Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо дизельне ДП-З (зимове) Євро 5 - В0 згідно ДСТУ 7688:2015
Очікувана вартість
244 500 000,00 UAH
UA-2024-01-19-015059-a ca32e75408fb4a6aa46934a1a1dea258
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яловенко Олександр Вячеславович

380612803050 tender2274@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база забезпечення пально-мастильними матеріалами Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323511
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Яловенко Олександр Вячеславович
380612803050
tender2274@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2024 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2024 09:00
Очікувана вартість: 244 500 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 24 січня 2024 17:50
Дата відповіді: 25 січня 2024 18:30
В розділі 16 "Вимоги до учасника", а саме в п. 9 Замовником встановлено такі кваліфікаційні критерії: "Довідка в довільній формі «Інформаційна довідка про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю» (за предметом, на який учасником подано пропозицію, підписана керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності)." Відповідно до п. 29 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" "29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються." Вважаємо дану норму, прописану в документації, дискримінаційною. Просимо її усунути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дорого дня Шановний потенційний Учасник!
По-перше, Центральна база забезпечення пально-мастильними матеріалами Національної гвардії України для закупівлі палива дизельного ДП-З (зимове) в (натуральному вигляді) Євро-5 – В0 згідно ДСТУ 7688:2015 за кодом 09130000-9 – (нафта і дистиляти) Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, за ідентифікатором закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-01-19-015059-a, застосовує спрощену процедуру закупівлі, відповідно вимог абзацу другого пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022р. №1275, та розпорядження Головного управління НГ України від 17.10.2023 року №27/17-8568.
Для збільшення кола потенційних Учасників, які за власним бажанням можуть прийняти участь в спрощеній закупівлі палива дизельного ДП-З (зимове) в (натуральному вигляді) Євро-5 – В0 згідно ДСТУ 7688:2015 за кодом 09130000-9 – (нафта і дистиляти) Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, за ідентифікатором закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-01-19-015059-a, Замовником, навпаки були спрощені Вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв щодо пунктів 1 та 2 частини 2 статті 16 Закону та не в якому разі не йде мова про дискримінацію потенційних Учасників.
Дякуємо за порозуміння та сподіваємося на Вашу участь в електронному Аукціоні за ідентифікатором закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-01-19-015059-a, який відбудеться 31.01.2024 року!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000049 ● 2c04fa750ca940adbb0b0771ac74c201
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.02.2024 № 31

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-01-19-015059-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
57 UA-2024-01-19-015059-a 19.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 11:03:52

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі палива дизельного ДП-З (зимове) Євро 5 - В0 згідно ДСТУ 7688:2015 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-015059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Лот 1-2) (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-05 15:36:49

Відповідь на запитання ДАСУ

Відповідь на запитання ДАСУ


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Паливо дизельне ДП-З (зимове) Євро 5 - В0
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 81 500 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 815 000,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 31 січня 2024 14:46
Закінчення: 31 січня 2024 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2000000 л
Паливо дизельне ДП-З (зимове) Євро 5 - В0
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 05 лютого 2024  —  31 березня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2024 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНДЖЕН ОПТ" 81 140 000,00
UAH
78 695 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС" 81 400 000,00
UAH
81 400 000,00
UAH
Документи
ПАТ "УКPНAФТА" 81 400 000,00
UAH
79 080 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" 80 780 000,00
UAH
79 960 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 січня 2024 23:04
Електронний підпис
29 січня 2024 23:03
Цінова пропозиція.PDF
29 січня 2024 23:03
Додаток 1.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Додаток 3.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Накладна №630.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
ТТН №630.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Модельний статут.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
ТТН №543.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Додаток №3.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Додаток №1.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Цінова пропозиція.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
ТТН №379.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Накладна №543.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Сертифікат якості.pdf.p7s
29 січня 2024 23:03
Накладна №379.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Витяг ПДВ.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Модельний статут.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Додаток 2.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Додаток №2.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Проект договіру.PDF.p7s
29 січня 2024 23:03
Паспорт Нецкар.pdf.p7s
29 січня 2024 23:03
Додаток 2.PDF
29 січня 2024 23:03
Накладна №630.PDF
29 січня 2024 23:03
Модельний статут.PDF
29 січня 2024 23:03
Модельний статут.PDF
29 січня 2024 23:03
Додаток 1.PDF
29 січня 2024 23:03
ТТН №379.PDF
29 січня 2024 23:03
Додаток №2.PDF
29 січня 2024 23:03
ТТН №630.PDF
29 січня 2024 23:03
Накладна №543.PDF
29 січня 2024 23:03
Проект договіру.PDF
29 січня 2024 23:03
Паспорт Нецкар.pdf
29 січня 2024 23:03
ТТН №543.PDF
29 січня 2024 23:03
Витяг ПДВ.PDF
29 січня 2024 23:03
Додаток 3.PDF
29 січня 2024 23:03
Додаток №3.PDF
29 січня 2024 23:03
Накладна №379.PDF
29 січня 2024 23:03
Додаток №1.PDF
29 січня 2024 23:03
Сертифікат якості.pdf

Публічні документи

29 січня 2024 23:42
Електронний підпис
29 січня 2024 23:38
Довідка про досвід.pdf
29 січня 2024 23:38
АКТ ЗВІРКИ ВЧ.pdf
29 січня 2024 23:38
Довіреність Сівцова.pdf
29 січня 2024 23:38
лист згода Сівцова.pdf
29 січня 2024 23:38
ВН ВЧ.zip
29 січня 2024 23:38
ВН ВЧ 1.zip
29 січня 2024 23:38
Довідка про учасника.pdf
29 січня 2024 23:38
Паспорт, код Сівцова.pdf
29 січня 2024 23:38
Проект договору.pdf
29 січня 2024 23:38
Рішення учасника.pdf
29 січня 2024 23:38
ЦП лот 1.pdf
29 січня 2024 23:38
Довідка МТБ.pdf
29 січня 2024 23:38
довідка ДФС.pdf
29 січня 2024 23:38
Лист згода Гриненко.pdf
29 січня 2024 23:38
Тех специфікація.pdf

Публічні документи

29 січня 2024 20:22
Електронний підпис
29 січня 2024 20:22
Електронний підпис
29 січня 2024 20:20
1.а. ВИТЯГ з ЄДР.pdf
29 січня 2024 20:20
10.1. Відгук ТД СВГ.pdf
29 січня 2024 20:20
6. Проєкт Договору.pdf
29 січня 2024 20:20
1.а. СВІДОЦТВО ЄДР.pdf

Публічні документи

29 січня 2024 21:57
Електронний підпис
29 січня 2024 21:57
Електронний підпис
29 січня 2024 20:51
5. Гарантійні листи.7z
29 січня 2024 20:51
7. Цінова пропозиція.7z
29 січня 2024 20:51
3. Повноваження.7z
29 січня 2024 20:51
6. Проект договору.7z
29 січня 2024 20:51
5. Гарантійні листи.7z
29 січня 2024 20:51
7. Цінова пропозиція.7z
29 січня 2024 20:51
3. Повноваження.7z
29 січня 2024 20:51
6. Проект договору.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕНДЖЕН ОПТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ РЕСУРС"

ПАТ "УКPНAФТА"

ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНДЖЕН ОПТ"
#44457776
Відхилено 78 695 000,00
UAH
01 лютого 2024 17:28
ПАТ "УКPНAФТА"
#00135390
Переможець 79 080 000,00
UAH
01 лютого 2024 17:30

Документи

01 лютого 2024 17:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2024 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "УКPНAФТА"
#00135390
79 080 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2024 18:26
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 18:25
Додаткова угода №1 від 26.03.2024 року до Договору №22 від 12.02.2024 року.pdf зміни до договору
26 березня 2024 18:25
Електронний підпис укладений
12 лютого 2024 13:20
Договір №22 від 12.02.2024 року.pdf укладений
12 лютого 2024 13:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Паливо дизельне ДП-З (зимове) Євро 5 - В0 2000000 літр 39,54
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Паливо дизельне ДП-З (зимове) Євро 5 - В0 2000000 літр 39,45
UAH