Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26381695 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Проскурівська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ірина Стасишена +380976695952 i_stasyshena@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 15:20 |
Початок аукціону: | 29 січня 2024 15:20 |
Очікувана вартість: | 3 518 857,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 188,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння. ІІ черга.»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 15:56 |
Тендарна Документація.doc | |
19 січня 2024 15:56 |
ПРООН 2 Додаток 3.docx | |
19 січня 2024 15:56 |
Додаток 1 Відомості про учасника.doc | |
19 січня 2024 15:56 |
Додаток 2.rtf | |
19 січня 2024 15:56 |
Додаток 4 (п.47 для учасників та переможця).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний учаснику, локальний кошторис – це первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією. За умови уважного ознайомлення з технічним завданням у Вас би не виникло таке запитання, оскільки, в технічному завданні роботи розділено по видах та згруповано в кілька Локальних кошторисів. А саме: "Локальний кошторис 02-01-01 на встановлення автоматики протипожежного водопроводу", "Локальний кошторис 02-01-02 на встановлення пожежних кранів", "Локальний кошторис 02-01-03 на встановлення пожежної сигналізації", "Локальний кошторис 02-01-04 на встановлення системи оповіщення людей про пожежу", "Локальний кошторис 02-01-05 на встановлення насосної станції, ПНР".
Відповідно, Учасник має надати Локальний кошторис, де вказаний обсяг робіт має чітко відповідати обсягу робіт, що вказано технічному завданню. Але, яким чином подати цей Локальний кошторис Учасник визначає самостійно, тобто, чи у формі одного документа (в якому буде перераховано весь обсяг робіт визначений технічним завданням і згруповано в кілька Локальних кошторисів згідно технічного завдання) з підписом і відбитком печатки за наявності, чи формі кількох окремих документів (де, кожен з перерахованих у технічному завданні локальний кошторис буде оформлено в окремий документ з підписом і відбитком печатки за наявності).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в пункті 4 «4.Порядок подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Розділ ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.» Тендерної документації передбачено, що «У разі, якщо цією тендерною документацією вимагається подання документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, учасник у складі тендерної пропозиції подає інший рівнозначний документ та/або відповідний лист-роз’яснення у довільній формі з роз’ясненням причин ненадання документа та з посиланням на відповідну норму законодавства».
Вкотре, звертаємо Вашу увагу, що в пункті 4 «4.Порядок подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Розділ ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.» Тендерної документації передбачено, що «У разі, якщо цією тендерною документацією вимагається подання документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, учасник у складі тендерної пропозиції подає інший рівнозначний документ та/або відповідний лист-роз’яснення у довільній формі з роз’ясненням причин ненадання документа та з посиланням на відповідну норму законодавства». Відповідно, Ви як потенційний учасник, що має ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення в електронному варіанті зазначаєте у формі згідно Додатку 1 в полі для заповнення ліцензії номер та дату Наказу про видачу ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення.
-Пожежний резервуар пластиковий 48 м3
- Насосна станція Pumps 21 SNSM 50-200-22+SBT 80/9 FPCC
Панель індикації для шафи керування проектом передбачена, як індивідуальне виготовлення, фінансова складова (відпускна ціна) визначена в кошторисі й документації в розмірі 19541,67 грн без ПДВ
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-22-000070 ● cbdf01f8424c472dbb3b654ae6a2d6a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2024 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.03.2024 №13-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.03.2024 №13-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-01-19-013489-a 19.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 14:34:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння. ІІ черга.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-013489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-25 16:14:50
Відповідь на запит
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2024 р. №13-3 щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння. ІІ черга.» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель UA-2024-01-19-013489-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-26 10:03:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння. ІІ черга.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-013489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати обґрунтування відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації обладнання «Насосна станція Pumps 21 SNSM 50-200-22+SBT 80/9 FPCC» та «Насос дренажний», придбання яких передбачено проєктом та Технічним завданням.
2. Просимо надати інформацію чи містяться «Насосна станція Pumps 21 SNSM 50-200-22+SBT 80/9 FPCC» та «Насос дренажний» у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (20 і більше відсотків) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/page/localisation).
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, при розгляді тендерних пропозицій учасників ПП «АЯКС», ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» та ДП «ЦЕНТР «ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ».
4. Оскільки надане вами в поясненнях від 25.03.2024 посилання не веде на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, просимо надати скріншот з сайту Хмельницької міської ради (https://khm.gov.ua) з підтвердженням оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на цьому сайті.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 09:32:26
Відповідь на запит
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2024 р. №13-3 щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння. ІІ черга.»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-04-23 16:58:12
Щодо створення електронних документів за допомогою КЕП
Шановні представники Держаудитслужби України рекомендую уважно вивчити чинне законодавство, яким врегульовано порядок створення електронних документів, зокрема: ст 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі, з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»).
А також детально вивчити і дослідити способи підписання документів за допомогою КЕП, зокрема, можна скористатись посиланням:
https://radnuk.com.ua/zhurnaly/sposoby-pidpysannia-dokumentiv-za-dopomohoiu-kep/
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ І ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НЕМОЖЛИВІСТЬ ВИКОНАННЯ ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2024-01-19-013489-а 8 квітня 2024 15:53 в електронній системі закупівель в рамках моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння. ІІ черга.» (Код ДК 021-2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), (далі - Закупівля)08 квітня 2024 року Управління житлової політики і майна Хмельницької міської Ради (надалі - Замовник) отримало через електронну систему закупівель Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-01-19-013489-a (надалі - Висновок). У Висновку встановлено порушення Замовником законодавства в частині порушення вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» та відхилення тендерної пропозиції ДП «ЦЕНТР «ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ» за відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, розгляду та зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору з ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). Відповідно до абзацу 2 п.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено, що: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.» Замовник не погоджусться з Висновком та вважає його необгрунтованим, таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства, тому надає аргументовані заперечення до нього. Щодо Учасника ТОВ Охорона Мастерс Сервіс У Висновку зазначено, що: «За результатами моніторингу установлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2024 б/н Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» було виявлено ряд невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель не розміщувалось через те, що серед виявлених невідповідностей наявні невідповідності в локальному кошторисі, які не підлягають виправленню згідно пункту 43 Особливостей. Аналізом зазначеного кошторису №02-01-04 виявлено, що в ньому зазначена назва робіт «Блок базовий на 10 променів приймально-контрольного пускового концентратора ПС» на відміну від її назви в технічному завданні – «Монтаж комплексу оповіщення», при цьому обґрунтування (шифр норми) відповідає технічному завданню (КМ10-667-1), що свідчить про помилку у назві робіт, виправлення якої не призвело би до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» невідповідностей, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути такі невідповідності.» Замовник не погоджується з вищевказаним твердженням та вважає його необгрунтованим та безпідставним, з огляду на наступне: Предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту. А для договорів будівельного підряду в силу приписів норм Цивільного Кодексу України (ст. 877) є обов’язковою є проєктно-кошторисна документація. Відповідно від учасників при поданні тендерної пропозиції вимагалось надати: договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів. Зокрема: Згідно п.5 розділу І тендерної документації передбачалось, що: «Пропозиція розраховується з урахуванням вартості матеріалів та інших витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Відповідно до своєї цінової пропозиції учасник надає інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів. Локальні кошториси мають бути складені у форматі pdf.doc з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення та з врахуванням вимог до предмета закупівлі, вказаних в цій тендернй документаації та в Додатку 2 до цієї Тендерної документації.» Водночас умовами Тендерної документації, зокрема, пунктом 5 Розділу І. була чітко встановлена вимога, що «Замовник відхиляє пропозицію Учасника локальні кошториси якого не відповідають вимогам технічного завдання Замовника, викладеного у Додатку 2 до Тендерної документації.». Учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс було надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-004, який містить наступні невідповідності, зокрема: - У технічному завданні Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) у Локальному кошторисі 02-01-04 на встановлення системи оповіщення людей про пожежу була передбачена наступна робота: «Монтаж комплексу оповіщення». Натомість, Учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс було надано Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001-004, у якому замість роботи: «Монтаж комплексу оповіщення» було зазначено пристрій: "Блок базовий на 10 променів приймально -контрольного пускового концентратора ПС", що не відповідає Технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації). Крім того, у наданому Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-001-005 Учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс невірно зазначено одиницю виміру у п.31 «Приварювання фланців діаметром до 80 мм до сталевих трубопроводів» та п.34 «Приварювання фланців діаметром до 100 мм до сталевих трубопроводів», а саме у зазначених пунктах замість одиниці виміру «шт», Учасником ТОВ Охорона Мастерс Сервіс зазначено «1 фланець», що не відповідає Технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно п.5 розділу І тендерної документації передбачалось, що: «Якщо інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасника суперечить вимогам технічного завдання, яке додається до тендерної документації, та\або не відповідає вимогам, правилам визначення вартості будівництва, кошторисним нормам, то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, і в подальшому не може приводитися у відповідність до неї. Статтею 180 Господарського кодексу України визначено, що ціна є істотною умовою договору, яка встановлюється договірною ціною (складеною за локальними кошторисами, які повинні відповідати технічному завданню викладеному у додатку 2 до цього оголошення). Статтею 41 Закону, передбачено, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, Замовник відхиляє пропозицію Учасника локальні кошториси якого не відповідають вимогам технічного завдання Замовника, викладеного у Додатку 2 до Тендерної документації.» Слід наголосити, що Локальний кошторис – це форма первинної кошторисної документації, яка являє собою відомість або список робіт, матеріалів, розцінки на них та їх кількість. Відповідно будь яка невідповідність локальних кошторисів учасника вимогам Технічного завдання замовника є фактично пропозицією іншого предмета закупівлі. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Предметом закупівлі є роботи, відповідно, будь-яка помилка, невідповідність в назві робіт, переліку робіт, обсязі і кількості, а також їх виправлення призводить до зміни запропонованого предмету закупівлі. Локальний кошторис – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів робіт, визначених проектною документацією. А отже, буд-яка невідповідність локальних кошторисів учасника вимогам Технічного завдання замовника є фактично пропозицією іншого предмета закупівлі ніж визначено замовником. Враховуючи те, що вищезазначені невідповідності кошторисної документації ТОВ Охорона Мастерс Сервіс містять помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, Замовником було прийнято законне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Охорона Мастерс Сервіс. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ Охорона Мастерс Сервіс була законно відхилена на підставі вищезазначеного пункту. Щодо Учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" У Висновку зазначено, що: «Також, за результатами моніторингу установлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 б/н Замовник відхилив тендерну пропозицію ДП «ЦЕНТР «ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ» через те, що жоден з завантажених учасником документів у формі ПДФ не містить відбитку печатки, підпису уповноваженої особи та не містить накладеного кваліфікаційного електронного підпису на кожен документ, а також те, що таке порушення в оформленні не є формальною помилкою, та такі документи не мають юридичної сили, а отже, відповідно такі документи не можуть бути взяті до уваги замовником та вважаються такими, що не подані. У поясненнях, наданих через електронну систему закупівель на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, Замовник 27.03.2024 зазначив, що у складі документів пропозиції учасника були відсутні документи (засвідчені власноручним або електронним підписом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме, договірна ціна, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, а отже пропозиція учасника містила невідповідності, виправлення яких через застосування механізму 24 год не передбачено пунктом 43 Особливостей. При цьому, відповідно до пункту 4 розділу ІІ тендерної документації Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису. На тендерну пропозицію учасника ДП «ЦЕНТР «ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ» накладено удосконалений електронний підпис уповноваженої особи - директора Іванова Максима Івановича. Отже, наявні у складі його тендерної пропозиції документи, в тому числі, договірна ціна, локальні кошториси та підсумкова відомість ресурсів (файли «2_ДЦ_ДЦ_3.pdf», «2_ДЦ_ЛК1-02-01 – 02-01-05.pdf», «2_ДЦ_ПВР.pdf»), подані у формі електронних документів. Оформлення тендерної пропозиції у такий спосіб не впливає на її зміст та не суперечить вимогам тендерної документації Замовника. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ДП «ЦЕНТР «ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ» за відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей.» Замовник не погоджується з вищевказаним твердженням та вважає його необгрунтованим та безпідставним, з огляду на наступне: За результатами розгляду тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ» було встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. Пунктом 4. Порядок подання тендерної пропозиції Розділу ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї Тендерної документації передбачено вимоги до оформлення документів, які прописано згідно норм чинного законодавства (в тому числі державних стандартів), а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»……………………………………………………………………. Документи, які подає учасник у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника (за винятком оригіналів, нотаріально завірених копій та\або документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо). Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису.» Відповідно до ст 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Статттею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» чітко визначено, що Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов`язковими реквізитами, у тому числі, з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" (ч. 1 ст. 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»). Тобто, умовами Тендерної документації вимагалось подання учасником переліку документів, кожен з яких мав бути підписаний власноручним підписом, або у формі електронного документа, тобто, кожен з документів в разі відсутності власноручного підпису мав би мати накладений окремий електронний підпис на кожен окремий документ. Всупереч вимог тендерної документації учасником завантажено у форматі ПДФ без власноручного підпису та без накладенного електронного підпису уповноваженої особи Учасника на кожен з таких документів, зокрема: - Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним у Додатку 2 до Тендерної документації; Проте, всупереч вимогам тендерної документації та норм чинного законодавства, які закріплюють вимоги до оформлення документів, зазначені вище завантажені учасником документи, не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника та відбитку печатки учасника, та на жоден з цих документів не містить накладенного елктронного підпису. Як вказано в Тендерній документації (сторінка 9-10): Відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710, однією з формальних помилок є: "6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис." Зазначаємо ще раз, що Договірна ціна, Локальний кошторис, Підсумкова відомість ресурсів Учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" всупреч вмогам Тендерної документації не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, та НЕ містить накладеного кваліфікованого електронного підпису на жоден з цих документів. Відповідно до ДСТУ- 4163:2020 "Документи, які створюють юридичні особи, обов'язково повинні мати такі реквізити: 1) найменування юридичної особи; 2) назва виду документа (не зазначають на листах); 3) дата документа; 4) реєстраційний індекс документа; 5) заголовок до тексту документа; 6) текст документа; 7) підпис (для електронних документів - електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису)." Підпис - це обовязковий реквізит, що надає документу юридичної сили. Враховуючи те, що всупереч вимогам чинного законодавства та вимогам Тендерної документації жоден з вище перерахованих завантажених учасником файлів, у формі ПДФ не містить відбитку печатки, підпису уповноваженої особи та не містить накладеного кваліфікованного електронного підпису на кожен файл, а також те, що таке порушення в оформленні зідно чинного законодавства не може вважатись формальною помилкою!, то такі документи –файли без електронного підпису не мають юридичної сили, а отже, відповідно вважаються такими, що не подані. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" була законно відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в зв’язку з тим, що у складі пропозиції учасника були відсутні належним чином оформленні документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (без власноручного підпису учасника та/або без накладеного електронного підпису учасника на кожен документ), що в свою чергу не може бути усунено учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Щодо зобов'язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору з ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» 3 огляду, на вказану вимогу, зазначаємо, що на момент прийняття Висновку, процедура закупівлі перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупiвлi. Kpiм того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням Особливостей, визначених Законом про закупівлю та Постановою №1178. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 6.2.1., 6.2.5. Договору №73 від 08.03.2024 року (далі –Договір), укладеного з ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ»: «6.2. Замовник має право: 6.2.1. Замовник має право достроково розірвати договір підряду за таких обставин: - відсутності коштів для фінансування об’єкту; - виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкта; - затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 20 календарних днів; - суттєвому порушенні договірних зобов’язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; - неодноразовому грубому порушенні будівельних норм і правил; - банкрутства або порушення справи про банкрутство Підрядника. «6.2.5. Інші права: ………………………………………………………………………………………………………………….. - ініціювати внесення змін у Договір, вимагати розірвання Договору та відшкодування збитків за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору;» Оскільки, ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» не порушило взятих на себе зобов'язань за Договором, Замовник не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку. Kpiм того, відповідно до п. 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): «21. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) коли замовник уклав договір про закупівлю з порушенням вимог, визначених пунктом 5 цих особливостей; 2) укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей; 3) укладення договору про закупівлю в період оскарження відкритих торгів відповідно до статті 18 Закону та цих особливостей; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 цих особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей; 5) коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.» При підписанні Договору з ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ», жодного з вищезазначених порушень допущено не було, а отже, Замовник не може розірвати договір чи вважати його нікчемним в розумінні Закону та Особливостей. Звертаємо Вашу увагу, що Закон та Особливості не передбачає процедури, за якою замовники могли б усувати порушення шляхом шляхом розірвання укладеного за результатами торгів договору з переможцем закупівлі та жоден закон чи нормативно-правовий акт не встановлює право та обов’язку органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів укладених в рамках публічних закупівель. Основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів) (пп. 3 п. 3 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43). Як вказано в плані закупівель, ця закупівля здійснюється за кошти ПРООН (ПРООН (UNDP) в рамках реалізації рамкового проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», зокрема проекту: «Підтримка економічного відновлення Хмельницької міської ради шляхом реалізації проєктної ініціативи «Формування інноваційного бізнес-середовища шляхом проведення капітального ремонту, розкриття потенціалу та осучаснення застарілого торговельного центру» (SRER Khmеlnytskyi) (надалі - рамковий проєкт). Одним з головних принципів реалізації данного проєкту є висока якість виконання робіт за європейськими стандартами, а однією з вимог донорів є своєчасність виконання робіт в стислі терміни та в межах виділених коштів, а не економія коштів, як при здійсненні закупівель за бюджеттні гроші. Чинним законодавством, в тому числі Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Ба більше, відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Висновок аудиторів щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів, органів місцевого самоврядування — сторін договору. Аудитори мають оцінювати ефективність використання і економію бюджетних коштів, але не мають права вимагати розірвати договір. Данна закупівля не здійснюється за бюджетні гроші. Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є виконання робіт з «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 4/3, в тому числі допоміжних та технічних приміщень, системи опалення, вентиляції, водопостачання та водовідведення, пожежної сигналізації та пожежогасіння. ІІ черга.» завдасть шкоди майновим інтересам як переможця торгів, так і інтересам замовника, призведе до зриву процесу забезпечення виконанням робіт, вчасної реалізації рамкового проєкту, що є неприйнятним та неприпустимим з огляду на необхідність додержання прав та інтересів громадян, юридичних осіб, а також інтересів територіальної громади. Закон та Особливості не передбачають процедури, за якою замовники могли б усувати порушення шляхом розірвання договору з переможцем закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, Замовник не має законних підстав згідно вимог чинного законодавства України для розірвання укладеного з ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» Договору.
2024-04-15 15:48:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Замовником подано до Хмельницького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Номер відкриття провадження: | номер справи № 560/5972/24 |
Дата відкриття провадження: | 22 квітня 2024 |
Документи:
25 квітня 2024 09:20
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-2-1
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2024 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" |
2 290 682,21
UAH з ПДВ
|
2 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс |
2 974 224,45
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" |
3 039 318,60
UAH з ПДВ
|
3 004 130,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
3 216 189,00
UAH з ПДВ
|
3 216 189,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "АЯКС" #23348450 |
Відхилено |
2 199 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2024 15:58
|
|
ТОВ Охорона Мастерс Сервіс #43144635 |
Відхилено |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2024 17:05
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР "ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" #30145503 |
Відхилено |
3 004 130,03
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2024 16:29
|
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Переможець |
3 216 189,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2024 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 лютого 2024 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 11:04
|
Д 73.pdf | укладений |
11 березня 2024 10:55
|