Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 06670569 |
Місцезнаходження: | 11106, Україна , Житомирська обл., Овруч, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, БУДИНОК 7 |
Контактна особа: |
Мошківська Наталія 380979973641 ovruch_nataliia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 11:36 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2024 11:36 |
Очікувана вартість: | 1 515 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється Замовником в національній валюті України – гривнях, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника за його реквізитами, вказаними в даному договорі. При цьому оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товару та отримання накладних з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 13:45 |
ТД деревина дров'яна непромислового використання 2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000057 ● 472260e2a0914f2399260ff203d2e7d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2024
№ 22-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.02.2024 № 22-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-01-23-009223-a інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 17:56:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання», очікуваною вартістю 1 515 000,00 грн) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-23-009223-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради (далі – Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення).
4. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що:
Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу.
На виконання вищевказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича.
Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія 6 сторінки паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ підтверджено вимоги встановлені підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, а саме, в частині надання копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), що посвідчує особу Фещенка Дмитра Олександровича, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
5. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою.
При цьому, у вказаному пункті встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника) з обов’язковим підтвердженням власності автомобіля (договору купівлі – продажу або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або договору оренди.
На виконання вказаних вимог учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.01.2024 № 1, яка містить інформацію щодо наявності в учасника орендованих спеціалізованих вантажних сідлових тягачів марки DAF в кількості 2 одиниці, спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ, загального вантажного бортового КАМАЗ та загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL.
Враховуючи вищевикладене, поясніть на підставі якої інформації та документів Замовником визначено підтвердження учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ наявності автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника).
Крім того, слід зазначити, що згідно із частиною 2 статті 799 Цивільного кодексу України, договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Поряд з цим, відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України визначено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Однак, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ договір оренди транспортного засобу у фізичної особи від 08.01.2024 № 1 не засвідчено нотаріально, що не відповідає умовам частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України, а відтак відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України вказаний договір є нікчемним правочином, який відповідно до частини 1 статті 216 Цивільного кодексу України не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю (нікчемністю), а відтак не є документальним підтвердженням наявності в учасника спеціалізованого вантажних сідлових тягачів марки DAF ( державні номери АМ9461ЕІ, АМ1774ЕО), спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ (державний номер АМ3267ХО), загального вантажного бортового КАМАЗ (державний номер АМ1031НІ) та загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL (державний номер АМ9530ХР).
Таким чином, учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 15:38:45
Пояснення на запит №1 Північного офісу ДержавноЇ аудидиторської служби в Житомирській області (дата: 28-02-24, 17:56:59 )
Пояснення на запит Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-02-26-000057)
Пояснення На Запит №1 Північного офісу ДержавноЇ аудидиторської служби в Житомирській області (дата: 28-02-24, 17:56:59 ), Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України, Замовник надає наступні пояснення: 1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Пояснення: Обґрунтування технічних та якісних характеристик Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Обсяг закупівлі товару : 1500 м. куб, з них: Овруцький ліцей імені Андрія Малишка (м. Овруч, вул. Франка,5 в) - 1300 м. куб, Невгодівська філія Овруцького ліцею імені Андрія Малишка (с. Невгоди, вул. Перемоги,1.) – 200 м.куб. - Деревина дров’яна непромислового використання – лісоматеріали хвойних та листяних порід повинна бути діаметром не менше 2 см (від 2 см до 7 см в обсязі – 1 відсоток, від 8 см – 99%), довжиною 1,9 м. - Доставка товару (навантаження та розвантаження ) до закладів освіти здійснюється транспортом постачальника згідно заявок . - Вартість постачання товару враховується до вартості товару та є його невід’ємною частиною. - По факту поставки буде здійснюватись оплата товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання товарно- транспортних накладних та накладних. Деревина дров’яна непромислового використання 1, 2 та 3 групи призначена для палива. Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 001:2018. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена Додатком 3 до Тендерної документації. Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення розрахований на основі потреби в деревині дровяній непромислового користування для Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради та Невгодівської філії Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради. Крім того, в закупівлі передбачається інше джерело фінансування - відшкодування орендарів. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладами освіти . Очікувана вартість процедури закупівлі складає 1 515 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот п’ятнадцять тисяч грн. ) з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a 2. «надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)». Пояснення: На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання» https://ovruchgimnaziya.osv.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnij-yakisnih-kilkisnih-harakteristik-zakupivel-tovariv-robit-ta-poslug-12-14-05-04-04-2023/ 3. «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення)». Пояснення: Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на наявність формальних помилок та відповідність тендерній документації, було виявлено відсутність 6 сторінки паспорта, яку визначено як несуттєву та таку, що не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На підставі чого було складено окремий протокол № 5/н від 06.02.2024р. (додається), в якому розглянуто питання: 1. Про розгляд наявності несуттєвих (формальних) помилок в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами(далі — Особливості), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 2.Про прийняття рішення щодо подальшого розгляду тендерної пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). Та в результаті опрацьованих питань прийнято рішення: 1. Визначити відсутність 6 сторінки паспорта учасника як несуттєву помилку, та таку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, та не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією. 2. Продовжити подальший розгляд тендерну пропозицію Учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович (код ЄДРПОУ 3343503656) (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля). 4. «Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу. На виконання вищевказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія 6 сторінки паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ підтверджено вимоги встановлені підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, а саме, в частині надання копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), що посвідчує особу Фещенка Дмитра Олександровича, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Згідно п.п.5 п.6 «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР» - Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Згідно підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, копії сторінок паспорта затребувались для визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На виконання вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, які є заповненими, окрім відсутності інформації на 5 сторінці, та Забезпечують можливість визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. При розгляді даної невідповідності та визначення впливу відповідної інформації на зміст тендерної пропозиції, замовником опрацьовано «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР». Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Згідно п.п.5 п.6 даної Постанови - третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Відповідно до п.8 До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним. Ненадання сканкопії всіх сторінок паспорту (порожніх) не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує інших учасників та не впливає на визначення переможця закупівлі. Слід зазначити, що учасником подана 5 сторінка паспорта на якій відсутня будь яка інформація, що згідно «Положення про паспорт України» свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Оскільки всі сторінки паспорта, що підтверджують особу подані ( назва файлу - Паспорт код Фещенко Д.pdf) , враховуючи наявність порожньої 5 сторінки паспорта, що свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці паспорта, прийнято рішення згідно протоколу №5/н від 06.02.2024р., що відсутність копії 6 сторінки – вважати несуттєвою помилкою, та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією та не впливає визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. Крім того, вищезазначену інформацію зазначена спираючись також на судову практику, а саме: Відповідно до Рішення від 30.04.2023 по справі 380/14749/22 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД, зазначено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Судовою практикою встановлено, що ненадання учасником/ФОП сканкопій порожніх (не заповнених) сторінок паспорта (за умови подання всіх заповнених сторінок паспорта) не впливає на зміст тендерної пропозиції. 5. «Учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника». Пояснення: Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою. При цьому, у вказаному пункті встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника) з обов’язковим підтвердженням власності автомобіля (договору купівлі – продажу або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або договору оренди. Однак тендерною документацією не вимагалось окремого чи особливого підтвердження наявності автомобіля з маніпулятором чи маніпулятора на транспортному засобі. На виконання вказаних вимог учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.01.2024 № 1 (назва файлу - 1 довідка мат-тех база.pdf), яка містить інформацію щодо наявності в учасника орендованих: спеціалізованих вантажних сідлових тягачів марки DAF в кількості 2 одиниці, спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ, загального вантажного бортового КАМАЗ та загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL. Також надано договір оренди транспортних засобів (назва файлу - договір оренди ТЗ.pdf), згідно даних договору оренди: загального вантажного бортового КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2011 держ.номер АМ9461ЕІ; загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL 2006 АМ9530ХР; спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ рук випуску 1993 держ.номер АМ3267ХО; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2010 держ.номер АМ1774ЕО. При перевірці автомобілів згідно даних з платформи «Опендатабот» через мобільний додаток, а також через сайт https://ua.carplates.app/number/AM1031HI , встановлено, що загального вантажний бортовий КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ, перереєстровано при переобладнанні без заміни номерних агрегатів (фото додається). Щодо зауваження про відсутність нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось нотаріального затвердження договору оренди. Так як предметом закупівлі за ідентифікатором закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a, є «Деревина дров’яна непромислового використання» за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина, що передбачає забезпечення твердим паливом Замовника, та жодним чином не стосується правовідносин між сторонами договору оренди транспортних засобів, так як, відповідно до п.1 ст.216. Цивільного Кодексу України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. Крім того, відповідно до п.2. ст.220 ЦКУ, якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається. Враховуючи відсутність вимоги у тендерній документації обов’язкового нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу та вищезазначену інформацію, положення п.2 ст.799 про те, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, не застосовувались до учасника.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-04 15:34:12
Пояснення на запит Держаудитслужби (моніторинг UA-M-2024-02-26-000057)
Пояснення
На Запит №1 Північного офісу ДержавноЇ аудидиторської служби в Житомирській області (дата: 28-02-24, 17:56:59 ), Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України, Замовник надає наступні пояснення:
1. «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Обсяг закупівлі товару : 1500 м. куб, з них:
Овруцький ліцей імені Андрія Малишка (м. Овруч, вул. Франка,5 в) - 1300 м. куб,
Невгодівська філія Овруцького ліцею імені Андрія Малишка (с. Невгоди, вул. Перемоги,1.) – 200 м.куб.
- Деревина дров’яна непромислового використання – лісоматеріали хвойних та листяних порід повинна бути діаметром не менше 2 см (від 2 см до 7 см в обсязі – 1 відсоток, від 8 см – 99%), довжиною 1,9 м.
- Доставка товару (навантаження та розвантаження ) до закладів освіти здійснюється транспортом постачальника згідно заявок .
- Вартість постачання товару враховується до вартості товару та є його невід’ємною частиною.
- По факту поставки буде здійснюватись оплата товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з дня отримання товарно- транспортних накладних та накладних.
Деревина дров’яна непромислового використання 1, 2 та 3 групи призначена для палива.
Якість товару, що постачається за Договором, повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов, чинних на території України ТУ У 16.1 – 00994207 – 001:2018.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена Додатком 3 до Тендерної документації.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Розмір бюджетного призначення розрахований на основі потреби в деревині дровяній непромислового користування для Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради та Невгодівської філії Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради. Крім того, в закупівлі передбачається інше джерело фінансування - відшкодування орендарів.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Очікувана вартість передбачена річним планом закупівель зі змінами на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, вартість страхування, завантаження, транспортування та розвантаження, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 з врахуванням роз’яснень Мінекономіки від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. «Щодо передумов здійснення закупівель» шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товару, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації, проаналізовано договори закупівель минулого фінансового періоду закладами освіти .
Очікувана вартість процедури закупівлі складає 1 515 000,00 грн. (один мільйон п’ятсот п’ятнадцять тисяч грн. ) з ПДВ.
Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a
2. «надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Пояснення:
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання»
https://ovruchgimnaziya.osv.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnij-yakisnih-kilkisnih-harakteristik-zakupivel-tovariv-robit-ta-poslug-12-14-05-04-04-2023/
3. «Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на відповідність тендерній документації Замовника (протоколу, рішення)».
Пояснення:
Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ на наявність формальних помилок та відповідність тендерній документації, було виявлено відсутність 6 сторінки паспорта, яку визначено як несуттєву та таку, що не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На підставі чого було складено окремий протокол № 5/н від 06.02.2024р. (додається), в якому розглянуто питання: 1. Про розгляд наявності несуттєвих (формальних) помилок в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами(далі — Особливості), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля).
2.Про прийняття рішення щодо подальшого розгляду тендерної пропозиції учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, код ЄДРПОУ 3343503656 (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля).
Та в результаті опрацьованих питань прийнято рішення: 1. Визначити відсутність 6 сторінки паспорта учасника як несуттєву помилку, та таку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, а саме не впливає на визначення повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, та не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією.
2. Продовжити подальший розгляд тендерну пропозицію Учасника - ФОП Фещенко Дмитро Олександрович (код ЄДРПОУ 3343503656) (далі — Учасник), яка за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі №UA-2024-01-23-009223-a «Деревина дров’яна непромислового використання» (далі — Закупівля).
4. «Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що: Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу. На виконання вищевказаних вимог та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня копія 6 сторінки паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ підтверджено вимоги встановлені підпунктом 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, а саме, в частині надання копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), що посвідчує особу Фещенка Дмитра Олександровича, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника».
Пояснення:
Згідно п.п.5 п.6 «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР» - Третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина.
Згідно підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації, копії сторінок паспорта затребувались для визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України. На виконання вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей учасник ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, які є заповненими, окрім відсутності інформації на 5 сторінці, та Забезпечують можливість визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України.
При розгляді даної невідповідності та визначення впливу відповідної інформації на зміст тендерної пропозиції, замовником опрацьовано «Положення про паспорт громадянина України» затвердженого Постановою Верховної Ради України від 2 вересня 1993 року N 3423-XII та Постанови Верховної Ради України «Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" Із змінами і доповненнями, внесеними Постановою Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР». Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Згідно п.п.5 п.6 даної Постанови - третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних у паспорт, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Відповідно до п.8 До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним.
Ненадання сканкопії всіх сторінок паспорту (порожніх) не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує інших учасників та не впливає на визначення переможця закупівлі.
Слід зазначити, що учасником подана 5 сторінка паспорта на якій відсутня будь яка інформація, що згідно «Положення про паспорт України» свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Оскільки всі сторінки паспорта, що підтверджують особу подані ( назва файлу - Паспорт код Фещенко Д.pdf) , враховуючи наявність порожньої 5 сторінки паспорта, що свідчить про відсутність інформації на 6 сторінці паспорта, прийнято рішення згідно протоколу №5/н від 06.02.2024р., що відсутність копії 6 сторінки – вважати несуттєвою помилкою, та такою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, не дискримінує учасника з найнижчою ціновою пропозицією та не впливає визначення Повноважень учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України.
Крім того, вищезазначену інформацію зазначена спираючись також на судову практику, а саме:
Відповідно до Рішення від 30.04.2023 по справі 380/14749/22 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД, зазначено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922-VIII у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Судовою практикою встановлено, що ненадання учасником/ФОП сканкопій порожніх (не заповнених) сторінок паспорта (за умови подання всіх заповнених сторінок паспорта) не впливає на зміст тендерної пропозиції.
5. «Учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, поясніть які документи надано учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника».
Пояснення:
Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою. При цьому, у вказаному пункті встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника) з обов’язковим підтвердженням власності автомобіля (договору купівлі – продажу або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або договору оренди.
Однак тендерною документацією не вимагалось окремого чи особливого підтвердження наявності автомобіля з маніпулятором чи маніпулятора на транспортному засобі.
На виконання вказаних вимог учасником ФОП ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.01.2024 № 1 (назва файлу - 1 довідка мат-тех база.pdf), яка містить інформацію щодо наявності в учасника орендованих: спеціалізованих вантажних сідлових тягачів марки DAF в кількості 2 одиниці, спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ, загального вантажного бортового КАМАЗ та загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL.
Також надано договір оренди транспортних засобів (назва файлу - договір оренди ТЗ.pdf), згідно даних договору оренди: загального вантажного бортового КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2011 держ.номер АМ9461ЕІ; загального напівпричіпу тентованого марки KOGEL 2006 АМ9530ХР; спеціалізованого напівпричіпу платформа марки SCHMITZ рук випуску 1993 держ.номер АМ3267ХО; сідловий тягач марки DAF рік випуску 2010 держ.номер АМ1774ЕО.
При перевірці автомобілів згідно даних з платформи «Опендатабот» через мобільний додаток, а також через сайт https://ua.carplates.app/number/AM1031HI , встановлено, що загального вантажний бортовий КАМАЗ рік випуску1987 держ.номер АМ1031НІ, перереєстровано при переобладнанні без заміни номерних агрегатів (фото додається).
Щодо зауваження про відсутність нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу, слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось нотаріального затвердження договору оренди.
Так як предметом закупівлі за ідентифікатором закупівлі: ID: UA-2024-01-23-009223-a, є «Деревина дров’яна непромислового використання» за ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина, що передбачає забезпечення твердим паливом Замовника, та жодним чином не стосується правовідносин між сторонами договору оренди транспортних засобів, так як, відповідно до п.1 ст.216. Цивільного Кодексу України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Крім того, відповідно до п.2. ст.220 ЦКУ, якщо сторони домовилися щодо усіх істотних умов договору, що підтверджується письмовими доказами, і відбулося повне або часткове виконання договору, але одна із сторін ухилилася від його нотаріального посвідчення, суд може визнати такий договір дійсним. У цьому разі наступне нотаріальне посвідчення договору не вимагається.
Враховуючи відсутність вимоги у тендерній документації обов’язкового нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу та вищезазначену інформацію, положення п.2 ст.799 про те, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, не застосовувались до учасника.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що для усунення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель з 18.03.2024р., дію договору про закупівлю № 20 від 16.02.2024 припинено, договір розірвано.
2024-03-18 15:58:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору
2024-03-19 17:56:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2024 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
1 484 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " СЛОВЕЧАНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА " ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС "ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
1 503 000,00
UAH з ПДВ
|
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФЕЩЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3343503656 |
Переможець |
1 484 925,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 15:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 15:30
|
Висновок про результати моніторинги процедури закупівлі.pdf | укладений |
18 березня 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2024 10:01
|
Договір ДРОВА.pdf | укладений |
16 лютого 2024 09:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Деревина дров’яна непромислового використання | 1500 | метри кубічні |
989,95
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 484 925,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | ВИСНОВОК про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.01.2024 № 5, тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Фещенко Дмитро Олександрович, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 05.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.02.2024 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2024, договір про закупівлю від 16.02.2024 № 20, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 04.03.2024. За результатами проведеного моніторингу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Фещенко Дмитро Олександрович встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації встановлено імперативну умову, що повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Фещенко Дмитро Олександрович відсутня копія паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до пункту 43 Особливостей та підпункту 3.3 пункту 3 розділу V тендерної документації, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В той же час, відповідно до частини 9 статті 26 Закону та підпункту 3.3 пункту 3 розділу V тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником 05.02.2024 було оприлюднено повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Фещенко Дмитро Олександрович у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до інформації викладеної у вказаному повідомленні серед переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей встановлено, що для усунення виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією в документах, які подані ФОП Фещенко Дмитро Олександрович в тендерній пропозиції, відповідно до пункту 43 Особливостей, пункту 3 розділу V тендерної документації, учасник повинен надати (з урахуванням вимог підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації) належним чином оформлену, зокрема, копію паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінку, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу (підпункт 1.5. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації). Разом з тим, на виконання вищевказаної вимоги Замовника надати копію паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінку, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу учасник ФОП Фещенко Дмитро Олександрович в складі тендерної пропозиції надав копію сторінок 1-5, 12-13 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, за відсутності копії сторінки 6 паспорту Фещенка Дмитра Олександровича, чим не дотримано вимоги підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції, зокрема, довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою. При цьому, у вказаному пункті встановлено вимогу щодо обов’язкової наявності в учасника автомобіля з маніпулятором (для розвантаження товару шляхом складування на території замовника) з обов’язковим наданням у складі тендерної пропозиції підтвердження власності автомобіля (договору купівлі – продажу або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або договору оренди. На виконання вказаних вимог учасником ФОП Фещенко Дмитро Олександрович у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.01.2024 № 1, яка, зокрема, містить інформацію щодо наявності в учасника орендованого загального вантажного бортового автомобіля КАМАЗ, а також надано копію договору оренди транспортного засобу у фізичної особи від 08.01.2024 № 1, укладеного між учасником ФОП Фещенко Дмитро Олександрович та фізичною особою Черепанською Галиною Петрівною. Слід зазначити, що згідно із частиною 2 статті 799 Цивільного кодексу України визначено, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Поряд з цим, відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України визначено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Однак, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Фещенко Дмитро Олександрович договір оренди транспортного засобу у фізичної особи від 08.01.2024 № 1 не засвідчено нотаріально, що не відповідає умовам частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України, а відтак відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України вказаний договір є нікчемним правочином, який відповідно до частини 1 статті 216 Цивільного кодексу України не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю (нікчемністю), а відтак не є документальним підтвердженням наявності в учасника, зокрема, загального вантажного бортового автомобіля КАМАЗ (державний номер АМ1031НІ). Таким чином, учасником ФОП Фещенко Дмитро Олександрович не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», встановленому в статті 16 Закону. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Поряд з тим, відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Фещенко Дмитро Олександрович як такого, що не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та, як такого, що не відповідав умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |