Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 24548180 |
Вебсайт: | http://mrcodeskyi.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65038, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська балка, буд. 3 |
Контактна особа: |
Інна Коробчинська +380482349067 inna-od-ua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 559 743,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 799,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2024 11:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2024 11:47 |
ТД_ВТ з ос..docx | |
23 січня 2024 11:47 |
ТД_ВТ з ос..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000030 ● 5aaa65fd8d094278ad4f53739eecb2a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2024 Одеса № 53
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 04.03.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 04.03.2024 № 53
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2024-01-23-005879-a 23.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-08 12:51:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншому офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Швець В.Б. вимогам пункту 3 Таблиці 1 Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника завантажено особову медичну книжку на комірника Стоянову О. В., сторінки якої не містять чинної дати проходження медогляду.
У медичній книжці комірника Стоянової О.В., яка буде залучена до постачання товару, зазначено, що дата наступного медичного огляду 16.12.2023, яка не є чинною на момент подання учасником тендерної пропозиції (29.01.2024).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-13 11:46:50
Відповідь на запит
На раніше запитувану інформацію Південному офісу Держаудитслужби надаємо наступні пояснення відносно закупівлі.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель. Для забезпечення існуючої потреби у оброблених фруктах та овочах у 2024 р. МРЦ «Одеським», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі -Особливості) та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro відповідну закупівлю за процедурою відкриті торги.
23.01.2024 року керуючись статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі (Далі-Закон), з урахуванням п. 10 Особливостей через авторизований електронний майданчик оприлюднено інформацію про закупівлю по предмету «ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Оброблені фрукти та овочі)» (далі – товар) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2024-01-23-005879-a)
Щодо п. 1 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість
У відповідності до частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Зокрема, у річному плані зазначається розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Частиною 2 статті 21 Закону передбачено, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі.
Відповідно до цього на Замовника покладено обов’язок визначення очікуваної вартості предмета закупівель. У даному випадку, визначення очікуваної вартості відбувалося на підставі загальної кількісті необхідного до закупівлі обсягу товару сформована виходячи із його обсягів, спожитих у попередні роки відвідувачами/реабілітантами МРЦ «Одеський» та відповідними нормами харчування. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості товару (Оброблені фрукти та овочі) проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 559 743,78 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідні види товару на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на відповідні види товару при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
Пунктом 4 частини 5 статті 21 Бюджетного кодексу передбачено затвердження головним розпорядником бюджетних коштів, кошториси розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів).
Відповідно до пункту 2.2. Наказу № 309 від 02.03.2012 Міністерства Фінансів України «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», за умови взяття бюджетного зобов’язання, за яким застосовується процедура закупівлі/ спрощена закупівля товарів, робіт і послуг, розпорядник бюджетних коштів подає до органу Казначейства Реєстр протягом 7 робочих днів з дати оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі / звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) або протягом 7 робочих днів з дати взяття на облік органом Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів).
Отже, за результатами відкритих торгів із визначенням остаточної вартості тендерної пропозиції до Казначейства надійде змінений план використання бюджетних коштів на 2024 рік для його обліку.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у Тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
У Відповіді №232/2016 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо технічних умов тендерної документації та їх ініціювання, внесення змін, зазначається, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Технічні і функціональні характеристик предмету закупівель Уповноваженою особою складено на підставі Службової записки структурного підрозділу з урахуванням типу реабілітації.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://mrcodeskyi.dsns.gov.ua/diyalnist/publicnc-zakupivli-1-2-2
Щодо обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Швець В.Б. вимогам пункту 3 Таблиці 1 Додатка 1 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги» до тендерної документації
Відповідно до пункту 1 Розділу 5. « Відхилення тендерних пропозицій та підстави для відмови в участі у відкритих торгах» тендерної документації: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі наявності підстав передбачених пунктами 44 та 45 Особливостей».
Відповідно до п.44 Особливостей «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176)»
Таким чином замовник не порушив вимоги тендерної документації з урахуванням Особливостей, оскільки Учасник надав тендерну пропозицію, яка не підлягає відхиленню у відповідності Особливостей та тендерної документації Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Оскарження в суді
Опис: | 01.04.2024 р. подана позовна заява щодо визнання протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 19.03.2024 за ID моніторингом UA-M-2024-03-04-000030 Південного офісу Держаудитслужби |
Дата публікації: | 03 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/420/10311/24 |
Дата відкриття провадження: | 02 квітня 2024 |
Документи:
03 квітня 2024 15:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Швець В.Б. |
552 178,00
UAH з ПДВ
|
552 178,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Швець В.Б. #2130701597 |
Переможець |
552 178,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 11:02
|
№23-Т_13.02.24_оброблені.pdf | укладений |
13 лютого 2024 10:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Томатна паста | 443 | кілограм |
156,00
UAH
|
Суміш сухофруктів | 1475 | кілограм |
78,00
UAH
|
Горошок зелений консервований | 307 | кілограм |
92,00
UAH
|
Родзинки оброблені без кісточок | 312 | кілограм |
148,00
UAH
|
Маслини консервовані ж/б 0,370 гр. | 209 | кілограм |
238,00
UAH
|
Огірки консервовані | 1488 | кілограм |
82,00
UAH
|
Капуста квашена | 1230 | кілограм |
69,00
UAH
|
Повидло (джеми; варення фруктові) | 369 | кілограм |
68,00
UAH
|
Квасоля консервована | 135 | кілограм |
88,00
UAH
|