Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПВРЗ-24Т_016_ВО: Автозчеп СА-3
Очікувана вартість
11 795 000,00 UAH
UA-2024-01-24-013719-a ● 4ba0238ff49242fb9d5cf0b611ba63fd
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Онацький Едуард Федорович 380931049649 ovkst@usv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2024 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 23:00 |
Очікувана вартість: | 11 795 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 975,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 4 % від вартості договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 штуки
Автозчеп СА-3 ДСТУ ГОСТ 32885:2016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2024 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2024 15:54 |
Додаток 6 до ТД (Проєкт договору).docx | |
24 січня 2024 15:54 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-24-013719-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПНЕВМО ВАГОН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:43675515
Дата подання: 24 січня 2024 16:24
Терміни оплати продукції
Наша компанія постійно приймає участь в тендерах АТ «Укрзалізниця» та зарекомендувала себе як надійний постачальник продукції залізничного призначення. Зважаючи на воєнний стан в нашій країні та постійні обстріли території України, існує високий ризик пошкодження критичної інфраструктури, що може призвести до відключення електричної енергії, що в свою чергу відобразиться на стабільній роботі підприємств та затримок постачання необхідної Вам продукції. Також звертаємо Вашу увагу, що електрична енергія, всі матеріали та комплектуючі, необхідні для виготовлення продукції, закуповуються на умовах передплати, і вартість їх постійно збільшується. Отже, в існуючих умовах непрогнозованої роботи та економічної нестабільності, з метою вчасного постачання продукції за фіксованими цінами, підприємства повинні заздалегідь виготовити необхідну кількість продукції згідно з даною закупівлею. А для цього потрібен більш швидкий обіг коштів. Зважаючи на вищезазначене, просимо внести зміни в п.7.2 Догвору поставки: "Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 (десятий) робочий день з дати поставки ТОВАРУ за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день."
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2024 11:28
Шановний учаснику, дякуємо за запитання та увагу до закупівлі № №22990051, розміщеного на електронному майданчику https://smarttender (UA-2024-01-24-013719-a) 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху). Для вирішення вашого питання замовнику необхідний додатковий час для погодження внесення змін в сроки оплати з департаментами за напрямком відповідної діяльності. У разі прийняття позитивного рішення, Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій