Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісний папір
Очікувана вартість
189 900,00 UAH
UA-2024-01-26-005547-a ● 1a2a3b184cc34457b509b6e9416bba3c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Голованівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03197693 |
Місцезнаходження: | 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Надія Моренець +380979112087 inbox2@gl.kr-admin.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2024 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2024 13:20 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 13:13 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2024 13:13 |
Очікувана вартість: | 189 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 949,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1055 штуки
Офісний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівськ, Соборна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2024 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2024 16:41 |
Додаток 5 - Технічні вимоги (коригований).docx | |
30 січня 2024 16:39 |
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії (коригований).docx | |
30 січня 2024 16:39 |
Додаток 5 - Технічні вимоги (коригований).docx | |
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 3 - Підтвердження відповідності пропозиції учасника.docx | |
26 січня 2024 11:39 |
ТД_Папір офісний січень 2024.docx | |
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 6 Відомості про Учасника.docx | |
26 січня 2024 11:39 |
Додаток Форма ТП.docx | |
26 січня 2024 11:39 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ додаток 4.docx | |
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx | |
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 5 - Технічні вимоги (папір).docx |
05 лютого 2024 13:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
31 січня 2024 16:41 |
Додаток 5 - Технічні вимоги (коригований).docx
|
|||||||||
30 січня 2024 16:39 |
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії (коригований).docx
|
|||||||||
30 січня 2024 16:39 |
Додаток 5 - Технічні вимоги (коригований).docx
|
|||||||||
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 3 - Підтвердження відповідності пропозиції учасника.docx
|
|||||||||
26 січня 2024 11:39 |
ТД_Папір офісний січень 2024.docx
|
|||||||||
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 6 Відомості про Учасника.docx
|
|||||||||
26 січня 2024 11:39 |
Додаток Форма ТП.docx
|
|||||||||
26 січня 2024 11:39 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ додаток 4.docx
|
|||||||||
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||||||||
26 січня 2024 11:39 |
Додаток 5 - Технічні вимоги (папір).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2
Дата подання: 30 січня 2024 11:33
Дата відповіді: 30 січня 2024 16:44
Доброго дня, шановний Замовнику. Ознайомившись з вашою тендерною документаціїєю, у нас виникли деякі питання. У Додатку 2 пункт 4 до тендерної документації, Ви вимагаєте надати Учасником "Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8).", але в Додатку 6 потрібно заповнити Загальні відомості про учасника та надати гарантійні листи та довідки згідно переліку, тож на Опитувальник Контрагента це мало схоже. Що стосується Додатку 8 Опитувальник екологічної політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, він відсутній взагалі!
Просимо Вас внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Враховуючи Ваше зауваження до додатку 2 до Тендерної документації та допущені технічні помилки при його викладенні, опубліковуємо додаток 2 до ТД у новій редакції.
Пунктт 3 Додатку 2
Дата подання: 30 січня 2024 11:51
Дата відповіді: 30 січня 2024 16:44
В пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації вказано, що потрібно надати "Довідка заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання).", яку саме довідку потрібно надати, заповнений та підписаний проект договору, оскільки в Додатку 4 до документації знаходиться проект Договору та Додатки до нього?!
Дайте, будь-ласка, уточнення!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Враховуючи Ваше зауваження до додатку 2 до Тендерної документації та допущені технічні помилки при його викладенні, опубліковуємо додаток 2 до ТД у новій редакції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-26-005547-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 30 січня 2024 13:58
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2024-01-26-005547-a на закупівлю паперу офісного за кодом ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, де Замовником виступає Комунальне Управління соціального захисту населення Голованівської районної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 03197693, нами було виявлено, що технічні параметри до Паперу для друку формату А4 було встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками. Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку формату А4, а саме: Вологість (ISO287), % не менше 4,0-4,8, Білизна по ISO,% не менше 92, Шорсткысть, мл./мін. не нижче 180+/-5% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 січня 2024 16:59
Шановний Учаснику! Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. При визначенні технічних та якісних показників паперу ми керувалися виключно метою закупівлі якісного паперу для потреб структурних підрозділів управління. Наприклад оптимальний рівень шорсткості знаходиться між 150 і 250 одиницями Бендстена, а оптимальна вологість має бути 4,2-4,5 одиниць. В тендерній документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку. Зазначені технічні характеристики предмету закупівлі передбачає можливість для всіх Учасників поставляти будь-яку торгівельну марку паперу., тобто дискримінаційні вимоги в ТД відсутні. Разом з тим повідомляємо, що ми зкоригували окремі параметри предмету закупівлі та виклали додаток 5 в новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2024 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
150 527,40
UAH з ПДВ
|
150 527,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСТЕОН" |
188 823,90
UAH з ПДВ
|
188 823,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
150 527,40
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2024 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 12:11
|
Договір 8.pdf | укладений |
26 лютого 2024 09:10
|