Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
4 441 500,00 UAH
UA-2024-01-26-000560-a e35f6d262391485cbf7416f018f5db0b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила

380444042119 tender@kvc.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара,7
Контактна особа: Осовська Людмила
380444042119
tender@kvc.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з виплати та доставки грошових допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, м. Київ, проспект Любомира Гузара,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

26 січня 2024 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2024 09:05
Документи.pdf
26 січня 2024 09:05
Обгрунтування (2).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта"
#21560045
Переможець 4 441 500,00
UAH
26 січня 2024 09:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2024 09:35
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 квітня 2024 09:31
Договір.pdf укладений
26 січня 2024 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з оптимізацією технології та як наслідок технічного покращення характеристик послуги з переказу коштів, Сторони дійшли згоди внести такі зміни до Договору: По всьому тексту Договору, у тому числі в Додатках до Договору, слова «Послуга з пересилання Грошової допомоги внутрішніми поштовими переказами» у всіх відмінках замінити словами «Послуга з переказу» у відповідних відмінках. По всьому тексту Договору, у тому числі в Додатках до Договору, слова «Веб сайт» у всіх відмінках замінити словами «Сайт» у відповідних відмінках. Розділ I допонено новими абзацами шостим-дев’ятим. У абзаці другому п.2.1 розділу II, Розділ ІІІ , п. 4.3. розділу IV викладено в новій редакції. Та інше. Всі інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими до виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: № 250124-63
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML