Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2024 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 83 963 516,74 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 419 817,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2024 15:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2024 15:56 |
перелік змін .docx | |
22 січня 2024 15:56 |
ТД нова.pdf | |
18 січня 2024 16:53 |
ТД.pdf |
22 січня 2024 15:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2024 15:56 |
перелік змін .docx
|
|||
22 січня 2024 15:56 |
ТД нова.pdf
|
|||
18 січня 2024 16:53 |
ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-19-000072 ● d86f5044571d4b17a615244833dfc0e7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2024 16:39 |
Н А К А З
19.03.2024 № 15-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 19.03.2024 № 15-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-01-18-015754-a, яку проводить Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 09:53:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, яку проводить Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-18-015754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати обгрунтування, щодо визначення предмета закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, враховуючі технічне задання «Розсипання протиожеледних матеріалів».
Слід зазначити, що послуги з прибирання льоду застосовуються за кодом 90630000-2 Послуги з прибирання льоду.
2. Надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю із зазначенням суми виконаного договору станом на момент проведення моніторингу 20.03.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Євген СОРОКІН
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 15:11:52
Відповідь на звернення
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 83 963 516,74 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: перерозподіл коштів
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник, в технічному завдані вказані види послуг з розсипання притиожележних матеріалів для запобігання утворення льодового покриву, що в свою чергу належить до прибирання вулиць, тому застосовано код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Виконання договору становить - 22 952 636,06 грн. з ПДВ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" |
81 818 638,07
UAH з ПДВ
|
81 818 638,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МД ГРУП КОМПАНІ" #44036790 |
Переможець |
81 818 638,07
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 13:18
|
Ду 4 05.02-4.pdf | зміни до договору |
21 березня 2024 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 10:04
|
Ду 3 05.02-4.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 11:06
|
Ду 2 05.02-4.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2024 11:42
|
Ду 1 05.02-4.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 14:29
|
05.02-4.pdf | укладений |
07 лютого 2024 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/02-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 05/02-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/02-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 05/02-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |