070048
zakupkikeg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Пanip ,A4 80lQ Economy
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Kopeктop стрічковий, 5мм x l0 мм, BM.1085
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 паковання
Скріпки нікельовані, 2 8 мм, I00 шт круглі, BUROMAX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 паковання
Скріпки нікельовані, 50 мм, I00 шт круглі, BUROMAX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 штука
Клей - олівець 36 гр , JOBMAX, BM.4905
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
Клей - олівець 35rp.,PVP, BUROMAX, BM.4909
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штука
Клей - олівець 35rp.,PVP, BUROMAX, BM.4913
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штука
Клей-олівець 35 rp, PVP, Amos
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
25 штука
Зошити 18 aрк. (клітинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
Зошити 48 aрк. (клітинка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штука
Закладки пластикові, з клейким шаром NEON 12*45 мм, 5x20apк.,JOBMAX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штука
Ручка масляна OPTIMA OIL PRO. 0.5 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
48 штука
Олівець графітовий HB, трикутний , асорті, з гумкою, карт коробка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 паковання
Файли для документів , A4+,40 мкл. , l00 шт. уп. FR-20-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

01 лютого 2024 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Воловік Максим Вікторович
#2983113439
Переможець 12 806,00
UAH
01 лютого 2024 09:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2024 15:09
Електронний підпис укладений
01 лютого 2024 10:05
47.docx зміни до договору
01 лютого 2024 10:05
Електронний підпис укладений
01 лютого 2024 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлено технічну (механічну) помилку, допущену уповноваженою особою.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол 47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 12 806,00
UAH