Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі код 15330000-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 15332000-4 Оброблені фрукти та горіхи; Лот №2. код 15331000-7 Оброблені овочі.
Очікувана вартість
2 530 245,00 UAH
UA-2024-01-17-010675-a 8edcd149f96140679f736c68db6bf2dc
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Флуєрар Катерина Олегівна

+380638925311 9miskvo9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м.Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ХАНТАДЗЕ, будинок 8 А
Контактна особа: Флуєрар Катерина Олегівна
+380638925311
9miskvo9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2024 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 2 530 245,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2024 14:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 січня 2024 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2024 14:30
ТД_оброблені фрукти та овочі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-11-000071 ● 314a0f17ed534b9bbe79571bce5eb2a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 березня 2024 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.03.2024 Одеса № 58

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.03.2024.


Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.03.2024 № 58
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
Продовження додатка
6 UA-2024-01-17-010675-a 17.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-12 15:35:44

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг-Агроцентр») вимогам пункту 5 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано акт перевірки Держпродспоживслужби стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 та виданий не раніше другого півріччя 2023 року?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.3 додатка 2 до ТД, тоді як зазначеним учасником не надано сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.10 додатка 2 до ТД, тоді як зазначеним учасником не надано документ Держпродспоживслужби, виданий саме учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень?
5. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.11 додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ, що підтверджує проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а саме експедитором/ами у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-15 19:10:50

Відповідь на моніторинг закупівлі.

Відповідь на моніторинг закупівлі
Оброблені фрукти та овочі код 15330000-0 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лот №1. код 15332000-4 Оброблені фрукти та горіхи; Лот №2. код 15331000-7 Оброблені овочі:
1. Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами). Визначення очікувальної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку відповідно до зазначеної вище методики. У відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на послуги, які відповідають вимогам замовника, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торговельних майданчиках та згідно договору, з урахуванням об’ємів минулого року. Розмір бюджетного призначення закупівлі згідно з кошторисом склав 2 530 245,00 (два мільйона п’ятсот тридцять тисяч двісті сорок п’ять) гривень 00 коп. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості розміщено на офіційному сайті 17.01.2024 року, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання: https://chornomorsk.odessaedu.net/uk/site/publichni-zakupivli.html (https://docs.google.com/document/d/1X3Na7hEi4RLYjQTw1_9Ig_j72z5hIMbD/edit#heading=h.gjdgxs)


2. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-Агроцентр» (далі – ТОВ «Юг-Агроцентр») вимогам пункту 5 додатка 1 до тендерної документації (далі - ТД) відносно надання акту перевірки Держпродспоживслужби, стосовно додержання операторами ринку (учасником процедури) гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, встановленими Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами, складеного за результатами державного контролю, проведеного у відповідності з Законом України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» № 2042-VIII від 18.05.2017 та виданий не раніше другого півріччя 2023 року. Відповідно до інформаційного листа ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» відповідно до договору № 7 від 18 грудня 2023 року.
До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт. Експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень надано у складі пропозиції Учасника.
У зв’язку з чим, на вимогу ТД Учасником надано документ – акт перевірки Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області від 24.07.2023 №848 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, саме потужності ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з якої подалі буде здійснюватися виконання договору про закупівлю. Вказаний Акт надається лише на оператора ринку, на ім’я якого зареєстрована відповідна потужність.

3. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.3 додатка 2 до ТД - сертифікат на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей.
Відповідно до договору № 7 від 18 грудня 2023 року транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснюється працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з потужності цього підприємства. Визначений стандарт на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) стосується безпосередньо організації праці на потужності ТОВ «ОДЕСПРОДУКТ». Оскільки для подальшого виконання договору про закупівлю будуть задіяні саме потужність та працівники ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», Учасником надано документ на потужність ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», яким підтверджено що на відповідній потужності розроблено та запроваджено систему управління охороною здоров’я та безпекою праці. Зареестрований у.Pecтpi ОС ТОВ ЦЕНТР СУЧАСНИХ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ Вiд '' 28 " листопала 2022 р. N 8О l43.OHSМS.034.0l -22 та дiйсний до 27 листопада 2025.

4. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.10 додатка 2 до ТД - документ Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше другого півріччя 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, зазначених в довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень.
Відповідно до довідки ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій транспортне – експедиційне та складське обслуговування здійснює ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» за договором № 7 від 18 грудня 2023 року. До довідки на підтвердження цих кваліфікаційних вимог надається відповідний договір за яким складське, транспортне обслуговування здійснюються працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з використанням потужностей цього оператору ринку – склади та транспорт. Експлуатаційний дозвіл щодо зазначених складських приміщень надано у складі пропозиції Учасника.
У зв’язку з чим, на вимогу ТД Учасником надано документ – акт перевірки Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області від 27.07.2023 №849 складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, саме потужності ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» з якої подалі буде здійснюватися виконання договору про закупівлю. Вказаний Акт надається лише на оператора ринку, на ім’я якого зареєстрована відповідна потужність.

5. Стосовно обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Юг-Агроцентр» вимогам пункту 4.11 додатка 2 до ТД - документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) у 2022 або 2023 році в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України.
Замовником не встановлювалось окремої кваліфікаційної вимоги щодо наявності персоналу. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», документи щодо навчання яких надано у складі пропозиції. Зазначений перелік охоплює лише посади які підлягають обов’язковому навчанню та не встановлює обов’язковості наявності цих працівників у складі Учасника.
У зв’язку з чим, на вимогу ТД Учасником надано документи – протоколи заліку по санітарно-гігієнічному навчанню (від 14.10.2022) та довідки про проходження санітарно-гігієнічне навчання з прийняттям заліку у водія, комірника та вантажника, які є працівниками ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ», виданих Державною установою «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені шляхом розірвання договору( додаткова угода від 03.04.2024 року №1 до договору №43 від 02.02.2024 та додаткова угода від 03.04.2024 року №2 до договору №44 від 02.02.2024 ). З технічних причин оприлюднення додаткових угод станом на 03.04.2024 року не можливо. Оприлюднення відбудеться у найкоротший термін. але не пізніше 04.04.2024 року

2024-04-03 19:59:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2024-04-04 17:31:36

Ризики, що спрацювали

sas-3-3

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1. код 15332000-4 Оброблені фрукти та горіхи;
Опис предмету закупівлі:
Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 876 920,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 384,60 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2500 кг
Фрукти заморожені
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
3000 кг
Сухофрукти
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024
450 кг
Родзинки
ДК 021:2015: 15332412-5 — Оброблені родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР" 681 600,00
UAH з ПДВ
681 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 січня 2024 10:24
Електронний підпис
27 січня 2024 10:19
Електронний підпис
27 січня 2024 10:17
Повглваження.pdf
27 січня 2024 10:17
Довідка(27).zip
27 січня 2024 10:17
Довідка(26).zip
24 січня 2024 16:43
Електронний підпис
24 січня 2024 16:42
15. Документи НАССР 6.pdf
24 січня 2024 16:42
14. Документи НАССР 5.pdf
24 січня 2024 16:42
13. Документи НАССР 4.pdf
24 січня 2024 16:42
12. Документи НАССР 3.pdf
24 січня 2024 16:42
11 Документи НАССР 2.pdf
24 січня 2024 16:42
10 Документи НАССР 1.pdf
24 січня 2024 16:42
6. Інші документи.pdf
24 січня 2024 16:42
9. Документи НАССР.pdf
24 січня 2024 16:42
5. Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
#34108329
Переможець 681 600,00
UAH з ПДВ
26 січня 2024 14:19

Документи

26 січня 2024 14:19
Довідка НАЗК
26 січня 2024 14:19
Електронний підпис
26 січня 2024 14:18
Протокол №123.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2024 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГ-АГРОЦЕНТР"
#34108329
681 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 січня 2024 14:19
Довідка НАЗК
26 січня 2024 14:19
Електронний підпис
26 січня 2024 14:18
Протокол №123.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2024 14:46
Додаткова угода про розірвання №1 до договору 43 від 02.02.2024.pdf укладений
04 квітня 2024 14:45
Електронний підпис укладений
02 лютого 2024 13:23
Договір № 43 від 02.02.2024.pdf укладений
02 лютого 2024 13:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Фрукти заморожені 2500 кілограм 106,50
UAH
Сухофрукти 3000 кілограм 106,50
UAH
Родзинки 450 кілограм 213,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 лютого 2024 — 03 квітня 2024
Сума оплати за договором: 36 103,50
UAH
Причини розірвання договору: Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.