Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 «Охоронні послуги»
(Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони)
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2024-01-25-003761-a ● 5fff305ce98344348d3a3c5085b33d48
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС В М. КИЄВІ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611844 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , м. Київ обл., вул. Арсенальна будинок 9/11 |
Контактна особа: |
Панчук Володимир 380443746347 logist_kyiv@hsc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2024 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 12:05 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2024 12:05 |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 послуга
79710000-4 «Охоронні послуги»
(Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони)
(Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2024 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2024 10:51 |
Тендерна документація 2024 ТЗО.docx | |
25 січня 2024 10:51 |
Проект договору сигналізації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 січня 2024 12:09
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:43
Вітаємо! Шановний Замовнику, розділ другий Додатку 1 містить вимогу: 3. Учасник повинен мати власний транспорт реагування, що відповідає вимогам Закону України «Про охоронну діяльність».
Разом з тим, пунктом 8 Розділу ІІІ передбачено: Учасники в тендерній пропозиції зазначають інформацію (повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця.
Отже, вимога про наявність власного транспорту реагування є такою що суперечить положенням тендерної документації та дискримінаційною, оскільки порушує основні принципи проведення закупівель та обмежує коло потенційних учасників. Тож просимо внести зміни в тендерну документацію, які передбачають можливість залучення субпідрядника/співвиконавця, а саме можливість надання Договору на надання послуг з реагування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.
Предметом цієї закупівлі є «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони». Відповідно до Технічних вимог, що містяться в Додатку 2 до ТД, учасник здійснює спостереження за станом сигналізації та тривожної кнопки, що встановлена на об’єкті за допомогою пунктів централізованого спостереження. Згідно з ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження – центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень.
Пунктом 19 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності встановлено, що у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує серед іншого наявність транспорту реагування.
Згідно з ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування має перебувати у власності суб'єкта охоронної діяльності.
Таким чином, вимога щодо наявності в учасника власного транспорту реагування не є дискримінаційною.
Предметом цієї закупівлі є «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони». Відповідно до Технічних вимог, що містяться в Додатку 2 до ТД, учасник здійснює спостереження за станом сигналізації та тривожної кнопки, що встановлена на об’єкті за допомогою пунктів централізованого спостереження. Згідно з ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» пункт централізованого спостереження – центр з працюючим персоналом, який спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень.
Пунктом 19 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності встановлено, що у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує серед іншого наявність транспорту реагування.
Згідно з ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування має перебувати у власності суб'єкта охоронної діяльності.
Таким чином, вимога щодо наявності в учасника власного транспорту реагування не є дискримінаційною.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 січня 2024 12:48
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:44
Стосовно п.2. Додатку 1 в якому міститься вимога:
Зареєстрована відповідно до чинного законодавства декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника.
Просимо надати роз'яснення, з посиланням на конкретні норми чинного законодавства, відповідно яких вами зазначено дану вимогу! В іншому випадку вимагаємо виключити дану вимогу як дискримінаційну, оскільки отримання такої декларації не є обов'язковим, та виглядає як вимога, написана під конкретного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Чинне в Україні законодавство зобов’язує посадових осіб і працівників суб’єктів господарювання здійснювати діяльність із забезпечення пожежної безпеки та запобігання пожежам. Так відповідно до ч. 1 ст. 57 Кодексу цивільного захисту України (далі – Кодекс) виробничі, жилі, інші будівлі та споруди, обладнання, транспортні засоби, що вводяться в дію чи експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції або технічного переоснащення, а також технологічні процеси та продукція повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з пожежної безпеки.
При цьому початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення» (ч. 2 ст. 57 Кодексу).
Отже, кожний суб’єкт господарювання, який починає працювати або вже працює, має забезпечити відповідність приміщень (виробничих, офісних, складських тощо) вимогам нормативно-правових актів з пожежної безпеки. За загальним правилом документом, що засвідчує таку відповідність, є декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Зазначена декларація заповнюється самим суб’єктом господарювання та подається ним до державного адміністратора або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту (дозвільного органу). Декларація реєструється дозвільним органом на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня її надходження. Дозвільний орган може здійснити перевірку інформації, наведеної в декларації, шляхом здійснення відповідних перевірок із складенням актів за їх результатами.
Таким чином, наявність вказаної декларації на матеріально-технічну базу, в тому числі на офісні, виробничі та інші приміщення, що експлуатуються Вашим підприємством, є обов’язковою. А якщо Ваше підприємство відноситься до суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику, то у Вас має бути ще й позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення.
При цьому початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення» (ч. 2 ст. 57 Кодексу).
Отже, кожний суб’єкт господарювання, який починає працювати або вже працює, має забезпечити відповідність приміщень (виробничих, офісних, складських тощо) вимогам нормативно-правових актів з пожежної безпеки. За загальним правилом документом, що засвідчує таку відповідність, є декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Зазначена декларація заповнюється самим суб’єктом господарювання та подається ним до державного адміністратора або центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту (дозвільного органу). Декларація реєструється дозвільним органом на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня її надходження. Дозвільний орган може здійснити перевірку інформації, наведеної в декларації, шляхом здійснення відповідних перевірок із складенням актів за їх результатами.
Таким чином, наявність вказаної декларації на матеріально-технічну базу, в тому числі на офісні, виробничі та інші приміщення, що експлуатуються Вашим підприємством, є обов’язковою. А якщо Ваше підприємство відноситься до суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику, то у Вас має бути ще й позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 січня 2024 12:59
Дата відповіді: 26 січня 2024 16:45
Розділ 1 Додатку 1 містить вимоги:
2. Наявність в штаті Учасника електромонтера, що здійснюватиме обслуговування систем охоронної сигналізації. На підтвердження надати: - свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» працівника (електромонтера), що здійснюватиме обслуговування систем охоронної сигналізації. - повідомлення податкових органів про прийняття працівника (електромонтера) на роботу з відповідною відміткою про отримання або квитанцією №2. - посвідчення електромонтера, про допуск до роботи з напругою до 1 000 вольт; - витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з правил безпечної, технічної експлуатації електроустановок споживачів; - посвідчення електромонтера, щодо проходження навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті; - витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - посвідчення електромонтера, щодо проходження навчання з питань охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - посвідчення електромонтера, щодо проходження навчання з питань пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум); - витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум).
Стосовно даних вимог повідомляємо, що ви закуповуєте Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони, згідно проєкту договору, а саме Розділом 2 Предмет договору та Розділом 4 Обов'язки виконавця не передбачено послуг з обслуговування систем охоронної сигналізації. Отже просимо виключити вимогу про Наявність в штаті Учасника електромонтера, що здійснюватиме обслуговування систем охоронної сигналізації як таку, що не відповідає предмету закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник.
Предметом цієї закупівлі є «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони».
Відповідно до Технічних вимог, що містяться в Додатку 2 до ТД, Учасник здійснює експлуатаційне обслуговування охоронно-тривожної сигналізації. А також: Учасник підтримує в робочому стані діючі у Замовника системи охоронно-тривожної сигналізації шляхом проведення регулярного (щомісячного) експлуатаційного обслуговування всіх елементів системи (в разі необхідності). При отриманні сигналів про несправність охоронно-тривожної сигналізації – терміново Учасник зобов’язаний повідомляти про це Замовника, а також забезпечує прибуття групи посиленого персоналу охорони для забезпечення охорони об’єкта до приведення системи у працездатний стан.
З цими умовами Технічних вимог кореспондують певні положення проекту договору, що наведений в Додатку 3 до ТД. По-перше, розділ 1 проекту договору під терміном «обслуговування» розуміє забезпечення функціонування сигналізації шляхом заявочного (сервісного) обслуговування, що включає в себе: ліквідацію несправностей, які можуть бути усунуті безпосередньо на об'єкті за заявою Замовника і не потребують заміни складових частин сигналізації та їх конструктивних елементів (і не потребують додаткових витрат Виконавця), перевірку сигналізації з метою забезпечення її безперебійної роботи та виявлення пошкоджень, які можуть привести до її непрацездатності.
Крім того, п. 5.4 проекту договору передбачає обов’язок Виконавця усувати недоліки та порушення у роботі сигналізації за заявками Замовника. А в п. 9.3 Додатку 3 до проекту договору встановлено: «У випадку не працездатності РСТС здійснює виклик працівників Виконавця для усунення причин відмови роботи сигналізації по телефону ПЦС за місцем надання послуг.».
Для належного експлуатаційного обслуговування охоронно-тривожної сигналізації необхідна наявність в штаті Учасника електромонтера, який повинен мати всі необхідні доступи та пройти відповідне навчання з метою дотримання вимог чинного законодавства про охорону праці.
Предметом цієї закупівлі є «Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони».
Відповідно до Технічних вимог, що містяться в Додатку 2 до ТД, Учасник здійснює експлуатаційне обслуговування охоронно-тривожної сигналізації. А також: Учасник підтримує в робочому стані діючі у Замовника системи охоронно-тривожної сигналізації шляхом проведення регулярного (щомісячного) експлуатаційного обслуговування всіх елементів системи (в разі необхідності). При отриманні сигналів про несправність охоронно-тривожної сигналізації – терміново Учасник зобов’язаний повідомляти про це Замовника, а також забезпечує прибуття групи посиленого персоналу охорони для забезпечення охорони об’єкта до приведення системи у працездатний стан.
З цими умовами Технічних вимог кореспондують певні положення проекту договору, що наведений в Додатку 3 до ТД. По-перше, розділ 1 проекту договору під терміном «обслуговування» розуміє забезпечення функціонування сигналізації шляхом заявочного (сервісного) обслуговування, що включає в себе: ліквідацію несправностей, які можуть бути усунуті безпосередньо на об'єкті за заявою Замовника і не потребують заміни складових частин сигналізації та їх конструктивних елементів (і не потребують додаткових витрат Виконавця), перевірку сигналізації з метою забезпечення її безперебійної роботи та виявлення пошкоджень, які можуть привести до її непрацездатності.
Крім того, п. 5.4 проекту договору передбачає обов’язок Виконавця усувати недоліки та порушення у роботі сигналізації за заявками Замовника. А в п. 9.3 Додатку 3 до проекту договору встановлено: «У випадку не працездатності РСТС здійснює виклик працівників Виконавця для усунення причин відмови роботи сигналізації по телефону ПЦС за місцем надання послуг.».
Для належного експлуатаційного обслуговування охоронно-тривожної сигналізації необхідна наявність в штаті Учасника електромонтера, який повинен мати всі необхідні доступи та пройти відповідне навчання з метою дотримання вимог чинного законодавства про охорону праці.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
143 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Управління поліції охорони в м. Києві |
172 800,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
204 000,00
UAH з ПДВ
|
204 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРБІС-ОХОРОНА" #39163625 |
Відхилено |
143 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2024 09:48
|
|
Управління поліції охорони в м. Києві #40109147 |
Відхилено |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 10:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2024 09:26
|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Переможець |
204 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2024 14:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 16:19
|
Договір 22 від 15.02..pdf | укладений |
15 лютого 2024 16:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та реагуванням групи швидкого реагування охорони) | 120 | послуга |
1 700,00
UAH з ПДВ
|