Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Роша" |
Код ЄДРПОУ: | 33628165 |
Місцезнаходження: | 58004, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Горіхівська, 3 |
Контактна особа: |
Вікторія Ворожбит +380996683500, +380372527152 centr_rosha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 836 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 10:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 10:01 |
Тендерна документація від 19.01.docx | |
22 січня 2024 10:01 |
Додаток 4 - Форма цінової пропозиції.docx | |
22 січня 2024 10:01 |
Додаток 2 МТВ.docx | |
22 січня 2024 10:01 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx | |
19 січня 2024 10:18 |
Додаток 3 Проект договору.doc |
22 січня 2024 10:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2024 10:01 |
Тендерна документація від 19.01.docx
|
|||
22 січня 2024 10:01 |
Додаток 4 - Форма цінової пропозиції.docx
|
|||
22 січня 2024 10:01 |
Додаток 2 МТВ.docx
|
|||
22 січня 2024 10:01 |
Додаток 1 - кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
19 січня 2024 10:18 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000079 ● a0666d70be784854bfa7cfa2ed107e56
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 16:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 27-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 22.04.2024 року № 27-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-01-19-002632-a від 19.01.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:56:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Лікарські засоби різні ( реактиви)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-19-002632-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Чому Вами не оприлюднено в окремому файлі перелік змін, які внесені до тендерної документації (внесено зміни до Додатку 2, а саме, до медико-технічних вимог предмета закупівлі)?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 15:06:58
Відповідь
У відповідності до норм чинного законодавства з приводу наданих питань повідомляю наступне: По першому запитанню Уповноваженою особою було сформовано Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). (Додається). Також, у розгліді ціни за одиницю, було проаналізовано Комерційну пропозицію ТОВ "ХЛР" а також, закупівлі , що відбулись раніше іншими замовниками в 2024 році. По другому запитанню повідомляю наступне: Уповноваженою особою не вносились зміни до тендерної документації, а помилково технічно не завантажився той документ, який не вплинув на закупівлю в цілому.Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів в уповноваженої особи на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-29 16:24:00
Пояснення Уповноваженої особи
У відповідності до норм чинного законодавства з приводу наданих питань повідомляю наступне:
По першому запитанню Уповноваженою особою було сформовано Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)). (Додається).
Також, у розгліді ціни за одиницю, було проаналізовано Комерційну пропозицію ТОВ "ХЛР" а також, закупівлі , що відбулись раніше іншими замовниками в 2024 році.
По другому запитанню повідомляю наступне: Уповноваженою особою не вносились зміни до тендерної документації, а помилково технічно не завантажився той документ, який не вплинув на закупівлю в цілому.Підсумовуючи викладені пояснення, хочу ще раз наголосити на відсутності будь яких намірів в уповноваженої особи на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вашого висновку ,з Уповноваженою особою була проведена розʼяснювальна робота і надано попередження щодо недопущення таких порушень у майбутньому . Також , Уповноважена особа пройшла навчання на електронному ресурсі повторно , про що свідчить високі результати їх відповіді.
2024-05-17 23:49:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №13-17-0043/2024ПР |
Дата публікації: | 24 травня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
24 травня 2024 13:04
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" |
835 957,83
UAH з ПДВ
|
835 957,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" #42820893 |
Переможець |
835 957,83
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 16:37
|
17.PDF | укладений |
06 лютого 2024 16:32
|