Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Очікувана вартість
52 330 598,60 UAH
UA-2024-01-22-011897-a ● 60f7c7f7e6744fbead6080995706b721
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 40215304 |
Місцезнаходження: | 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Захисників України 40 |
Контактна особа: |
Соловей Лариса Василівна +380687230703 nu.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2024 20:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 11:36 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2024 11:36 |
Очікувана вартість: | 52 330 598,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 261 652,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн, (двісті тисяч гривень 00 коп.) якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, PDF з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Реквізити Замовника: Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради, 32600, Хмельницька область, селище міського типу Нова Ушиця, Кам'янець-Подільського району, ВУЛИЦЯ Захисників України, будинок 40, код ЄДРПОУ 40215304; категорія замовника: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону), р/р UA248201720355149030000093466 в Державній казначейській службі України, м. Київ. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 2,5 % вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA248201720355149030000093466 в Державній казначейській службі України, м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні в Законі та Особливостях. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII , а які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. 32600, Хмельницька область, селище міського типу Нова Ушиця, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 40 Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України. Категорія замовника – п. 1 частини першої статті 2 Закону (п. 3 ч.4 ст.2 Закону).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівель закладу дошкільної освіти «Дзвіночок» по вулиці Захисників України, 38а в смт. Нова Ушиця Кам'янець-Подільського району Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32600, Україна, Хмельницька область, смт. Нова Ушиця, Кам'янець-Подільського району, вул. Захисників України, 38а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 15:20 |
1.3.2. Експертний звіт ЗДО Нова Ушиця Додаток до ТЗ.pdf | |
22 січня 2024 15:20 |
1.3.1. Пояснювальна записка ЗДО Нова Ушиця Додаток до ТЗ.pdf | |
22 січня 2024 15:20 |
ТД НОВА ПОГОДЖЕНА KM04A_02 ТД роботи ЗДО Нова Ушиця.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 9 до ТД.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 8 до ТД .docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 7 до ТД аналогічні договори.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 6 до ТД працівники.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 5 до ТД МТБ.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 4 до ТД субпідрядники.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 3-а до ТД.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 3 до ТД ТЗ.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 2 до ТД Проект Договору.docx | |
22 січня 2024 15:20 |
Додаток 1 до ТД ТП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 22 січня 2024 19:52
Дата відповіді: 24 січня 2024 16:52
Добрий день. Шановний Замовнику скажіть будь ласка чому не допускається надання аналогічних договорів за період військового стану? Як бути підприємствам, які в даний період часу мали аналогічний досвід роботи? А також чому не можна надавати декілька аналогічних договорів, що сумарно будуть становити 30% від очікуваної вартості закупівлі? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, в тендерній документації визначено, що у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою ((далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), реалізованої відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII.
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
Тому зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану 2018-2021 роки) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі) були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 9 пункту 3 Особливостей: закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 9 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 9 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Відповідно до цих додаткових умов, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна надаватися відповідно до зазначених у Тендерній документації умов.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дане формулювання зумовлене додатковими вимогами ЄІБ як кредитора за Програмою відновлення України щодо забезпечення підтвердження надійності суб’єктів господарювання, які можуть стати виконавцями договорів на виконання робіт за цією Програмою, яка займає вагоме місце у співпраці України та Європейського Союзу та власне у відбудові України і тому є особлива потреба мінімізації ризиків несумлінного виконання робіт, на які передбачене гарантоване фінансування.
Тому зазначені у Посібнику параметри кваліфікаційного критерію щодо виконання аналогічних договорів (не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану 2018-2021 роки) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі) були ретельно проаналізовані та схвалені ЄІБ, ПРООН та Експертною групою Мінінфраструктури як збалансований універсальний показник, що водночас спрямований на доброчесність і якісну прогнозовану кваліфікацію учасників торгів та їх широке залучення до ефективної конкуренції.
У розвиток цього підходу у новій редакції постанови 1178 від 12.10.2022 щодо Особливостей закупівель під час воєнного стану, затвердженій Кабінетом Міністрів України постановою від 12 травня 2023 р. № 471, з'явився абзац 9 пункту 3 Особливостей: закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Цей абзац підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено у даному випадку Фінансовою угодою щодо реалізації Програми з відновлення України (ПВУ) та які описані у Посібнику із закупівель ПВУ. При цьому, такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей (наприклад, кваліфікаційні критерії, обов'язкове використання спеціальних Пактів ЄІБ, додаткові підстави для припинення договорів), проте підлягають застосування для тендерів за ПВУ.
Слід зазначити, що абзац 9 пункту 3 Особливостей не тільки підкреслює правомірність включення додаткових обов'язкових умов до тендерної документації, але й також зменшує ризики оскарження цих умов учасниками торгів та запобігає можливим зауваженням з боку Держаудитслужби під час моніторингів закупівель та інших заходів контролю.
При цьому, в Україні, як і в інших розвинутих країнах світу, немає єдиного стандарту автоматичного встановлення дискримінаційності тієї чи іншої умови проведення закупівель – встановлення дискримінаційності здійснюється через механізм оскарження (досудового та/або судового) і лише щодо кожного конкретного тендеру через аналіз сукупності всіх застосовних правових норм та обставин конкретної закупівлі. Згідно з законодавством України (Закон «Про публічні закупівлі» і постанова про Особливості) замовник формує конкретний зміст кваліфікаційних критеріїв щоразу на конкретний тендер, виходячи з застосовних норм, зокрема у даному випадку вказаної норми абзацу 9 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів». Таке ж положення Посібника зазначене і у Примірній документації, розробленій на виконання Посібника із закупівель ПВУ.
Відповідно до цих додаткових умов, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна надаватися відповідно до зазначених у Тендерній документації умов.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-22-011897-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 26 січня 2024 16:52
вимога
Закупівля робіт на умовах співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині другій цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Співфінансування, яке визначене у частині 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» це є кошти для реалізації проєктів за рахунок коштів наданих в рамках кредитів, позик, грантів організацій та кошти бюджету: державного та / або місцевого.
Відповідно до частини 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині 2 цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України:
• Міжнародним банком реконструкції та розвитку,
• Міжнародною фінансовою корпорацією,
• Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій,
• Міжнародною асоціацією розвитку,
• Європейським банком реконструкції та розвитку,
• Європейським інвестиційним банком,
• Північним інвестиційним банком,
• а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями.
Тобто, законодавцем визначено, що виключно за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України, зазначених організацій та установ виконуються міжнародні зобов'язання України у сфері закупівель, в тому числі на умовах співфінансування.
Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, органи місцевого самоврядування у разі отримання грантових коштів зобов’язані їх витрачати відкрито, у відповідності до вимог законодавства і за їх цільовим призначенням.
Ознайомившись з умовами тендеру, вважаємо деякі його умови дискримінаційними, а саме
1.Відповідно до вимог п. 5.3. розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому передбачено, що «відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років ( без урахування періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі».
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.Наше підприємство, як і велика кількість потенційних учасників, не має досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі кожен Однак, має великий досвід успішного виконання будівельних робіт за аналогічними до предмета закупівлі договорами.
Окрім цього вартість виконання однакових робіт у 2018 та у 2023 роках суттєво відрізняються. Саме тому вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності в суб'єкта господарювання необхідного досвіду виконання аналогічних робіт. Окремої уваги заслуговує й той факт, що вартісний показник договорів ніяким чином не може свідчити про якість виконання робіт. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі.
Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за відповідною цифрою ДК 021:2015, якщо інше не передбачено тендерною документацією.
Визначаючи «аналогічність договору» та вимагаючи перелік документів, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду його виконання, Ви як Замовник забули про принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінацію учасників (стаття 5 Закону) та приписи статті 22 Закону, а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки Орган оскарження вважає такі вимоги замовника дискримінаційними: за абсолютно аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації; надання листів-відгуків з обмеженням дати видачі до аналогічних договорів; обмеження щодо дати або періоду укладення аналогічного договору; обмеження щодо обсягу робіт / послуг за аналогічним договором; вимога щодо кількості аналогічних договорів; вимога щодо наявності аналогічних договорів в публічному доступі; обмеження щодо наявності досвіду з певним типом установ; обмеження щодо суми аналогічного договору.
Вважаємо, що наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників та ставлять їх у нерівне становище.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, вимагаємо змінити умови тендерної документації в цій частині з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог Замовника з приписами Особливостей та Закону.
Відповідно до вимог пункту 5.4. розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як фінансова спроможність.
Вказана вимога є дискримінаційною й по відношенню до нашого підприємства, яке продовжувало свою діяльність та отримувало дохід після введення воєнного стану, тобто після 24.02.2022 року. Однак неврахування розміру річного доходу, отриманого за останній звітний період (тобто за 2022 календарний рік), не дозволяє нашому підприємству взяти участь в даній закупівлі.
Вважаємо, що наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників та ставлять їх у нерівне становище.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, вважаємо, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог Замовника з приписами Особливостей та Закону.
Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Співфінансування, яке визначене у частині 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» це є кошти для реалізації проєктів за рахунок коштів наданих в рамках кредитів, позик, грантів організацій та кошти бюджету: державного та / або місцевого.
Відповідно до частини 3 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля товарів, робіт і послуг на умовах співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, грантів організацій, зазначених у частині 2 цієї статті, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що співфінансування в рамках проєктів, що реалізуються за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України:
• Міжнародним банком реконструкції та розвитку,
• Міжнародною фінансовою корпорацією,
• Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій,
• Міжнародною асоціацією розвитку,
• Європейським банком реконструкції та розвитку,
• Європейським інвестиційним банком,
• Північним інвестиційним банком,
• а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями.
Тобто, законодавцем визначено, що виключно за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України, зазначених організацій та установ виконуються міжнародні зобов'язання України у сфері закупівель, в тому числі на умовах співфінансування.
Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, органи місцевого самоврядування у разі отримання грантових коштів зобов’язані їх витрачати відкрито, у відповідності до вимог законодавства і за їх цільовим призначенням.
Ознайомившись з умовами тендеру, вважаємо деякі його умови дискримінаційними, а саме
1.Відповідно до вимог п. 5.3. розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому передбачено, що «відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років ( без урахування періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі».
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.Наше підприємство, як і велика кількість потенційних учасників, не має досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі кожен Однак, має великий досвід успішного виконання будівельних робіт за аналогічними до предмета закупівлі договорами.
Окрім цього вартість виконання однакових робіт у 2018 та у 2023 роках суттєво відрізняються. Саме тому вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності в суб'єкта господарювання необхідного досвіду виконання аналогічних робіт. Окремої уваги заслуговує й той факт, що вартісний показник договорів ніяким чином не може свідчити про якість виконання робіт. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі.
Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за відповідною цифрою ДК 021:2015, якщо інше не передбачено тендерною документацією.
Визначаючи «аналогічність договору» та вимагаючи перелік документів, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду його виконання, Ви як Замовник забули про принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінацію учасників (стаття 5 Закону) та приписи статті 22 Закону, а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки Орган оскарження вважає такі вимоги замовника дискримінаційними: за абсолютно аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації; надання листів-відгуків з обмеженням дати видачі до аналогічних договорів; обмеження щодо дати або періоду укладення аналогічного договору; обмеження щодо обсягу робіт / послуг за аналогічним договором; вимога щодо кількості аналогічних договорів; вимога щодо наявності аналогічних договорів в публічному доступі; обмеження щодо наявності досвіду з певним типом установ; обмеження щодо суми аналогічного договору.
Вважаємо, що наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників та ставлять їх у нерівне становище.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, вимагаємо змінити умови тендерної документації в цій частині з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог Замовника з приписами Особливостей та Закону.
Відповідно до вимог пункту 5.4. розділу ІІІ Тендерної документації Замовником встановлено такий кваліфікаційний критерій, як фінансова спроможність.
Вказана вимога є дискримінаційною й по відношенню до нашого підприємства, яке продовжувало свою діяльність та отримувало дохід після введення воєнного стану, тобто після 24.02.2022 року. Однак неврахування розміру річного доходу, отриманого за останній звітний період (тобто за 2022 календарний рік), не дозволяє нашому підприємству взяти участь в даній закупівлі.
Вважаємо, що наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників та ставлять їх у нерівне становище.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, вважаємо, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог Замовника з приписами Особливостей та Закону.
Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Скасована
Дата: 26 січня 2024 17:12
Причина: знято питання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ" |
46 491 977,38
UAH з ПДВ
|
46 230 324,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТЕМЗБУД" |
46 929 701,65
UAH з ПДВ
|
46 491 977,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
48 500 000,00
UAH з ПДВ
|
46 491 977,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОД-СТРОЙМОНТАЖ" #39937448 |
Відхилено |
46 230 324,39
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 14:38
|
ТОВ "АРТЕМЗБУД" #42587219 |
Відхилено |
46 491 977,35
UAH з ПДВ
|
05 березня 2024 10:55
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Відхилено |
46 491 977,36
UAH з ПДВ
|
07 березня 2024 15:56
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій