Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Очікувана вартість
575 400,00 UAH
UA-2024-01-22-011483-a ● 010f911dab084de18214a1b12153ac31
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456352451 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 14:32 |
Початок аукціону: | 30 січня 2024 14:32 |
Очікувана вартість: | 575 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 877,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 15:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 15:12 |
ТД пожежна охорона 2024.doc | |
22 січня 2024 15:12 |
Додаток 7 проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні складові
Дата подання: 23 січня 2024 15:41
Дата відповіді: 25 січня 2024 12:30
В тендерній документації замовник вимагає документи, які зовсім не відносяться до предмету закупівлю та становлять дискримінацію до інших учасників закупівлі.
Просимо надати обгрунтовані відповіді на наступні питання:
1. Для чого і яким чинним документом Замовник керувався при складанні тендерної документації при встановленні наступного кваліфікаційної вимоги (надання учасниками копії довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку, надання фото автомобілів з видимістю державного номеру)?
2. в підпункті 1.5 пункту 1 частини2 Додатку 2 Замовник вимагє від учасників надати на чотирьох диспетчерів або операторів фото працівників, ПІБ, місце роботи. Навіщо Замовнику фото працівників?
3. На керівника робіт, та електромонтерів учасник повинен надати особисту медичну книжку. «Особиста медична книжка» (форма № 1-ОМК) - медичний документ, що містить дані щодо проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Для чого Замонику особиста медична книжка на працівників Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По питанню 1
В додатку 2 до тендерної документації розділ 1 п.2 Замовником встановлено вимогу:
2. Копії документів, що підтверджують наявність власного/орендованого автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг в кількості не менше 3-х одиниць*:
1) копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п.9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
2) копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405);
3) фото транспорту з видимістю державного номеру.
Відповідно до п. 11 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 для державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів в органах Державтоінспекції (крім транспортних засобів, власниками яких є громадяни), крім документів, необхідних для реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку, представником підприємства, установи чи організації, транспортні засоби яких підлягають реєстрації (перереєстрації), зняттю з обліку, подається довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. Відповідно до п. 15 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці. Таким чином, будь-яке підприємство, установа, організація не залежно від форми власності, повинні мати, а при необхідності можуть у будь-який момент можуть безоплатно отримати у військовому комісаріаті за місцем реєстрації передбачену тендерною документацією довідку.
Щодо надання фото транспортного засобу з видимістю державного номерного знаку. Відповідно до ч. 3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, при цьому не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Надані фотографії повинні забезпечувати ідентифікацію транспорту учасника за реєстраційним номером. Таким чином, особливо в період військового стану є крайня необхідність у отриманні якомога актуальної інформації та доказів щодо забезпечення учасника транспортними засобами.
По питанню 2
В додатку 2 до тендерної документації розділ 1 п.1.5 Замовником встановлено вимогу:
1.5. Чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну). На підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність у нього працівників відповідної професії, кваліфікації, Учасник надає «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» з Додатками 1 та 5 до нього, за останній звітній період з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника осіб зазначених у довідці відповідно до п.п. 1,6..У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» (форма якого визначена у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413)з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, а також службові посвідчення (індивідуально по кожному працівнику), які обов’язково повинні містити наступні дані:
- фото працівника;
- прізвище, ім’я, по-батькові працівника;
- місце роботи працівника;
- посада/професія працівника.
Звертаю Вашу увагу, що окремо надання фото працівників, ПІБ, місце роботи тендерною документацією не передбачено.
По питанню 3
2.6. Скан копія оригіналу особової медичної книжки, форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року № 150.
Мати особисту медичну книжку зобов’язані співробітники всіх організацій, що працюють у зоні контакту з іншими людьми або продуктами харчування (наказ МОЗ № 280 від 23.07.2002). Оскільки засоби пожежної сигналізації в закладах освіти встановлено також в їдальнях і харчоблоках, тому наявність первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» у працівників Учасника є обов’язковою.
В додатку 2 до тендерної документації розділ 1 п.2 Замовником встановлено вимогу:
2. Копії документів, що підтверджують наявність власного/орендованого автотранспорту для забезпечення можливості надання якісних послуг в кількості не менше 3-х одиниць*:
1) копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п.9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
2) копії довідок про перебування транспортного засобу на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405);
3) фото транспорту з видимістю державного номеру.
Відповідно до п. 11 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 для державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів в органах Державтоінспекції (крім транспортних засобів, власниками яких є громадяни), крім документів, необхідних для реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку, представником підприємства, установи чи організації, транспортні засоби яких підлягають реєстрації (перереєстрації), зняттю з обліку, подається довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою військового комісара про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. Відповідно до п. 15 Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405 керівники підприємств, установ та організацій подають військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці. Таким чином, будь-яке підприємство, установа, організація не залежно від форми власності, повинні мати, а при необхідності можуть у будь-який момент можуть безоплатно отримати у військовому комісаріаті за місцем реєстрації передбачену тендерною документацією довідку.
Щодо надання фото транспортного засобу з видимістю державного номерного знаку. Відповідно до ч. 3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, при цьому не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Надані фотографії повинні забезпечувати ідентифікацію транспорту учасника за реєстраційним номером. Таким чином, особливо в період військового стану є крайня необхідність у отриманні якомога актуальної інформації та доказів щодо забезпечення учасника транспортними засобами.
По питанню 2
В додатку 2 до тендерної документації розділ 1 п.1.5 Замовником встановлено вимогу:
1.5. Чотирьох диспетчерів або операторів для цілодобового чергування в центрі приймання тривожних сповіщень (якщо до пульту пожежного спостерігання підключено більше 300 об’єктів, не менше восьми диспетчерів або операторів - по два диспетчери та/або оператори на зміну). На підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність у нього працівників відповідної професії, кваліфікації, Учасник надає «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» з Додатками 1 та 5 до нього, за останній звітній період з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника осіб зазначених у довідці відповідно до п.п. 1,6..У разі, якщо працівників було прийнято на роботу після подання Податкового розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску то для підтвердження працевлаштування в Учасника працівників, необхідно надати «Повідомлення про прийняття працівника на роботу» (форма якого визначена у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413)з відміткою органу державної податкової служби України або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді, а також службові посвідчення (індивідуально по кожному працівнику), які обов’язково повинні містити наступні дані:
- фото працівника;
- прізвище, ім’я, по-батькові працівника;
- місце роботи працівника;
- посада/професія працівника.
Звертаю Вашу увагу, що окремо надання фото працівників, ПІБ, місце роботи тендерною документацією не передбачено.
По питанню 3
2.6. Скан копія оригіналу особової медичної книжки, форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 року № 150.
Мати особисту медичну книжку зобов’язані співробітники всіх організацій, що працюють у зоні контакту з іншими людьми або продуктами харчування (наказ МОЗ № 280 від 23.07.2002). Оскільки засоби пожежної сигналізації в закладах освіти встановлено також в їдальнях і харчоблоках, тому наявність первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» у працівників Учасника є обов’язковою.
пульт
Дата подання: 25 січня 2024 09:56
Дата відповіді: 26 січня 2024 15:24
Вимога:Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження з розташуванням у м. Біла Церква, Київської обл. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва на право власності, або договору оренди приміщень/будівель/офісу (дія якого має відповідати дії договору надання послуг) в яких розміщений пульт централізованого спостереження за пожежною автоматикою об’єктів; Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації здійснюються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Дана Ліцензія діє на всій території України. Послуги с постереження можуть надаватися по всій території України незалежно від того де знаходтиться ПЦС, матеріально-технічна база, та де зареєстрована Пультова організація. В нас наявний великий досвід по наданню послуг з спостереження по всій територіі України.Просимо видалити дані дискримінаційнійні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання про виключення вимоги щодо наявності пульта цілодобового пожежного спостереження з розташуванням у м. Біла Церква повідомляємо наступне. Вимога у тендерній документації з проведення закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб, а саме приміщень закладів Управління освіти Білоцерківської міської ради щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасників закупівлі є такою, що не суперечить ст. 5, 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації". Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель: є максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Згідно п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Відповідно до ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених вказаною статтею, зокрема «…один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону…». Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає перелік документів, які Учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази нами, як Замовником зазначено у тендерній документації умову - « Наявність пульта цілодобового пожежного спостереження з розташуванням у м. Біла Церква, Київської обл. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати копію договору купівлі-продажу або свідоцтва на право власності, або договору оренди приміщень/будівель/офісу (дія якого має відповідати дії договору надання послуг) в яких розміщений пульт централізованого спостереження за пожежною автоматикою об’єктів;» Ваше посилання на те, що дана умова є дискримінаційною та обмежує коло учасників, є надуманим. Зокрема, в м. Біла Церква діють підрозділи багатьох організацій, підприємств, фірм, суб’єктів підприємницької діяльності серед яких і такі, що зареєстровані в інших регіонах України, мають на території нашого міста діючі підрозділи, надають послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації, що забезпечує достатню конкуренцію серед структур, здатних організувати надання послуг в м. Біла Церква на належному рівні, відповідно до законних вимог Замовника. Отже, ця умова жодним чином не перешкоджає участі у закупівлі компаніям, як зареєстрованим в м. Біла Церква, так і таким, що зареєстровані в інших регіонах України, за умови, що вони мають діючий підрозділ, або філію, або представництво та необхідну матеріально-технічну базу в м. Біла Церква. Необхідність включення цієї умови до тендерної документації викликана прагненням ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послуг з технічного обслуговування та цілодобового спостереження за системою пожежної сигналізації належної якості від учасника, який має реальну можливість ефективної організації надання послуг, забезпечення своїх працівників необхідним матеріальним ресурсом та постійну взаємодію з представником замовника щодо якісного надання послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 січня 2024 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Київській області |
414 800,00
UAH з ПДВ
|
414 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" |
567 000,00
UAH з ПДВ
|
567 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Київській області #40109063 |
Відхилено |
414 800,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 12:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2024 15:59
|
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта" #41832384 |
Переможець |
567 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2024 12:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2024 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 12:08
|
Договір П 33 24.pdf | укладений |
13 лютого 2024 12:07
|