Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бульдозер
Очікувана вартість
5 120 550,00 UAH
UA-2024-01-31-004325-a ● 75402f6b08244337be0ba449eb4cef10
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРАШТЕПЛОВОДОКАНАЛ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 30536302 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Джигалюк Анастасія Леонідівна 0363623865 prozorro.kmkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:37 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2024 13:37 |
Очікувана вартість: | 5 120 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 602,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Бульдозер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, Промислова зона, 22 (Автотранспортна служба КП «ВТВК» ВМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 43211000-5 — Бульдозери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2024 10:46 |
Додаток 3.docx | |
05 лютого 2024 10:46 |
Тендерна документація.doc | |
31 січня 2024 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 1.doc | |
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 2.doc | |
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 5.docx |
05 лютого 2024 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 лютого 2024 10:46 |
Додаток 3.docx
|
||
05 лютого 2024 10:46 |
Тендерна документація.doc
|
||
31 січня 2024 11:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 1.doc
|
||
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 2.doc
|
||
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 4 (Проект договору).docx
|
||
31 січня 2024 11:32 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 02 лютого 2024 19:58
Дата відповіді: 05 лютого 2024 09:36
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 3 до тендерної документації містить наступні дискримінаційні вимоги:
1) Пунктом 7 "Інших вимог" Додатку 3 вимагається надання від Учасників процедури закупівлі гарантійного листа про те, що учасник не має розірваного договору по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею. Частиною 2 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також абзацом 14 пункту 47
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 вказано, що Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю З ЦИМ САМИМ ЗАМОВНИКОМ, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У зв'язку з цим, наполегливо просимо Вас привести зазначену вимогу Додатку 3 у відповідність до вказаних законодавчих норм, за якими Замовник вправі вимагати надання підтвердження надійності Учасника лише щодо договорів про закупівлю, що укладені "З ЦИМ САМИМ ЗАМОВНИКОМ".
2) Пунктом 6 "Інших вимог" Додатку 3 вимагається "наявність сервісного центру в радіусі до 80 км. від Замовника". Також, розділом 3 порівняльної таблиці Технічної специфікації Додатку 3 встановлено, що гарантійну та сервісну підтримку Учасник повинен забезпечувати шляхом виїзду при потребі мобільної сервісної бригади на базі Замовника протягом усього терміну гарантійного обслуговування. Нам, як потенційному Учаснику не зрозуміло, як все-таки Учасник повинен здійснювати обслуговування товару - в сервісному центрі, чи шляхом виїзду сервісної бригади на базу Замовника? Якщо Учасник має мобільну сервісну бригаду, що може зробити гарантійну та сервісну підтримку запропонованого до постачання товару на базі Замовника, скоритивши час на доставку/повернення бульдозеру до сервісного центру, маючи при цьому всі необхідні для обслуговування матеріали, - то навіщо вимагати наявність сервісного центру? В іншому випадку, якщо учасник має сервісний центр, розташований в радіусі 81/100/120/150 км. і т.д. від Замовника - це буде дискримінувати його та він не зможе прийняти участі у закупівлі лише через те, що його сервісний центр знаходиться на 5 хв./км. далі від меж, встановлених Замовником! Тим паче, що практика АМКУ містить безліч випадків позитивного оскарження вимог Замовника, що прив'язують Учасника до певної географічної місцевості.
Підсумовуючи вищевказане, просимо Вас усунути дискримінаційні вимоги в Додатку 3 до тендерної документації, шляхом внесення наступних змін, які жодним чином не обтяжують Вас як Замовника та розширюють коло потенційних Учасників: 1) Пункт 7 "Інших вимог" Додатку 3 викласти в наступній редакції: "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що учасник не має розірваного договору з цим самим Замовником по причині порушення учасником умов договору та/або відсутні рішення суду щодо стягнення з учасника неустойки, штрафу, або пені по укладеним договорам з цим самим Замовником, за результатами тендерних закупівель починаючи з 2019 року до дати подання тендерної пропозиції за даною закупівлею."; 2) Пункт 6 "Інших вимог" Додатку 3 видалити або викласти в наступній редакції: "Наявність сервісного центру в радіусі до 150 км. від Замовника. Учасник повинен надати лист в довільній формі, який містить інформацію про перелік сервісних центрів (центру) по обслуговуванню товару, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх адрес, контактів, тощо. Надати копію документу на право власності або оренди приміщення сервісного центру, яке знаходиться в радіусі до 150 км. від Замовника."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, зміни до додатку 3 тендерної документації будуть внесені.
Технічні параметри
Дата подання: 06 лютого 2024 15:13
Дата відповіді: 06 лютого 2024 16:03
Доброго дня шановний Замовник!
Для збільшення кола потенційних учасників просимо внести наступні зміни до технічних параметрів, а саме:
Пункт 1.2 загальних положень - рік випуску не раніше 2024
Пункт 2.1 Технічних параметрів Товару:
Максимальна швидкість вперед - не більше 10.6
Максимальна швидкість назад - не більше 13,6
Габаритні розміри довжина - не менше 5050
Габаритні розміри ширина - не більше 3416
Пункт 3 організаційні вимоги:
Учасник повинен надати у складі пропозиції:
- сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність на запропонований товар, або гарантійний лист про надання документів при поставці, з чітким вказанням серійного номера
Поставка здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту підписання договору, не пізніше 30.04
Дякуємо за розуміння та сподіваємось на плідну співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. На рахунок гарантійного листа з чітким вказанням серійного номера в нас зазначено в додатку 3 розділ інші вимоги п.8. Що стосується року випуску, вважаємо що ми наоборот цим обмежимо коло учасників, якщо вкажемо рік випуску не раніше 2024 року. Всі інші технічні характеристи змінювати не будемо, так як зазначені нами технічні вимоги бульдозера нас повністю задовільняють.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" |
4 948 800,00
UAH з ПДВ
|
4 948 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Переможець |
4 590 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2024 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2024 10:31
|
Договір №30.pdf | укладений |
28 лютого 2024 10:31
|
Калькуляція.pdf | укладений |
28 лютого 2024 10:31
|