Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05498708 |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25 |
Контактна особа: |
Світлана Олексіївна Москаленко +380505284733 laboratoria_10@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 20:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 35 552 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 177 762,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до Договору, максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 20:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 6 Перелік інших документів.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 3 Лист-згода персональні дані.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 3 Лист-згода персональні дані.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
ТД діаліз 35552400.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
ТД діаліз 35552400.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 5 Вимоги пункт 47 Особливостей.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 5 Вимоги пункт 47 Особливостей.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ витратні гемодіаліз.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 2 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ витратні гемодіаліз.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 7 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 7 Кваліфікаційні критерії.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx | |
22 січня 2024 20:41 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000009 ● b0801844666844fca1cd65fedb191fb9
- Статус: завершено ● Дата: 27 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 15:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2024-01-22-016833-a 22.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 15:29:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу та гемодіафільтрації – 8 найменувань, діалізаторів для гемодіалізу з порожніми волокнами одноразового використання; наборів трубок для гемодіалізу одноразового застосування, голки фістульної одноразового використання, концентрату гемодіалізу (за ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-22-016833-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-05 15:43:10
Відповідь на запит щодо надання пояснень
КНП «Міська лікарня №10» ЗМР (далі-Замовник) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу та гемодіафільтрації – 8 найменувань, діалізаторів для гемодіалізу з порожніми волокнами одноразового використання; наборів трубок для гемодіалізу одноразового застосування, голки фістульної одноразового використання, концентрату гемодіалізу (за ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-22-016833-a), у відповідь на запит Замовнику відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надає пояснення (інформацію та документи) на поставлені питання (через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (1 бер 15:29).
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надаємо інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів, листування з учасникам ринку (запит цінових пропозицій, комерційні пропозиції учасників) на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
При здійсненні обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначені очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Наказом МЕРіТУ №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
На підставі аналізу фактичного використання товарів (витратних матеріалів для проведення гемодіалізу та гемодіафільтрації пацієнтам відділення нефрології та діалізу КНП «Міська лікарня №10» ЗМР) для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника було визначено потребу в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники).
До формування опису предмета закупівлі було залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені.
Було проведено аналіз ринку:
Замовник використував загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах - в електронній системі закупівель «Prozorro», шляхом розгляду тендерних пропозицій учасників та укладених за результатами процедури закупівлі договорів на аналогічний товар (аналогічні договори та тендерні пропозиції учасників торгів додаються).
З метою визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень Замовником було застосовано ринкові консультації: учасникам ринку направлено письмовий запит (запит цінової пропозиції) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, необхідної кількості, умов постачання, умов оплати, в яких, крім іншого, було зазначено, що надсилання таких повідомлень (запитів) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Зацікавлені учасники надіслали свої пропозиції які були опрацьовані та проаналізовані.
Лист «Запит цінових пропозицій» та комерційні пропозиції Постачальників додаються.
Для розрахунку очікуваної вартості було проаналізовано ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних товарів, з урахуванням індексу інфляції, можливого коливання ціни.
На підставі вище зазначеної отриманої інформації було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлено відповідно до вимог, що встановлюються до такого виду товару чинним законодавством.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Згідно п. 4-1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016р. №710:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
Згідно п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України:
«47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету»
КНП «Міська лікарня №10» ЗМР за своєю організаційно-правовою формою є комунальним некомерційним підприємством, що не є бюджетною установою, та в окремих випадках може виступати одержувачем бюджетних коштів.
Отже, оскільки установа замовника не є розпорядником бюджетних коштів, а так само не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, вимоги Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016р. №710 не застосовуються до замовника даної закупівлі, а саме в частині п. 4-1 Постанови. Проте, Замовником з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів розміщено «Обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі» по предмету закупівлі «ДК 021:2015 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Витратні матеріали для гемодіалізу та гемодіафільтрації) - 8 найменувань. Код НК 024:2023 – 47072 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами одноразового використання; 47072 Діалізатор для гемодіалізу з порожніми волокнами одноразового використання; 34999 Набір трубок для гемодіалізу одноразового застосування; 34999 Набір трубок для гемодіалізу одноразового застосування; 32111 Голка фістульна одноразового використання; 32111 Голка фістульна одноразового використання; 35849 Концентрат гемодіалізу; 35849 Концентрат гемодіалізу.», з яким можливо ознайомитись на сайті установи в розділі «Обгрунтування закупівель» за посиланням:
https://ml10.zp.ua/pro-nas/publichna-informatsiia/obgruntuvannia-zakupivel?start=20
https://ml10.zp.ua/phocadownload/obgruntuvannya/2024/UA-2024-01-22-016833-a.pdf
- Відповідь на пояснення.pdf
- Договір ДОЗ Київ.pdf
- Договір Камянське.pdf
- Договір КНП 4 Дніпро.pdf
- Договір Покровське.pdf
- Договір Полтава.pdf
- Запит цінових пропозицій.pdf
- КП 29122023 Запоріжжя Індекс.pdf
- КП Артоніка витратні матеріали.pdf
- Протокол 111 відповідь на запит ДАСУ.pdf
- Тендарна пропозиція Дніпро.pdf
- Тендерна пропозиція Полтава Індекс.pdf
- тендерна пропозиція ТОВ Фрезеніус Медикал Кер Україна.pdf
- Електронний підпис
- Аналітична записка.PDF
- Протокол УО від 06.03.2024 пояснення ДАСУ.PDF
- Рапорт на закупівлю.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» |
35 240 022,00
UAH з ПДВ
|
35 240 022,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТОНІКА» #41360386 |
Переможець |
35 240 022,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2024 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 лютого 2024 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 13:23
|
Договір №2220-4 від 08.02.2024 (витратні матеріали для гемодіалізу).pdf | укладений |
08 лютого 2024 13:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Низькопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,8 -1,9 м² | 12000 | штуки |
990,82
UAH з ПДВ
|
Високопоточний діалізатор капілярний з синтетичною мембраною площею 1,9-2,0 м² | 3600 | штуки |
1 180,21
UAH з ПДВ
|
Кровопровідні магістралі до діалізатора (артерія-вена) | 12000 | штуки |
405,53
UAH з ПДВ
|
Артеріально – венозний набір для ГДФ | 3600 | штуки |
539,28
UAH з ПДВ
|
Голка фістульна артеріальна діаметром 16 G (1,6 мм) | 15600 | штуки |
35,31
UAH з ПДВ
|
Голка фістульна венозна діаметром 16 G (1,6 мм) | 15600 | штуки |
35,31
UAH з ПДВ
|
Концентрат кислотний для проведення бікарбонатного діалізу у ємкості 10 л | 7800 | штуки |
638,79
UAH з ПДВ
|
Порошковий картридж основного компоненту 760 г | 15600 | штуки |
398,04
UAH з ПДВ
|