Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль спеціалізований катафалк
Очікувана вартість
2 700 000,00 UAH
UA-2024-01-31-001225-a ● 9b115ead411f44ab8282cf198195e3dd
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 січня 2024 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Автомобіль спеціалізований катафалк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська,154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2024
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2024 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2024 14:40 |
ТД катафалк ред. 2.docx | |
02 лютого 2024 14:40 |
Опис (перелік) змін автомобіль спеціалізований катафалк 2.docx | |
31 січня 2024 09:51 |
Опис (перелік) змін автомобіль спеціалізований катафалк.docx |
02 лютого 2024 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 лютого 2024 14:40 |
ТД катафалк ред. 2.docx
|
||||||
02 лютого 2024 14:40 |
Опис (перелік) змін автомобіль спеціалізований катафалк 2.docx
|
||||||
31 січня 2024 09:51 |
Опис (перелік) змін автомобіль спеціалізований катафалк.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно подання тендерної пропозиції
Дата подання: 31 січня 2024 12:12
Дата відповіді: 02 лютого 2024 13:32
Шановний замовник у Вас в шаблоні тендерній документації зазначено предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 34110000-1 Легкові автомобілі Ав зазначено другий предмет закупівлі (код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі (Катафалк бус Renault пасс. Trafic Katafalk або аналог зі збереженням технічних характеристик, новий або бувший в використанні). надайте роз'яснення стосовно цієї інформації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за уважність та за Ваше звернення. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Ваша документація має дискримінаційні ознаки! Вимагаємо негайного внесення змін!
Дата подання: 31 січня 2024 15:22
Дата відповіді: 02 лютого 2024 14:36
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна
містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Порушуючи зазначену законодавчу норму, Ви, як Замовник, в Додатку № 2 до тендерної документації
"ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" вказали вимогу надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист
від офіційного дистриб’ютора/імпортера про можливість постачання базових автомобілів офіційному
дилеру, а також гарантійний лист від офіційного дилера щодо можливості поставки базових
автомобілів учаснику торгів.
Ця вимога є дискримінаційною з огляду на те що:
1. учасник може бути імпортером автомобілів "Спеціалізований катафалк" з використанням
будь якого базового автомобіля який відповідає технічним вимогам або мати в наявності
даний автомобіль, тому йому не потрібно надавати лист про погодження, повноваження та
можливості дистриб’ютора/імпортера або офіційного дилера.
2. учасник може мати на складі готові імпортовані або раніше переобладнанні автомобілі
"Спеціалізований катафалк", або базові автомобілі які він може виготовити та відвантажити
без будь яких погоджень або запиту повноважень і можливостей у дистриб’ютора/імпортера
або офіційного дилера.
А отже, зазначена вимога виключає участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними
пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Так, згідно з зазначеними вимогами та принципами Закону України «Про публічні закупівлі»,
Замовник, з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та
ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого
документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час, Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до
Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення,
фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням
неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником вимоги надати у складі тендерних пропозицій лист
від дистриб’ютора/імпортера та офіційного дилера є зловживанням наданими йому правами з боку
Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність
використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційну
вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій лист від дистриб’ютора/імпортера та офіційного
дилера.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги,
буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з
відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам
http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено
штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових
(посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до
вимог законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 2 ( Технічної специфікації) тендерної документації Замовника, учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозиційі нформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, зокрема, для учасника, який не є виробником товару: учасник повинен надати гарантійний лист від офіційного дистриб’ютора/імпортера про можливість постачання базових автомобілів офіційному дилеру, а також гарантійний лист від офіційного дилера щодо можливості поставки базових автомобілів учаснику торгів. Який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару. Дії замовника не несуть у собі дискимініційні вимоги. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які є мають статус офіційного дилера, в будь - якому разі: є авто в наявності у учасника або ще тільки планується його відвантаження від імпортера, що на думку Замовника є обов’язковою вимогою тому, що у цьому випадку можна придбати саме те авто, що потрібно та розраховувати на наявність гарантійного сервісного обслуговування автомобіля.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2024 10:24 |
Кінець періоду оскарження: | 16 лютого 2024 00:00 |
Дата відміни: | 16 лютого 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Замовником в оголошені про закупівлю, в полях очікувана вартість, було допущено технічну описку в наслідок чого очікувана вартість є неправильною. |
Документи:
05 лютого 2024 10:24
|
Електронний підпис |
05 лютого 2024 10:23
|
Протокол(рішення) про відміну № 4.pdf |