Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з строкового платного користування (оренда) металевий контейнер (нового зразка) об’ємом 1.1 м3 для збирання твердих побутових відходів
Очікувана вартість
4 896,00 UAH
UA-2024-01-24-003548-a 25416238ca0546cb93b13c1501cfa705
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оленченко Ольга Григорівна

+380680215489 byhcentral@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 лютого 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42731552
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Мусоргського ,19
Контактна особа: Оленченко Ольга Григорівна
+380680215489
byhcentral@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Послуги з строкового платного користування (оренда) металевий контейнер (нового зразка) об’ємом 1.1 м3 для збирання твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Мусоргського, буд.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття

Тендерна документація

28 лютого 2024 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Екоспецтранс
#33265283
Переможець 4 896,00
UAH з ПДВ
24 січня 2024 10:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 10:39
Додаткова угода _1 від 01.04.2024 до дог._1107 5.pdf зміни до договору
02 квітня 2024 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 648,00грн.: п.3.1. Розмір орендної плати за 1 контейнер на місяць складає 240.00 грн. (з ПДВ); п.2.8 Загальна сума договору складає 5544,00грн. (з ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 1107/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML