Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 937 648,00 UAH
UA-2024-01-31-008549-a ● 5e13adb58f9540eeb2d2ed46ded41787
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43311807 |
Місцезнаходження: | 39300, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський р-н, смт. Нові Санжари, вул. Центральна, буд. 25 |
Контактна особа: |
Олег Дашко +380987289057 dokyman91@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:59 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:59 |
Очікувана вартість: | 1 937 648,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 688,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Закупівля відповідно до потреб Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
314762 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39300, Україна, Полтавська область, смт Нові Санжари, вул.Центральна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за електричну енергіяю на 2024 рік | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2024 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2024 16:42 |
Тендерна документація електрична енергія (1).docx | |
06 лютого 2024 10:48 |
Додаток 2 до тендерноі_ документаціі (1).doc | |
02 лютого 2024 13:31 |
Додаток 1 до тендерноі_документаціі.docx | |
02 лютого 2024 13:31 |
ЕІС коди ЕЕ.docx | |
02 лютого 2024 13:31 |
Додаток 4 до тендерноі документаціі.docx | |
02 лютого 2024 13:31 |
Список закладів з адресами.docx | |
02 лютого 2024 13:31 |
Додаток 3 до тендерноі документаціі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація складена не у вілповідності до вимог чинного законодавства
Дата подання: 01 лютого 2024 12:38
Дата відповіді: 02 лютого 2024 13:35
Шановний Замовнику! Є випадки коли варто внести певні правки до тендерної документації, але у випадку вашої тендерної документації варто взагалі її замінити повністю. Майже всі її положення суперечать чинному законодавству, зокрема, п. 29 та п.47 Особливостей. Також, якщо ви вимагаєте банківську гарантію, то це повинно бути відображено в електронних полях системи закупівель.
Приклади тендерних документацій на закупівлю електроенергії:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-05-005018-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-03-000252-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дуже вдячні за Ваше запитання. У відповідь на нього всі порушення усунені, тендерна документація відповідає чинному законодавству.
Розрахунок ціни
Дата подання: 02 лютого 2024 13:45
Дата відповіді: 02 лютого 2024 15:07
Шановний замовник! Відповідно до розрахунку наведеного в додатку 2 сума пропозиції повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі.
Відповідь: Дякую за звернення, порушення усунуто.
п. 10 у Додатку 2
Дата подання: 02 лютого 2024 14:08
Дата відповіді: 02 лютого 2024 15:09
Добрий день. З Додатку 2 треба видалити повністю п. 10, оскільки цей розрахунок ціни не підходить під цю закупівлю.
Відповідь: Добрий день. Дякую за Ваше звернення, порушення усунуто.
Незаконна та дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 лютого 2024 15:41
Дата відповіді: 07 лютого 2024 16:44
Шановний Замовник, в п.1 Розділу 3 тендерної документації ви просите надати: « Додатково надається сертифікат цифрової грамотності уповноваженої особи учасника кваліфікований електронний підпис якої накладений на пропозицію. У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей»
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом(за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)».
Відповідно до п. 29 Особливостей:
- у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
- у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Тобто, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати:
1) підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
2) будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)», який також не передбачає обов’язковість наявності в Постачальника електричної енергії сертифіката цифрової грамотності уповноваженої особи учасника. Наголошуємо, що жодним нормативно-правововим актом не передбачено необхідності отримання електропостачальником даного документу.
Дана вимога не має жодного відношення до постачання електроенергії, є незаконною, дискримінаційною, абсолютно незрозумілою, нелогічною, та такою, що жодним чином не підтверджує і не впливає на якість надання послуг з постачання електричної енергії Замовнику в разі перемоги в публічній закупівлі.
Просимо видалити вищевказану вимогу з тендерної документації. в іншому випадку буде подана скарга в АМКУ. Наша позиція підтверджується актуальною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до вищевказаної вимоги, а саме рішення № 10245-р/пк-пз від 10.07.2023 (UA-2023-06-20-013982-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання - порушення усунуто.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
1 562 793,30
UAH з ПДВ
|
1 533 728,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
1 578 306,07
UAH з ПДВ
|
1 543 415,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
1 794 143,40
UAH з ПДВ
|
1 794 143,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" |
1 898 014,86
UAH з ПДВ
|
1 898 014,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» #42834213 |
Переможець |
1 533 728,51
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2024 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 13:34
|
ДУ 1 ЕЕ.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 11:12
|
Договір ЕЕ.pdf | укладений |
28 лютого 2024 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвищення ціни за одиницю Товару у зв'язку з коливанням ціни на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |