Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
7 910,10 UAH
UA-2024-01-18-000697-a 1b54367071874912afe5ccc4016ff3fa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толмачова

+380999610396 nosik.mariy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КОТОВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23078513
Вебсайт: http://kotovskynrc.wix.com/knrc
Місцезнаходження: 51112, Україна , Дніпропетровська обл., с. Котовка, ул. Садовая, 2
Контактна особа: Марія Толмачова
+380999610396
nosik.mariy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49.5 метри кубічні
Послуги поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51112, Україна, Дніпропетровська область, с. Котовка, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

18 січня 2024 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГДАЛИНІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#03342385
Переможець 7 910,10
UAH з ПДВ
18 січня 2024 09:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2024 11:19
CCF19032024.pdf зміни до договору
19 березня 2024 10:57
2275_7910,10.pdf укладений
18 січня 2024 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За рішенням Магдалинівської селищної ради від 14 березня 2024р. №1302, з 01.04.2024 року змінюється тариф на послуги з поводження з побутовими відходами (додаток 1). 2. Згідно пункту 9.1. розділу 9 «Умови внесення змін до договору» Договору, враховуючи вищезазначене, Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 7.1. розділу 7 «Ціна та порядок оплати послуг», а саме: «7.1. Згідно з рішенням виконавчого комітету Магдалинівської селищної ради від 14.03.2024 р. №1302 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, що надаються комунальним підприємством «Магдалинівський комбінат комунальних підприємств» тариф на вивезення 1 м³ твердих побутових відходів для інших категорій споживачів у інших населених пунктах Магдалинівської селищної ради становить 245,28 грн. з ПДВ. Вартість наданих послуг за один бак об’ємом 0,75 м3 становить 183, 96 грн. з ПДВ (сто вісімдесят три гривні 96 копійки)» 3. Пункт 1.3. Договору викласти в новій редакції: «Загальний обсяг надання Послуг – 30,30 м³. Обсяг надання Послуг, у разі необхідності, може коригуватись без перевищення суми договору.» 4. Інші умови Договору залишаються незмінними та є обов’язковими для Сторін. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з 01.04.2024 року та діє в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 6. Цю Додаткову угоду укладено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML