Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук
Очікувана вартість
720 540,00 UAH
UA-2024-01-31-013218-a ● 291c0ad1261144f49f43e77e7cef94e9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівецький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки |
Код ЄДРПОУ: | 08118534 |
Місцезнаходження: | Україна , Чернівецька обл., Чернівці, |
Контактна особа: |
Миронець Юрій Васильович +380372524349 fes_chovk@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:20 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 11:20 |
Очікувана вартість: | 720 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 603,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 комплект
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. О. Кобилянської 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2024 08:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2024 08:46 |
ТД_ноутбук .doc | |
31 січня 2024 17:23 |
дод 6.docx |
06 лютого 2024 08:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 лютого 2024 08:46 |
ТД_ноутбук .doc
|
||||||
31 січня 2024 17:23 |
дод 6.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання до замовника!
Дата подання: 04 лютого 2024 14:39
Дата відповіді: 06 лютого 2024 08:48
Шановний Замовник, з метою дотримання основних принців публічних закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, та найголовніше з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях, звертаємо Вашу увагу та просимо розглянути можливість щодо внесення наступної актуальної вимоги до Тендерної документації: «Учасник обов’язково повинен зазначити торгову марку, модель та артикул, в тому числі інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару та надати посилання на сайт виробника. Ця вимога встановлена з метою можливості Замовником та/або Учасником процедури закупівлі перевірити та впевнитись, що запропонований товар повністю відповідає вимогам Замовника.» Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що без цієї вимоги в багатьох випадках Замовник не має можливості перевірити товар та впевнитись, що він відповідає вимогам ТД, оскільки всі потенційні Учасники зазвичай просто копіюють технічні вимоги Замовника та вставляють у свою пропозицію. Сподіваємось що Ви, як Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», маєте на меті провести конкурентну процедуру, за результатами якої Ви отримаєте якісний товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на Ваше звернення в несені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дякую за підказку.
Дякую за підказку.
123
Дата подання: 04 лютого 2024 15:03
Дата відповіді: 06 лютого 2024 08:49
Шановний замовник, досить поширеною практикою серед деяких учасників є пропозиції ноутбуків, що доукомплектовують самостійно необхідним замовнику розміром пам'яті або SSD. Тобто учасники беруть ноутбуки із заводським розміром пам яті 8GB або SSD 256GB, розбирають їх, заміняють на 16гб сумнівної якості та виробника і пропонують замовнику такі самостійно модифіковані ноутбуки підігнані будь-як під технічні вимоги . В результаті Замовник отримує модифіковане обладнання із самостійним втручанням. Крім того, замовник не може відмовити такому учаснику під час кваліфікації, оскільки документація не містить заборон на проведення таких самостійних некваліфікованих дій учасником. Для уникнення придбання подібних перебраних ноутбуків просимо доповнити документацію наступними змінами : "Запропонований учасником товар повинен бути заводської комплектації, не модифікований або доукомплектований. ". Це суттєво допоможе замовнику уникнути таких одноденних постачальників із таким товаром.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на Ваше звернення в несені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дякую за підказку.
Дякую за підказку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-31-013218-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 31 січня 2024 19:25
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2024 10:14
Шановний учасник на Вашу вимогу (скаргу) було внесено відповідні зміни до дендерної документації, а саме, в Додаток № 4 Тендерної документації, п 2,6.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" |
675 273,00
UAH з ПДВ
|
649 977,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. |
697 438,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович |
708 226,00
UAH з ПДВ
|
689 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-ВІРНИЙ НАПРЯМОК" |
712 938,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Рішення скасоване |
649 977,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 17:45
|
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" #40175293 |
Відхилено |
649 977,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2024 18:41
|
ФОП ВОЛОШИНОВА О.О. #2981209581 |
Відхилено |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2024 14:22
|
ФОП Федосєєв Кирило Леонідович #3602400035 |
Переможець |
689 998,00
UAH з ПДВ
|
29 лютого 2024 18:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2024 10:54
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
07 березня 2024 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 09:41
|
Договір поставки | укладений |
06 березня 2024 09:36
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбук | 31 | комплект |
22 258,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Ноутбук | 31 |
22 258,00
UAH
|