Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортні засоби спеціального призначення (панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля))
Очікувана вартість
1 045 000,00 EUR
UA-2024-01-19-007942-a da4664cf7bf844dcbb4bb2b657d51ab1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2024 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2024 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2024 18:00
Початок аукціону: 09 лютого 2024 15:08
Очікувана вартість: 1 045 000,00 EUR з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 300,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
Панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2025
ДК 021:2015: 34114000-9 — Транспортні засоби спеціального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1.1. Покупець здійснює авансовий платіж за Товар у розмірі 80% від Загальної вартості Товару, яка визначена в розділі ІІІ цього Договору, протягом 10-и (десяти) банківських днів з дня підписання цього Договору уповноваженими представниками Сторін на підставі виставленого рахунку Аванс 10 Банківські 80
Поставка товару 4.1.2. Остаточний розрахунок за Товар здійснюється Покупцем в сумі, еквівалентній __________________ євро (__________________________євро ___ євроцентів), що дорівнює __________________ грн (_______________________ гривень __ копійок), з урахуванням ПДВ згідно з офіційно встановленим Національним банком України курсом гривні до євро на дату укладення цього Договору _____________ гривень за 1 євро протягом 10-и (десяти) банківських днів з підписання Сторонами Актів приймання-передачі Товару за кожною поставкою та на підставі отриманого від Постачальника оригіналу рахунка. Пiсляоплата 10 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2024 13:02
ТД_ЕТ_МПБ_інкасація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по сертифікатам
Дата подання: 05 лютого 2024 11:32
Дата відповіді: 05 лютого 2024 17:41
Шановний замовник, доброго дня. Відповідно до оголошеної закупівлі, ознайомившись з вимогами тендерної документації маємо наступні питання. 1) Відповідно до умов Тендерної документації, згідно пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу ІІІ «Вимоги з підготовки тендерної пропозиції» переможець торгів з дати оприлюднення повідомлення про акцепт до моменту укладання договору, повинен надати (в паперовому вигляді) замовнику документи, а саме: 6.1. сертифікат відповідності, що підтверджує клас захисту панцерованого автотранспорту не нижче ПЗСА-3 відповідно до вимог ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги», який за формою та змістом відповідає вимогам законодавства України, виданий Учаснику, дійсний на дату проведення аукціону; 6.2. сертифікат відповідності на сейф 2 класу опору, який відповідає вимогам Національного стандарту України ДСТУ EN 1143-1:2019 «Засоби безпечного зберігання. Вимоги, класифікація та методи випробування на тривкість щодо зламування. Частина 1. Сховища, двері сховищ, сейфи та АТМ-сейфи», який за формою та змістом відповідає вимогам Законів України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», виданий Учаснику, дійсний на дату аукціону; 6.3. сертифікат відповідності на скло класу тривкості не нижче СК3 «БО» (безосколкове), яке відповідає вимогам ДСТУ 4546:2006 «Скло в будівництві. Захисне скління. Випробовування та класифікація за кулетривкістю»; 6.4. сертифікат відповідності на відгороджувальну панцеровану конструкцію не нижче ПЗСА-3, відповідно до вимог ДСТУ 3975-2000; 6.5. сертифікат відповідності на кулетривке скло відгороджувальної конструкції, що відповідає класу тривкості не нижче СК2 «БО» (безосколкове) за ДСТУ 4546:2006; 6.6. сертифікат відповідності на лоток з пересувною кареткою (для передачі коштів і документів), що відповідає класу тривкості не нижче ОЗК 2 за ДСТУ 4547:2006; 6.7. сертифікат на систему управління якістю, який засвідчує систему управління якістю, на виробництво панцерованого захисту спеціалізованих автомобілів, захисту технічної укріпленості для банків та офісів (сховища, двері сховища, сейфи) відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018) «Система управління якістю. Вимоги» і за формою та змістом відповідає вимогам законодавства України, виданий Учаснику, дійсний на дату проведення аукціону. Зазначене саме таким чином в документації передбачає надання оригіналів сертифікатів, що фактично не можливо, оскільки дані документи знаходяться у потенційних учасників/переможців в одному екземплярі. Прошу надати роз’яснення, що саме замовник має на увазі «переможець повинен надати (в паперовому вигляді) замовнику документи»: надання копій сертифікатів чи оригіналів? 2) Також, у пункті 6.7. Тендерної документації зазначено, що Переможець має надати сертифікат на систему управління якістю, який засвідчує систему управління якістю, на виробництво панцерованого захисту спеціалізованих автомобілів, захисту технічної укріпленості для банків та офісів (сховища, двері сховища, сейфи) відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018) «Система управління якістю. Вимоги» і за формою та змістом відповідає вимогам законодавства України, виданий Учаснику, дійсний на дату проведення аукціону. Звертаємось до замовника розглянути можливість розширити вимоги ДСТУ ISO та альтернативно зазначити : «… відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT) та/або ДСТУ ЕN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» і за формою та змістом відповідає вимогам законодавства України, виданий Учаснику, дійсний на дату проведення аукціону». Дякуємо та очікуємо на зворотній зв'язок відповідно до запитань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу приділену даним торгам!
Тендерною документацією передбачено надання саме сертифікатів відповідності захисту. У разі якщо сертифікацію здійснено на партію продукції (товарів, елементів продукції), можливе надання копії сертифікату (-ів) відповідності, виготовленого (- их) на бланку із захисними елементами, який за формою та змістом відповідає вимогам законів України з оцінки відповідності.
Надання копій сертифікату (-ів) якості можливе за умови нотаріального оформлення такої копії.
Вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю, який засвідчує систему управління якістю, на виробництво панцерованого захисту спеціалізованих автомобілів, захисту технічної укріпленості для банків та офісів (сховища, двері сховища, сейфи) відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2018) «Система управління якістю. Вимоги» і за формою та змістом відповідає вимогам законодавства України, виданий Учаснику, дійсний на дату проведення аукціону – відповідно до вимог тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2024 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" 1 044 300,00
EUR з ПДВ
1 039 000,00
EUR з ПДВ
Документи
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" 1 045 000,00
EUR з ПДВ
1 039 700,00
EUR з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2024 11:58
Електронний підпис
08 лютого 2024 11:58
Електронний підпис

Публічні документи

08 лютого 2024 13:09
Електронний підпис
07 лютого 2024 16:12
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"

ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
#31778059
Рішення скасоване 1 039 000,00
EUR з ПДВ
16 лютого 2024 15:47
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
#31778059
Рішення скасоване 1 039 000,00
EUR з ПДВ
16 лютого 2024 15:59
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
#31778059
Переможець 1 039 000,00
EUR з ПДВ
16 лютого 2024 16:01

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2024 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДІ ЮНІКОМЕРС"
#31778059
1 039 000,00
EUR з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додатковий договір №1 ВІДІ_Ощад МПБ.pdf зміни до договору
01 березня 2024 11:19
Додатковий договір №1 ВІДІ_Ощад МПБ.pdf зміни до договору
01 березня 2024 10:52
Договір ВІДІ_Ощад по МПБ.pdf укладений
01 березня 2024 10:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля) 5 одиниця 207 800,00
EUR з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 13-29/02/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 13-29/02/2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Панцеровані транспортні засоби (мобільні підрозділи банку на базі автомобіля) 5 одиниця 207 240,00
EUR з ПДВ