Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
Очікувана вартість
4 017 300,00 UAH
UA-2024-01-18-014576-a 31d5c7fac1994ef4b89cc04f927536b8
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ягодіна

+0969440515 ums.kovel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101
Контактна особа: Вікторія Ягодіна
+0969440515
ums.kovel@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2024 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2024 08:00
Початок аукціону: 05 лютого 2024 12:27
Початок аукціону: 05 лютого 2024 12:27
Очікувана вартість: 4 017 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 086,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)

ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3687 кілограм
Сир твердий масова частка жиру не менше 50%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
19004 кілограм
Сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 16:14

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 січня 2024 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2024 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2024 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2024 12:01
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ до ТД зі змінами від 29.01.2024р..docx
24 січня 2024 16:56
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ до ТД зі змінами.docx
29 січня 2024 12:01
ТД сир твердий та к.м.на 2024 р. зі ЗМІНАМИ від 29.01.2024р..docx
24 січня 2024 16:56
ТД сир твердий та кисло молочний на 2024 р. зі ЗМІНАМИ.docx
29 січня 2024 12:01
ТД сир твердий та к.м.на 2024 р. зі ЗМІНАМИ від 29.01.2024р..docx
24 січня 2024 16:56
ТД сир твердий та кисло молочний на 2024 р. зі ЗМІНАМИ.docx
29 січня 2024 12:01
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ до ТД зі змінами від 29.01.2024р..docx
24 січня 2024 16:56
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ до ТД зі змінами.docx
29 січня 2024 12:01
Зміни до ТД від 29.01.2024 р..pdf
29 січня 2024 12:01
Зміни до ТД від 29.01.2024 р..pdf
24 січня 2024 16:56
зміни до ТД Протокол.pdf
24 січня 2024 16:56
зміни до ТД Протокол.pdf
18 січня 2024 16:14
Обгрунтування.docx
18 січня 2024 16:14
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
18 січня 2024 16:14
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
18 січня 2024 16:14
ТД сир твердий та кисло молочний на 2024 р..docx
18 січня 2024 16:14
ТД сир твердий та кисло молочний на 2024 р..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неконкурентні торги
Дата подання: 23 січня 2024 17:51
Дата відповіді: 24 січня 2024 09:40
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, звертаємось до Вас з вимогою прибрати дискримінаційні вимоги зазначені у ТД, які обмежують коло потенційних учасників, чим унеможливлюють економію бюджетних коштів, які на сьогоднішній день є і так дефіцитними. Зазначені Вами вимоги є надуманими та такими, що оформлені під конкретного виробника. Наголошуємо, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимогами, що обмежують конкуренцію є вимоги: 1) Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 2). Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Роз’яснюємо, що згідно ч.2 ст. 32 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів ”, сертифікація необов’язкова. Крім того, нормативні документи, які передбачали сертифікацію втратили чинність, а саме: Декрет Кабінету Міністрів України “Про сертифікацію та стандартизацію” від 10.05.1993 року №46-93 (із змінами та доповненнями) та Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, який затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005 року (із змінами та доповненнями). Враховуючи вищевикладене та те, що нормативні акти, які регулювали сертифікацію харчових продуктів втратили чинність, а діючі визначили сертифікація є не обов’язковою. Тому, вимагаємо усунути вказані дискримінаційні вимоги. Основним документом, який підтверджує впровадження системи HACCP на підприємстві, це сертифікат ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Запровадивши вимоги даного стандарту виконуються вимоги Закону України 771 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» і Наказу 590 про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, але й використовується процесний підхід в поєднанні з циклом PDCA і мисленням, що враховує ризики, цей стандарт є узгодженим та інтегрованим з вимогами інших систем менеджменту та стандартів таких як ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги» та ISO 14001 «Системи екологічного управління».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Уточнення щодо Додатку №2 пункту 2.
Дата подання: 23 січня 2024 20:48
Дата відповіді: 24 січня 2024 09:45
учасник підтверджує проходження навчання з питань законодавчих вимог щодо впровадження системи НАССР шляхом надання відповідного свідоцтва. Зазначені сертифікати в тендерній документації і є підтвердженням системи НАССР: ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Їх різновид є великим, можливо ви мали на увазі сертифікат працівників, які пройшли курс навчання за темою ISO 22000:2018? Роз'ясніть, будь ласка, який саме документ повинен бути
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДЯКУЮ за запитання до тендерної документації будуть внесені уточнення.
Зміни до документації
Дата подання: 25 січня 2024 23:31
Дата відповіді: 26 січня 2024 13:25
Шановний Замовнику Висловлюю Вам свою повагу та прошу розглянути дану вимогу, яка стосується тендерної документації, а саме змін у тендерну документацію, які були внесенні за результатами написання питань та вимоги на майданчику Прозоро. 1) Документація набула дискримінаційного змісту в Додатку 2 п.1. З поданих змін хочу зазначити, що участь у закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які в своїй діяльності наймають перевізників для доставки продукції та учасники, які користуються послугами компаній зі зберігання продукції. Внесені зміни в частині надання сертифікату ISO 22000:2019(ISO22000:2018IDT) на «Зберігача» та «Перевізника» є дискримінаційними та такими, що можуть спотворити результати закупівлі. Я, підприємець, який орендує транспортний засіб, та яким Я користуюсь на правах договору оренди, складеного згідно чинного законодавства, Я самостійно проваджу свою діяльність, маю відповідних працівників, які задіяні у процесі постачання, чому Я маю подавати сертифікат ISO 22000:2019(ISO22000:2018IDT) виданий на ім’я «Перевізника»? Я не користуюсь послугами транспортних компаній, а використовую транспортні засоби, які орендую. Даними змінами Ви дискримінуєте мене, як потенційного учасника закупівлі. Я, підприємець, який орендує складські приміщення для зберігання продукції маю відповідний договір оренди нерухомого майна. Я самостійно проваджу свою діяльність, маю відповідних працівників, які задіяні у процесі зберігання продукції, чому Я маю подавати сертифікат ISO 22000:2019(ISO22000:2018IDT) виданий на ім’я «Зберігача»? Я не користуюсь послугами компаній зі зберігання продукції, а використовую складські приміщення, які орендую. Даними змінами Ви дискримінуєте мене, як потенційного учасника закупівлі. Тому прошу Вас внести зміни у документації які дозволять приймати участь у закупівлі не тільки тим потенційним учасникам, які використовують «Зберігача» та «Перевізника», а і тим хто орендує транспортні засоби та складські приміщення. Відповідно п.1 буде наступним: Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування.на ім’я: - У разі, якщо Учасник орендує складські приміщення та транспортні засоби, сертифікати повинні бути видані на ім’я Учасника закупівлі. Для підтвердження правовідносин між орендарем і орендодавцем потрібно надати договір оренди транспортного засобу та договір оренди складського приміщення. - У разі, якщо Учасник користується послугами транспортних компаній та компаній зі зберігання продукції сертифікати повинні бути видані на ім’я даних компаній. Для підтвердження правовідносин потрібно надати договір на надання транспортних послуг, а також договір складування для зберігання продукції. ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДЯКУЮ ЗА ЗАПИТАННЯ. До тендерної документації будуть внесені зміни.
зміни до тендеру
Дата подання: 26 січня 2024 09:23
Дата відповіді: 26 січня 2024 13:28
Закупівля продуктів харчування є важливим предметом закупівлі, до закупівлі яких замовники повинні відноситись особливо уважно. При цьому, здійснюючи закупівлю продуктів харчування, зокрема формуючи тендерну документацію замовникам варто враховувати особливості нормативно-правових актів, які регулюють зазначену сферу. Ст 32 ч2 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів є такою: Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Зазначене не стосується процедури видачі міжнародного сертифіката, передбаченого цим Законом. Система сертифікації якості ISO проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Сертифікація в Україні безпосередньо проводиться органами з оцінки відповідності , які також називають органами з сертифікації . Основні вимоги до органів з сертифікації встановлені в наступних національних стандартах: ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 "Оцінка відповідності. Відповідно до статті 23 Закону «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.: Водночас згідно частини 2 статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим для: - суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами; - учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти чи кодекси усталеної практики; - виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З огляду на зазначену норму замовники встановлюючи в тендерній документації вимоги щодо підтвердження певної інформації від учасника вимагають подання ними документів - протоколів випробувань, декларацій, сертифікатів. Також згідно практики АМКУ сертифікати ISO не є дискримінаційними умовами, надаємо посилання: UA-2021-03-19-000685-c UA-2022-12-21-019364-a UA-2023-03-07-010488-a UA-2023-01-18-015548-a Для замовника наявність сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT) в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг. Просимо долучити дані сертифікати до документації, яка була розроблена Замовником до внесення змін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Стосовно змін у документацію
Дата подання: 26 січня 2024 22:42
Дата відповіді: 27 січня 2024 08:26
Шановний Замовнику Висловлюю Вам свою повагу та прошу розглянути дану вимогу, яка стосується тендерної документації, а саме змін у тендерну документацію, які були внесенні за результатами написання питань та вимоги на майданчику Прозоро. 1) Документація набула дискримінаційного змісту в Додатку 2 п.1. З поданих змін хочу зазначити, що участь у закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які в своїй діяльності наймають перевізників для доставки продукції та учасники, які користуються послугами компаній зі зберігання продукції. Внесені зміни в частині надання сертифікату ISO 22000:2019(ISO22000:2018IDT) на «Зберігача» та «Перевізника» є дискримінаційними та такими, що можуть спотворити результати закупівлі. Я, підприємець, який орендує транспортний засіб, та яким Я користуюсь на правах договору оренди, складеного згідно чинного законодавства, Я самостійно проваджу свою діяльність, маю відповідних працівників, які задіяні у процесі постачання, чому Я маю подавати сертифікат ISO 22000:2019(ISO22000:2018IDT) виданий на ім’я «Перевізника»? Я не користуюсь послугами транспортних компаній, а використовую транспортні засоби, які орендую. Даними змінами Ви дискримінуєте мене, як потенційного учасника закупівлі. Я, підприємець, який орендує складські приміщення для зберігання продукції маю відповідний договір оренди нерухомого майна. Я самостійно проваджу свою діяльність, маю відповідних працівників, які задіяні у процесі зберігання продукції, чому Я маю подавати сертифікат ISO 22000:2019(ISO22000:2018IDT) виданий на ім’я «Зберігача»? Я не користуюсь послугами компаній зі зберігання продукції, а використовую складські приміщення, які орендую. Даними змінами Ви дискримінуєте мене, як потенційного учасника закупівлі. Тому прошу Вас внести зміни у документації які дозволять приймати участь у закупівлі не тільки тим потенційним учасникам, які використовують «Зберігача» та «Перевізника», а і тим хто орендує транспортні засоби та складські приміщення. Відповідно п.1 буде наступним: Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування.на ім’я: - У разі, якщо Учасник орендує складські приміщення та транспортні засоби, сертифікати повинні бути видані на ім’я Учасника закупівлі. Для підтвердження правовідносин між орендарем і орендодавцем потрібно надати договір оренди транспортного засобу та договір оренди складського приміщення. - У разі, якщо Учасник користується послугами транспортних компаній та компаній зі зберігання продукції сертифікати повинні бути видані на ім’я даних компаній. Для підтвердження правовідносин потрібно надати договір на надання транспортних послуг, а також договір складування для зберігання продукції. ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Зміни до тендеру
Дата подання: 30 січня 2024 19:07
Дата відповіді: 31 січня 2024 10:00
Шановний Замовник, Ми, як потенційний учасник тендерного процесу, бажаємо висловити наші спостереження та рекомендації стосовно вимог щодо сертифікації. Існує понад 20 тисяч стандартів ISO і кожен з них відповідає певній сфері діяльності. ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) – застосовується до підприємств, діяльність яких пов’язана з продуктами харчування та встановлює вимоги до їх безпечності, що безпосередньо є найбільш поширеним сертифікатом для підприємств, які займаються харчовою продукцією. ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) – застосовується до системи менеджменту якості для підприємств, будь-якого виду діяльності (це стосується лише менеджменту, який ніяк не впливає на якість продукції). ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) – визначає вимоги до системи управління навколишнім середовищем (будь-яке підприємство може підтримувати навколишнє середовище і без наявності сертифікату, також це не впливає на якість продукції). Звертаємо вашу увагу на те, що вимоги щодо отримання зазначених сертифікатів можуть становити перешкоду для багатьох потенційних учасників тендеру, особливо у контексті обмеженого часу на їхнє отримання. Зокрема, терміни отримання сертифікатів можуть перевищувати строк подачі тендерних пропозицій, що обмежує участь в тендері та знижує конкурентну середу (Отримання сертифікату триває до 30 днів). Слід зауважити, що сертифікація за стандартами ISO 9001 та ISO 14001 не є прямим показником якості та безпеки харчових продуктів. Ці стандарти визначають вимоги до систем управління якістю та навколишнім середовищем, а не безпосередньо до виробництва харчових продуктів. До даної закупівлі дані сертифікати не мають відношення, бо предметом закупівлі є Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%) і головним критерієм є якість продукції, які описані в тендерній документації. З метою забезпечення більшої доступності для учасників та створення сприятливих умов для конкурентного тендерного процесу, ми рекомендуємо розглянути можливість вилучення вимог щодо сертифікації ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Шановний Учасник, при формуванні тендерної документації Замовник керується пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). В даному пункті зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 2 статті 22 Закону передбачені вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації. Так, згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Також частиною 5 статті 23 Закону передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Враховуючи вищевикладене, Замовник встановив в тендерній документації вимоги для підтвердження якості товарів, а саме наявність сертифіката відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT).
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-18-014576-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович, Код ЄДРПОУ:3366907233
Дата подання: 23 січня 2024 19:31
Дискримінаційні вимоги
1. На вимогу Додатку №2 Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1) Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT);
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
2) Крім цього, учасник підтверджує проходження навчання з питань законодавчих вимог щодо впровадження системи НАССР шляхом надання відповідного свідоцтва.

У разі якщо учасник не задіює власні складські приміщення (виробничі приміщення) та не займається доставкою продукції, а також не задіює своїх працівників – то він не може прийняти участь, бо у вимозі зазначено що дані сертифікати мають бути видані «на ім’я учасника». Хочемо зауважити, що Ви вказали ланцюг, який складається із Зберігання – Транспортування – Розповсюдження продуктів харчування, у разі якщо учасник не зберігає, не відвантажує і не виготовляє продукцію, то він має подати вище зазначені ДСТУ ISO на тих контрагентів, що мають до цього відношення, тому просимо змінити тендерну документацію на:
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1) Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування на ім’я (Зберігача, у разі якщо учасник не задіює свої складські приміщення; на ім’я Перевізника, у разі якщо учасник не задіює свій транспорт та працівників для доставки продукції):
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT);
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
2) Крім цього, учасник підтверджує проходження навчання з питань законодавчих вимог щодо впровадження системи НАССР шляхом надання відповідного свідоцтва на ім’я (Зберігача, у разі якщо учасник не задіює свої складські приміщення; на ім’я Перевізника, у разі якщо учасник не задіює свій транспорт та працівників для доставки продукції).


2. На вимогу Додатку №2 пункту 4 Учасник у складі пропозиції повинен надати: Лист за підписом керівника замовника про те, що учасник у складі тендерної пропозиції підтверджує відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника.
Для чого подавати додаткового листа від вас, якщо ви є Замовником торгів і у разі негативного досвіду співпраці (ви самі про це знаєте) ви можете відхилити такого учасника згідно абзацу 14 пункт 47 Особливостей.
Просимо даний пункт видалити з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2024 08:47
До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Перелік змін :
1. Додаток 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%) виклати в наступній редакції:

БУЛО:
Додаток 2
до тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
Найменування товару та вимоги до нього Одиниці виміру Кількість
Сир твердий масова частка жиру не менше 50% кг 3687
Сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9% кг 19004

Детальний опис, об’єктивні, технічні та якісні характеристики:
Сир твердий: Свіжий, чистий, однорідної маси від білого до слабо-жовтого кольору однорідного по всій масі. Прямокутної, циліндрічної або еліпсовидної форми. Кірка повинна бути міцною, рівною, покрита парафінованими, полімерними, комбінованими сумішами або полімерною плівкою від вакуумом. На поверхні допускаються відбитки серп’янки. Смак та запах виражений сирний солодкуватий, злегка пряний. Не повинно бути слизу, цвілі, стороннього смаку та запаху. Жирністю не менше 50 %.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Сир кисломолочний: Кисломолочний продукт, який виробляється сквашуванням молока, чистого, білого кольору рівномірного за всією масою. Однорідної мазкої консистенції, з запахом молока, з кисломолочним смаком. Без стороннього запаху та смаку, а також цвілі, плісняви, гнилі, з жирністю від 5 % до 9 %.
Кисломолочний сир пакують у картонні коробки зі стікером, які повинна бути попередньо вистелені пергаментом чи алюмінієвою фольгою або поліетиленовою плівкою.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Графік поставки: згідно замовлень Замовника.
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1. Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT);
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
2. Крім цього, учасник підтверджує проходження навчання з питань законодавчих вимог щодо впровадження системи НАССР шляхом надання відповідного свідоцтва.
3. Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зокрема учасник повинен підтвердити наявність водія, вантажника та експедитора.
До довідки додаються скан-копія особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) працівників, та скан-копії водійських посвідчень водія.
4. Гарантійний лист про надання учасником на кожну партію товару, яка буде постачатися, документів, що засвідчують якість товару, а саме: сертифікату відповідності або якості чи інший документ, який підтверджує якість запропонованого товару.
5. Надати документи в складі тендерної пропозиції:
1) Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу;
2) Копію свідоцтва про калібрування транспортного засобу (вантажного транспортного засобу обладнаного ізотермічним обладнанням)
3) Документи на посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку - на складські (або виробничі) потужності.
4) Лист за підписом керівника замовника про те, що учасник у складі тендерної пропозиції підтверджує відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника.

6. Також учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати:
Договір з підприємством на проведення дезінфекції та дератизації складських приміщень.
___________________ __________________ _______________
Посада керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
(або уповноваженої особи)
підприємства (Учасника)
*Учасник повинен підтвердити інформацію про технічні, якісні та кількісні вимоги замовника.
СТАЛО:
Додаток 2
до тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
Найменування товару та вимоги до нього Одиниці виміру Кількість
Сир твердий масова частка жиру не менше 50% кг 3687
Сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9% кг 19004

Детальний опис, об’єктивні, технічні та якісні характеристики:
Сир твердий: Свіжий, чистий, однорідної маси від білого до слабо-жовтого кольору однорідного по всій масі. Прямокутної, циліндрічної або еліпсовидної форми. Кірка повинна бути міцною, рівною, покрита парафінованими, полімерними, комбінованими сумішами або полімерною плівкою від вакуумом. На поверхні допускаються відбитки серп’янки. Смак та запах виражений сирний солодкуватий, злегка пряний. Не повинно бути слизу, цвілі, стороннього смаку та запаху. Жирністю не менше 50 %.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Сир кисломолочний: Кисломолочний продукт, який виробляється сквашуванням молока, чистого, білого кольору рівномірного за всією масою. Однорідної мазкої консистенції, з запахом молока, з кисломолочним смаком. Без стороннього запаху та смаку, а також цвілі, плісняви, гнилі, з жирністю від 5 % до 9 %.
Кисломолочний сир пакують у картонні коробки зі стікером, які повинна бути попередньо вистелені пергаментом чи алюмінієвою фольгою або поліетиленовою плівкою.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Графік поставки: згідно замовлень Замовника.
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1) Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування на ім’я (Зберігача, у разі якщо учасник не задіює свої складські приміщення; на ім’я Перевізника, у разі якщо учасник не задіює свій транспорт та працівників для доставки продукції):

ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
2. Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зокрема учасник повинен підтвердити наявність водія, вантажника та експедитора.
До довідки додаються скан-копія особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) працівників, та скан-копії водійських посвідчень водія.
3. Гарантійний лист про надання учасником на кожну партію товару, яка буде постачатися, документів, що засвідчують якість товару, а саме: сертифікату відповідності або якості чи інший документ, який підтверджує якість запропонованого товару.
4. Надати документи в складі тендерної пропозиції:
1) Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу;
2) Копію свідоцтва про калібрування транспортного засобу (вантажного транспортного засобу обладнаного ізотермічним обладнанням)
3) Документи на посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку - на складські (або виробничі) потужності.

5. Також учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати:
Договір з підприємством на проведення дезінфекції та дератизації складських приміщень.

___________________ __________________ _______________
Посада керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
(або уповноваженої особи)
підприємства (Учасника)
*Учасник повинен підтвердити інформацію про технічні, якісні та кількісні вимоги замовника.


Номер вимоги: UA-2024-01-18-014576-a.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 14 березня 2024 20:10
незгідні із рішенням ЗАМОВНИКА
ЩОДО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО,НЕПРАВОМІРНОГО ТА БЕЗПІДСТАВНОГО РІШЕННЯ № 124/8/2024 ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ "ДЕРАЖНЯНСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи

25 січня 2024 08:47
зміни до ТД Протокол.pdf

Документи подані скаржником

14 березня 2024 20:09
Скарга.pdf
14 березня 2024 20:10
Скарга.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2024 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" 3 515 645,76
UAH з ПДВ
3 045 901,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович 3 619 180,00
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 березня 2024 11:49
Електронний підпис
02 березня 2024 11:49
Електронний підпис
02 лютого 2024 13:42
Електронний підпис
02 лютого 2024 13:41
лист.pdf
02 лютого 2024 13:41
Сертифікат 14001_ФАКТУМ.pdf
02 лютого 2024 13:41
Технічне завдання.pdf
02 лютого 2024 13:41
Проєкт договору.pdf
02 лютого 2024 13:41
Атестат СТАНДАРТ.pdf
02 лютого 2024 13:41
Декларація виробника.pdf
02 лютого 2024 13:41
ГМО сири.pdf
02 лютого 2024 13:41
Санітарні паспорти.pdf
02 лютого 2024 13:41
Довідка абз.14 п. 47.pdf
02 лютого 2024 13:41
Сертифікат 9001.pdf
02 лютого 2024 13:41
Атестат_сфера_ФАКТУМ.pdf
02 лютого 2024 13:41
Тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2024 13:41
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 лютого 2024 17:48
Електронний підпис
02 лютого 2024 17:48
Електронний підпис
02 лютого 2024 17:47
6.12Довідка про зв'язки.pdf
02 лютого 2024 17:47
1.12.5ЗВІТ 9001.pdf
02 лютого 2024 17:47
6.3Захист довкілля.pdf
02 лютого 2024 17:47
1.12.4ЗВІТ 22000.pdf
02 лютого 2024 17:47
1.1.2Довідка про МТБ.pdf
02 лютого 2024 17:47
4.2Паспорт Зайдлов А.М..pdf
02 лютого 2024 17:47
1.9Калібрування ТЗ.pdf
02 лютого 2024 17:47
4.1ВИПИСКА Зайдлов А.М..pdf
02 лютого 2024 17:47
1.12.6ЗВІТ 14001.pdf
02 лютого 2024 17:47
1.3Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод"
#14146210
Відхилено 3 045 901,20
UAH з ПДВ
09 березня 2024 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 березня 2024 14:54
Фізична особа-підприємець Зайдлов Андрій Миколайович
#3366907233
Відхилено 3 050 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2024 18:04

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей Створено: 01.03.2024р. Опис: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику слід «Надати документи в складі тендерної пропозиції: …2) Копію свідоцтва про калібрування транспортного засобу (вантажного транспортного засобу обладнаного ізотермічним обладнанням)…». Учасником, відповідно поданої Довідки «про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору» без номера та дати, зазначений автомобіль Фургон ізотермічний - С VOLKSWAGEN CRAFTER BX 8404 TM, про те в порушення вимог тендерної документації у тендерній пропозиції відсутня копія свідоцтва про калібрування вищезазначеного транспортного засобу (вантажного транспортного засобу обладнаного ізотермічним обладнанням). Для усунення виявлених невідповідностей на виконання вимог підпункту 2 пункту 6 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, Учаснику слід подати копію свідоцтва про калібрування транспортного засобу на автомобіль фургон ізотермічний - С VOLKSWAGEN CRAFTER BX 8404 TM. 2. Відповідно до пункту 4 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Учаснику слід надати «Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зокрема учасник повинен підтвердити наявність водія, вантажника та експедитора. До довідки додаються скан-копія особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) працівників, та скан-копії водійських посвідчень водія». Учасником, у тендерній пропозиції, було надано довідку «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» без номера та дати. У даній довідці зазначено 20-ть осіб, що будуть залучені до виконання договору. Про те, до тендерної пропозиції скан-копії особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) надано лише на працівників: водіїв – експедиторів Журибiду Василя Григоровича, Чорного Володимира Дмитровича, Рибака Євгенiя Вiкторовича, Фiрсова Олександра Миколайовича; вантажника Вергелюка Iгоря Йосиповича; комірника складу готової продукції - Євдокiмова Андрiя Iвановича. В порушення пункту 4 Додатку 2 Учасником до довідки не додано скан-копія особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) на інших працівників. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику слід виконати вимогу зазначену в пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації.

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 08 лютого 2024 16:21
Кінець періоду оскарження: 19 лютого 2024 00:00
Дата скасування відміни: 08 лютого 2024 16:13
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-01-18-014576-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, на неправомірну відмінну закупівлі
За підсумками аукціону, який відбувся 05.02.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ " Деражнянський молочний завод ". Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.) з наступним обґрунтуванням – «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. Під час оприлюднення оголошення про проведення процедури «відкриті торги з Особливостями» була вказана невірна очікувана вартість. Розрахунок очікуваної вартості товару, визначається як середня сума за отриманими пропозиціями від 3-х потенційних учасників (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275). Під час обрахунку була здійснена математична помилка, що призвела до завищення очікуваної вартості. Тому, виникла необхідність внести зміни до оголошення, про те ні Законом України «Про публічні закупівлі»,ні Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 2. Під час формування тендерної пропозиції була невірно визначена потреба у закупівлі сиру твердого. Кількість вираховувалась: потреба мінус кількість придбаного товару відповідно до ч.6 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час обрахунку була здійснена математична помилка, результатом якого було завищено потребу у закупівлі товару на 0,60 кг. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 3. Під час формування тендерної пропозиції в додатку до тендерної пропозиції у п.5.2. проекту договору зазначено, що «поставка товару здійснюється щоденно згідно замовлення малими партіями», тоді як у Додатку 2 до проєкту договору вказано, що «постачання товару здійснюється за заявкою уповноважених осіб Замовника, не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження від уповноважених осіб Замовника заявки на Товар». Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.» Також в електронній системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.»
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-01-18-014576-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод", Код ЄДРПОУ:14146210
Дата подання: 14 лютого 2024 15:08
Скарга на не правомірне рішення замовника щодо відміни закупівлі
За підсумками аукціону, який відбувся 05.02.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ " Деражнянський молочний завод ". Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.) з наступним обґрунтуванням – «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. Під час оприлюднення оголошення про проведення процедури «відкриті торги з Особливостями» була вказана невірна очікувана вартість. Розрахунок очікуваної вартості товару, визначається як середня сума за отриманими пропозиціями від 3-х потенційних учасників (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275). Під час обрахунку була здійснена математична помилка, що призвела до завищення очікуваної вартості. Тому, виникла необхідність внести зміни до оголошення, про те ні Законом України «Про публічні закупівлі»,ні Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 2. Під час формування тендерної пропозиції була невірно визначена потреба у закупівлі сиру твердого. Кількість вираховувалась: потреба мінус кількість придбаного товару відповідно до ч.6 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час обрахунку була здійснена математична помилка, результатом якого було завищено потребу у закупівлі товару на 0,60 кг. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 3. Під час формування тендерної пропозиції в додатку до тендерної пропозиції у п.5.2. проекту договору зазначено, що «поставка товару здійснюється щоденно згідно замовлення малими партіями», тоді як у Додатку 2 до проєкту договору вказано, що «постачання товару здійснюється за заявкою уповноважених осіб Замовника, не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження від уповноважених осіб Замовника заявки на Товар». Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.» Також в електронній системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 лютого 2024 16:14
рішення від 16.02.2024 № 2970.pdf
Дата публікації: 16 лютого 2024 16:14
рішення від 23.02.2024 № 3450.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2024 10:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №124/5/2024 уповноваженої особи управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Дата: 28.02.2024 р. Замовник Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради ЄДРПОУ 02141680 Місце: 45000, Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд.101 Предмет закупівлі: ДК : 021 : 2015 : 15540000-5 Сирні продукти Процедура закупівлі Відкриті торги з Особливостями Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-18-014576-a. Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про скасування відміни процедури закупівлі сиру твердого та сиру кисломолочного, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5 Сирні продукти (далі – Закупівля) на підставі рішення Антимонопольного комітету України 2. Про оприлюднення в електронній системі рішення про скасування відміни процедури закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-01-18-014576-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: 23.02.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 3450-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" від 14 лютого 2024 № UA-2024-01-18-014576-a.a3, Комісія постановила зобов'язати Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 15540000- 5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-18-014576-a. На виконання рішення Антимонопольного комітету України запропоновано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: У звꞌязку з виконанням рішення Антимонопольного комітету та скасуванням рішення про відміну процедури закупівлі запропоновано оприлюднити дане рішення протягом одного робочого дня з дати його прийняття. ВИРІШИЛА: 1. На виконання рішення Антимонопольного комітету скасувати рішення про відміну процедури закупівлі сиру твердого та сиру кисломолочного, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5 Сирні продукти (далі – Закупівля) 2. Оприлюднити в електронній системі рішення про скаування рішення про відміну торгів із зазначенням підстав протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення. Уповноважена особа управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Ягодіна В.В. 
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2024 11:35

Документи подані скаржником

13 лютого 2024 11:27
Скарга.docx
13 лютого 2024 11:27
Скарга_Validation_Report.pdf
13 лютого 2024 11:27
Скарга.docx.p7s
13 лютого 2024 11:28
Скарга.pdf
13 лютого 2024 11:29
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

16 лютого 2024 16:14
рішення від 16.02.2024 № 2970.pdf
28 лютого 2024 10:41
рішення від 23.02.2024 № 3450.pdf
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій