Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24П-052_ДК 021:2015 45250000-4 - Будівництво заводів/установок гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури (Реконструкція УКПГ Вишневського ГКР з встановленням малогабаритної дотискної компресорної станції та установки осушки газу (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Савинської ОТГ Ізюмського району Харківської області)
Очікувана вартість
240 656 964,09 UAH
UA-2024-01-19-004890-a ● 2cf8d4815db5416d9eca7df40671d43c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Оксана Харламова +380679963756 oksana.kharlamova@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 240 656 964,09 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 204 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 та п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1203284.82 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 8 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція УКПГ Вишневського ГКР з встановленням малогабаритної дотискної компресорної станції та установки осушки газу (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Савинської ОТГ Ізюмського району Харківської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, с. Бригадирівка, Савинська ОТГ Ізюмського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2025
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 30 календарних днів на підставі підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт, актів вартості устаткування, що придбавається виконавцем робіт ф. №КБ-2в і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ф. №КБ-3 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Опитувальні листи
Дата подання: 21 січня 2024 17:26
Дата відповіді: 23 січня 2024 15:36
Просимо завантажити опитувальні листи або тех. документацію для:
- Візок для бочок WRN-1-025/71, 1464х675х1030 діаметр колеса 400
- Електричний бочковий насос Q=15л/хв, N=0,4кВт, H=10м
- Піддони для балонів з СО2 (190 л х 2 шт.)
- Сепаратор сітчатий С-1-3 PN=6,4МПа
Відповідь: Опитувальний лист «візок для бочок» - відсутній, даний товар є типовим виробом та в найменуванні зазначені необхідні параметри.
Стосовно опитувальних листів «Електричний бочковий насос», «Сепаратор сітчатий» та «Піддони для балонів з СО2» найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Стосовно опитувальних листів «Електричний бочковий насос», «Сепаратор сітчатий» та «Піддони для балонів з СО2» найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Ліцензія чи Декларація про госп.діяльність
Дата подання: 22 січня 2024 08:54
Дата відповіді: 25 січня 2024 09:55
Ви вимагаєте адати скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження Учасником наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Скан-копію дозвільного документу виданого Учаснику органом з державного архітектурного контролю на провадження будівельної діяльності з відповідним переліком видів робіт, категорія складності не нижче IV * або клас наслідків не нижче СС2 *.
В той же час, Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності, без отримання документів дозвільного характеру.
Чи буде учасника відхилено, якщо замість ліцензіїї з вказаним вами переліком робіт, буде надано Декларацію про господарську діяльність СС2, СС3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дозвільні документи, які може надати Учасник для підтвердження вимог, визначенні умовами тендерної документації.
Обладнання КВПіА
Дата подання: 22 січня 2024 11:24
Дата відповіді: 25 січня 2024 09:57
1) Персональний компьютер PC EliteDesk 800 G4 з ПЗ Windows 10 з клавіатурою та мишею (модель ПК знято з виробництва ПЗ WIN10 не актуально до постачання)
2) ПЗ вказане в переліку застаріло та недоступне до постачання, просимо внести зміни, а саме: Програмне забезпечення WinCC RT Professional, 2048 6AV2105-0FA04-0AA0 – 2шт.; Програмне забезпечення WinCC V14 RT128, 6AV2104-0BA04-0AA0 Siemens – 2шт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обладнання може бути замінено на інше актуальне на момент закупівель з еквівалентними до вказаних в відомості обладнання характеристиками, з обов’язковим зазначенням даної інформації в Додатку 3.2 «Відомість устаткування Підрядника»
Обладнання ЕП та КВПіА
Дата подання: 22 січня 2024 11:48
Дата відповіді: 25 січня 2024 09:58
В переліку обладнання вказано виробника ЗАТ "Донецька інжінірінгова група" який 3 2014року змінив назіву на ПрАТ «ДІГ» для усунення невідповідності просимо внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Відповідно до п.5 Розділу ІІІ тендерної документації «У разі наявності в предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Інформація про зміну виробником товару назви своєї компанії, жодним чином не впливає на його технічні характеристики.
Обладнання ЕП
Дата подання: 22 січня 2024 11:49
Дата відповіді: 25 січня 2024 10:00
В переліку обладнання вказано обладнання «Вимикач кінцевий вибухозахищений ExИО102-1В-01-Б» виробництва росія, просимо внести зміни в тендерну документацію для можливості закупівлі доступного до постачання сертифікованого в Україні обладнання
Відповідь: Обладнання може бути замінено на інше актуальне на момент закупівель, сертифіковане в Україні, з еквівалентними до вказаних в відомості обладнання характеристиками, з обов’язковим зазначенням даної інформації в Додатку 3.2 «Відомість устаткування Підрядника».
Обладнання КВПіА
Дата подання: 22 січня 2024 12:50
Дата відповіді: 25 січня 2024 10:02
5) В документі «Відомість устаткування підрядника» вказано «Автоматизоване робоче місце АРМ ГПА №1(ГПА №2) (згідно специфікації 200-119-00016-09. 00-АТХ1)», а саме:
монітор LCD DELL 23" P2317H D-Sub, HDMI, DP, IPS, Pivot; персональний комп 'ютер DELL OptiPlex 3050 Micro Intel Pentium G4560T 2.9GHz, DC)/ 4Gb/ 500GB/ Intel HD/ Keyb&Mouse/ Linux/ 3Y; джерело безперебійного живлення APC Back-UPS 650VA, IEC; шт. 1 - мережевий фільтр на 6 розеток Gembird 3.0m black, напруга живлення ~220V, 50Hz, запобіжник 10 А . Довжина кабелю 3,0 м.
Вказані моделі оргтехніки застаріли та зняті з виробництва просимо внести зміни та видалити конкретне найменування моделей для можливості застосування аналогічного обладнання з відповідними параметрами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обладнання може бути замінено на інше актуальне на момент закупівель, сертифіковане в Україні, з еквівалентними до вказаних в відомості обладнання характеристиками, з обов’язковим зазначенням даної інформації в Додатку 3.2 «Відомість устаткування Підрядника».
Мотопомпа
Дата подання: 22 січня 2024 12:51
Дата відповіді: 25 січня 2024 10:01
В документі «Відомість устаткування підрядника» вказано обладнання Мотопомпа FORTE FP20HP, Q=36м3/год. (600 л/хвл.), Н=65м, Нвсм.=8м до еквівалента якої вимагається наявність
«паспорт; сканована копія дозволу (видану виробнику/постачальнику) на застосування насосу відповідної марки виданого Державною службою України з питань праці (затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 №1107; сканована копія декларації про відповідність «Технічному регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах» затвердженого Постановою КМУ від 28 грудня 2016 р. № 1055» на електродвигун.»
що суперечить або типу обладнання «Мотопомпа» - силовий агрегат типу ДВЗ або неправильно визначено проектне місце використання – вибухонебезпечна зона
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Характеристики обладнання зазначено в опитувальному листі 20.6000253-00-ЗВК.ОЛ.2. Обладнання може бути замінено на інше актуальне на момент закупівель, з обов’язковим зазначенням даної інформації в Додатку 3.2 «Відомість устаткування Підрядника» у відповідності до вимог ТД.
Опитувальні листи
Дата подання: 22 січня 2024 13:21
Дата відповіді: 25 січня 2024 10:01
В ПКД 200-119-00016-09. 03-ТХ відсутні Опитувальні листи ОЛ1-6 що унеможливлює правильне надання пропозицій
Відповідь: На даний час опитувальні листи відсутні, опитувальні листи згідно технічної документації надаються виробником компресорного обладнання після укладання з ним договору.
Щодо подання документів фінансової звітності
Дата подання: 22 січня 2024 14:25
Дата відповіді: 25 січня 2024 10:02
Шановний Замовнику! Відповідно до п.2 розділу 1 "Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель" додатку 1 до тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності учасник повинен: «1. Надати лист в довільній формі про фінансовий стан учасника, за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції. Мінімальні вимоги: показник обсягу річного доходу (виручки) не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати скановані копії документів фінансової звітності* для визначення фінансового стану учасника за 2023-й рік для підтвердження виконання мінімальних вимог відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію. *для цілей даного кваліфікаційного критерію документами фінансової звітності вважаються: - Копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником; - Копію звіту про рух грошових коштів за 2023р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, які мають надаватись учасником для цілей виконання вимог даного кваліфікаційного критерію.». Вважаємо, що ця вимога тендерної документації є дискримінаційною, яка обмежує право учасників взяти участь у тендері та звужує коло учасників до одного чи декількох. Згідно абз.2 пункту. 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419 «Підприємства які відповідно до ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов'язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком», тобто фінансова звітність за 2023 рік подається до 28 лютого 2024 року в зв’язку з чим не всі підприємства встигли подати фінансову звітність за 2023 рік. З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола учасників, просимо внести зміни до п.2 розділу 1 "Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель" додатку 1 до тендерної документації та надати можливість учасникам подання документів фінансової звітності за 2022 рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підтверджуючі документи, які може надати Учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, визначенні умовами тендерної документації.
Агрегат насосний НВН - 25/50
Дата подання: 23 січня 2024 05:17
Дата відповіді: 26 січня 2024 09:08
В документі «Відомість устаткування підрядника» вказано обладнання «Агрегат насосний НВН -25/50 з електродвигуном Nдв=7,5кВт, n=2 950об./хв., Q=25м3/год., Рнаг.=0,5МПа, L=4м» для якісного розрахунку насосного агрегату необхідні додаткові відомості (щільність середовища і тк ін) прохання надати опитувальний лист.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД
Опитувальні листи
Дата подання: 23 січня 2024 05:24
Дата відповіді: 26 січня 2024 09:08
В документі «Відомість устаткування підрядника» вказано обладнання: Ємність підземна дренажна V=25м3 Єдр-1 (з ізоляцією від завода-виробника); Ємність підземна дренажна V=26,6м3 ЄД-1 (з ізоляцією від завода-виробника); Ємність розриву струменю підземна V=0,8м3 (з ізоляцією від завода-виробника); Сепаратор сітчатий С-1-3 PN=6,4МПа; Кран мостовий ручний опорний однобалковий вантажністю 3,2, прогін 6,0м. - просимо надати опитувальні листи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД
Опитувальні листи - крани кульові
Дата подання: 23 січня 2024 05:39
Дата відповіді: 26 січня 2024 09:08
Просимо надати опитувальні листи: Кран кульовий під приварку з ручним приводом, наземної установки DN200, PN6,3 МПа (200-119-00016-09.04-ТХ.ОЛ2) та Кран кульовий під приварку з ручним приводом DN200, PN16,0 МПа (200-119-00016-09. 00-ТХ1)
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД
Насос бочковий
Дата подання: 23 січня 2024 05:40
Дата відповіді: 26 січня 2024 09:09
Просимо надати опитувальний лист - Електричний бочковий насос Q=15л/хв, N=0, 4кВт, H=10м
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД
Установка осушки газу
Дата подання: 23 січня 2024 05:48
Дата відповіді: 26 січня 2024 09:09
В наявності Технічні вимоги до комплексу обладнання пропанової-холодильної установки осушки газу (УОГ) - блочного виконання. Просимо надати проектні розділи які стосуються технологічного майданчика УОГ
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД
Декларація на здійснення господарської діяльності
Дата подання: 25 січня 2024 10:00
Дата відповіді: 26 січня 2024 14:39
Маю право на роз'яснення вимог тендерної документації. Прошу Вас дати конкретну відповідь на задане питання:
Чи буде учасника відхилено, якщо замість ліцензіїї з вказаним вами переліком робіт, буде надано Декларацію про господарську діяльність СС2, СС3?
Відповідь: Шановний учаснику! Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до ТД
невідповідність умов Договору з рівності та справедливості
Дата подання: 25 січня 2024 13:22
Дата відповіді: 26 січня 2024 11:02
Шановний Замовник, а не занадто 24 пункти всіх можливих та неможлививх штрафі з Підрядника, без буть якого фінансування від Замовника, на впроти всього 1 пункту відповідальності Замовника - аж цілих 0,001% за несвоєчасну оплату, і повну безвідповідальність за відмову від Договору???
Як Замовник може вимагати штраф 20% за неправомірні дії Податкової служби та не реєстрацію ПДВ, коли Замовник не дає авансових платежів та платить через 30 днів після прийняття Актів??? За 30 днів від дати оформлення Актів, Підрядник виконає реєстрацію ПДВ, яку ймовірно може заблокувати податкова, тоді Замовник просто має право не оплачувати 20% від оформлених робіт які підлягають оплаті.
З огляду на склад Договору, це пряме зловживання монопольним становищем, а процес договору більше схожий на заробіток Замовника на штрафах, ніж бажання покращити технічний стан та енергетичну незалежність України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. У Вашому повідомленні не вбачається звернення про надання роз'яснення щодо тендерної документації.
Кошторис
Дата подання: 26 січня 2024 11:48
Дата відповіді: 26 січня 2024 13:22
Шановний замовник!
Чи правильно ми зрозуміли, згідно умов тендерної документації, що кошторис (Договірна ціну; Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів....) надає Переможець процедури?
Відповідь: Відповідно Додатку 2.2 ТД «Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог пункту 47 Особливостей та інші документи» Договірну ціну; Локальні кошториси; Підсумкову відомість ресурсів.... надає учасник-переможець процедури закупівлі.
Обладнання
Дата подання: 26 січня 2024 16:10
Дата відповіді: 29 січня 2024 16:47
В документі «Відомість устаткування підрядника» вказано обладнання Дизельна електростанція Pramac GSW875Р з електростартером, автоматичним запуском, в термозахищеному кожусі, з АВР, потужністю 650 кВА, ІР54, габарити 5600х1950х2550 мм (див. 200-119-00016-09. 00-ЕП1.ОЛ1) ООО ДАРЕКС-ЕНЕРГО в опитувальному листі пункт Додаткова інформація :
Наявність АВР – ні. Просимо усунути невідповідність
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щит АВР замовляється окремо, місце встановлення визначено проектом та зазначено у ТОМ 5 кн.1.1.
Термін будівництва
Дата подання: 08 лютого 2024 11:41
Дата відповіді: 09 лютого 2024 11:30
Виробники Обладнання для осушки природного газу для УКПГ Вишневського ГКР зазначають термін постачання обладнання: 50 тижнів з моменту надходження передоплати, та термін пусконалагоджувальних робіт: 80 днів, що унеможливлює виконання робіт в становленні терміни - 300 кал. днів. Просимо розглянути можливість зміни терміну будівництва до 430 кал. днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Строки виконання робіт обумовленні першочерговістю введення об'єкта в експлуатацію, затвердженою інвестиційною програмою та бюджетом компанії на поточний рік. Корегування цих термінів пов'язане з перезатвердженням ряду бюджетних програм, перенесенням закупівлі на невизначений термін, що може привести до невиконання планових показників підприємства. Дякуємо за розуміння.
Строк подачі пропозиції
Дата подання: 08 лютого 2024 13:01
Дата відповіді: 09 лютого 2024 11:30
Шановний замовник!
У зв'язку зі значним об'ємом інформації технічного завдання та очікування комерційних від виробників устаткування, просимо Вас продовжити строк подачі пропозиції до 28.02.2024 року.
Відповідь: Дякуємо за звернення, дане питання буде розглянуто, та, у разі необхідності, будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Ви обіцяли внести зміни, але не внесли!
Дата подання: 08 лютого 2024 13:34
Дата відповіді: 09 лютого 2024 11:30
Чи буде учасника відхилено, якщо замість ліцензіїї з вказаним вами переліком робіт, буде надано Декларацію про господарську діяльність СС2, СС3? В такій декларації не зазначається перелік робіт як в ліцензії, а ви прописали, що в дозвільному документі має бути перелік робіт. Виходить, що участь в закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, що мають вказаний вами перелік робіт в дозвільному документі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дану вимогу встановлено згідно з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Перелік робіт відповідає роботам, які передбачені до виконання підрядником за результатами даної закупівлі. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Особливостей інших нормативних документів у сфері публічних закупівель. Зазначена вимога не порушує жодних норм чинного законодавства. Тлумачення законодавчих актів не входить до компетенції Замовника.
Дозвільний документ
Дата подання: 09 лютого 2024 15:41
Дата відповіді: 12 лютого 2024 12:28
Які будуть Ваші дії по відношеню до учасника, що надасть в складі пропозиції не будівельну ліцензію з переліком робіт, а декларацію про ведення господарської діяльності на будівництво об'єктів СС2, СС3 без переліку робіт? Це буде відповідати вашій вимозі в цій частині? Важливий факт відсутності переліку робіт в дозвільному документі що надасть Вам учасник. Надаючи відповідь сконцентруйтесь на цьому фактові, будь ласка.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Учасник відповідно до п.2 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації повинен надати скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження Учасником наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Скан-копію документу виданого Учаснику уповноваженим органом з відповідним переліком видів робіт, категорія складності не нижче IV* або клас наслідків не нижче СС2 *
Таким чином Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвільний документ з переліком видів робіт. В іншому випадку, такий документ не буде відповідати вимогам тендерної документації.
1. Скан-копію документу виданого Учаснику уповноваженим органом з відповідним переліком видів робіт, категорія складності не нижче IV* або клас наслідків не нижче СС2 *
Таким чином Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвільний документ з переліком видів робіт. В іншому випадку, такий документ не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-01-19-004890-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:23390015
Дата подання: 25 січня 2024 13:31
Встановлення добросовісності, розумності та справедливості за Договором.
Частиною 3 статті 509 Цивільного кодексу України встановлено, що зобов'язання має грунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості.
Стеттею 13 Цивільного кодексу України встановлено, що не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах.
При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства. Не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Відповідно до положень статті 29 Господарського кодексу України
Зловживанням монопольним становищем вважаються:
- нав'язування таких умов договору, які ставлять контрагентів у нерівне становище,
- інші дії, вчинені з метою створення перешкод доступу на ринок (виходу з ринку) суб'єктів господарювання.
В проекті Договоруо 24 пункти всіх можливих та неможлививх штрафі з Підрядника, без визначення аргументованості дій Замовника, при цьому без буть якого фінансування від Замовника, на впроти всього 1 пункту відповідальності Замовника - аж цілих 0,001% за несвоєчасну оплату, і повну безвідповідальність за відмову від Договору???
В проекті договору Замовник передбачив штраф 20% з Підрядника за несвоєчасну реєстрацію ПДВ, коли Замовник не дає авансових платежів та платить через 30 днів після прийняття Актів??? За 30 днів від дати оформлення Актів, Підрядник виконає реєстрацію ПДВ, яку ймовірно може заблокувати податкова, тоді Замовник просто має право не оплачувати 20% від оформлених робіт які підлягають оплаті.
З огляду на склад Договору, це пряме зловживання монопольним становищем, а процес договору більше схожий на заробіток Замовника на штрафах, ніж бажання працівників Державного підприємства, що є майном народу України, покращити технічний стан та енергетичну незалежність України.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями статтей 11 – 13 та 509 Цивільного кодексу України та статті 29 Господарського кодексу України, прошу привести проект договору у відповідність до норм чинного законодавства з описом всіх процесів відмов Замовника на прийняття Актів виконаних робіт, діловодстовм при встановленні спірних питань, рівністью відповідальності з причин несвоєчасного виконання сторонами умов Договору, виключенням необгрунтованих штрафів, на які Підрядник не може вплинути.
Розгорнути
Згорнути
Стеттею 13 Цивільного кодексу України встановлено, що не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах.
При здійсненні цивільних прав особа повинна додержуватися моральних засад суспільства. Не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Відповідно до положень статті 29 Господарського кодексу України
Зловживанням монопольним становищем вважаються:
- нав'язування таких умов договору, які ставлять контрагентів у нерівне становище,
- інші дії, вчинені з метою створення перешкод доступу на ринок (виходу з ринку) суб'єктів господарювання.
В проекті Договоруо 24 пункти всіх можливих та неможлививх штрафі з Підрядника, без визначення аргументованості дій Замовника, при цьому без буть якого фінансування від Замовника, на впроти всього 1 пункту відповідальності Замовника - аж цілих 0,001% за несвоєчасну оплату, і повну безвідповідальність за відмову від Договору???
В проекті договору Замовник передбачив штраф 20% з Підрядника за несвоєчасну реєстрацію ПДВ, коли Замовник не дає авансових платежів та платить через 30 днів після прийняття Актів??? За 30 днів від дати оформлення Актів, Підрядник виконає реєстрацію ПДВ, яку ймовірно може заблокувати податкова, тоді Замовник просто має право не оплачувати 20% від оформлених робіт які підлягають оплаті.
З огляду на склад Договору, це пряме зловживання монопольним становищем, а процес договору більше схожий на заробіток Замовника на штрафах, ніж бажання працівників Державного підприємства, що є майном народу України, покращити технічний стан та енергетичну незалежність України.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями статтей 11 – 13 та 509 Цивільного кодексу України та статті 29 Господарського кодексу України, прошу привести проект договору у відповідність до норм чинного законодавства з описом всіх процесів відмов Замовника на прийняття Актів виконаних робіт, діловодстовм при встановленні спірних питань, рівністью відповідальності з причин несвоєчасного виконання сторонами умов Договору, виключенням необгрунтованих штрафів, на які Підрядник не може вплинути.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2024 08:29
Товариство є одним з найбільших Замовників та активним учасником публічних закупівель. Основна діяльність АТ «Укргазвидобування» безпосередньо пов’язана з видобутком газу для населення України. З метою забезпечення виробничої діяльності та недопущення втрати видобутку газу, для запобігання укладання договорів з недобросовісними підрядниками, Товариством розроблено проект договору який впродовж декількох років використовується у відносинах з Підрядниками. Рішення щодо участі у процедурі закупівлі завжди залишається за Учасником. Ознайомившись з вимогою, Замовником не виявлено в проекті договору порушень чинного законодавства України. Враховуючи вищенаведене, вимога не може бути задоволена.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій