Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 2- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 3- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління;Лот 4- Щоденне прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 5- Щоденне прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління; Лот 6- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління; Лот 7- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії-Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління; Лот 8- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління; Лот 9- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії-Херсонського обласного управління; Лот 10- Додаткові супутні послуги прибирання приміщень: Філії -Донецького обласного управління
Очікувана вартість
88 101 133,06 UAH
UA-2024-01-17-007478-a c0cd89a0479c41b1b0990f42f603090a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2024 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2024 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2024 18:00
Очікувана вартість: 88 101 133,06 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Тендерна документація

25 січня 2024 10:49
Зміни_ТД.docx
17 січня 2024 12:41
ТД клінінг.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість об'єктів в договорах аналогічних предмету процедури закупівлі
Дата подання: 19 січня 2024 17:47
Дата відповіді: 26 січня 2024 10:44
Доброго дня! Відповідно до кваліфікаційних вимог до тендерної документації, "аналогічний предмет закупівлі* - в розумінні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250". Якщо учасник планує приймати участь лише по ЛОТУ 4 та/або ЛОТУ 5, яка кількість об'єктів буде достатньою для підтвердження досвіду, оскільки загальна кількість об'єктів по даним ЛОТАМ становить: ЛОТ 4 - 14 об'єктів, ЛОТ 5 - 59 об'єктів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Щодо територіальному розгалуженню договорів з аналогічним предметом закупівлі
Дата подання: 19 січня 2024 17:59
Дата відповіді: 26 січня 2024 11:03
Доброго дня! Відповідно до кваліфікаційних вимог до тендерної документації, "аналогічний предмет закупівлі* - в розумінні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250". Вказана вимога щодо територіальної розгалуженості стосується кожного з аналогічних договорів окремо, чи достатньо, щоб ця вимога виконувалась хоча б по одному з аналогічних договорів, які учасник буде надавати в якості підтвердження досвіду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Щодо досвіду
Дата подання: 22 січня 2024 12:16
Дата відповіді: 26 січня 2024 11:09
Шановний Замовнику, умовами Тендерної документації передбачено надання Учасниками на підтвердження наявності досвіду довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний, підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х) ; аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250. Звертаємо вашу увагу, що така вимога є надмірною та значно обмежує участь компаній, які мають досвід обслуговування об'єктів із розгалудженою системою, кількість яких є меншою за 250. Виконати такі вимоги зможуть учасники, які надавали послуги для АТ "Ощадбанк" та мають відповідні виконані договори. Просимо прибрали таку дискримінаційну вимогу, щодо конкретної кількості об'єктів обслуговування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.
Цінова пропозиція
Дата подання: 24 січня 2024 17:16
Дата відповіді: 26 січня 2024 10:55
Добрий день. По лоту 6 в ціновій пропозиції Послуги з миття вікон на висоті до 1-го першого поверху, в технічному завданні ці послуги замовляються 1 раз за період дії договору( тоб то 1 раз на рік). В формі цінової пропозиції указана ціна без ПДВ та з ПДВ за місяць. Послуги прибирання службових приміщень по технічному завданні послуга замовляється 1 раз на два місяці, в формі цінової пропозиції указана ціна без ПДВ та з ПДВ за місяць. Просимо внести зміни до тендерної пропозиції, в зв'язку з тим , що ціну за перелічені послуги не можливо розрахувати, тому що в першому випадку періодичність миття вікон 1 раз на рік, тоб то ціна за послугу визначається за кв.м. В другому випадку Послуги прибирання службових приміщень періодичність послуг 1 раз на два місяці, тоб то ціна послуги визначається за 6 послуг за рік. Тому буде не коректно буде визначати ціну за місяць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! До цінової пропозиції додаються примітки щодо максимально- допустимого замовлення послуг за період дії договору, а саме за 12 місяців. З наведеного слід розуміти щодо розрахунку: 1.«Послуги з миття вікон на висоті до 1-го першого поверху», «Послуги з миття вікон вище 1-го першого поверху (висотна мийка)», «Прибирання приміщень після аварій, потопів тощо» - в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за місяць» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за місяць» зазначається ціна за м.кв, а в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за 12 місяців» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за 12 місяців» зазначається загальна вартість послуг за період дії договору (12 місяців) з розрахунку, що ця послуга буде замовлена 1 раз за період дії договору, тобто Ціна за од. за місяць = Ціна за од. за 12 місяців.
2. «Послуги прибирання службових приміщень (актових залів, кімнат перегорів, грошових сховищ, тощо)», «Прибирання технічних приміщень» в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за місяць» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за місяць» зазначається ціна за м.кв, в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за 12 місяців» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за 12 місяців» зазначається загальна вартість послуг за період дії договору (12 місяців) з розрахунку , що ця послуга буде замовлена замовлена 1 раз на 2 місяці за період дії договору, тобто максимально 6 разів , з цього визначається що в стовпчиках «Ціна за од. без ПДВ, грн. за 12 місяців» та «Ціна за од. з ПДВ, грн. за 12 місяців» необхідно зазначити суму яка буде розрахована як Ціна за од. за місяць Х 6 .
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-01-17-007478-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМАК ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37226625
Дата подання: 25 січня 2024 12:54
Дискримінаційна вимога
У ході розгляду тендерної документації з додатками до неї та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено наступне. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі Пропозиції надає довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний, підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х) ;
аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250.
Звертаємо Вашу увагу, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, термінів, а й обсягів (об’ємів) надання основних послуг. При цьому, тендерна документація не передбачає можливість підтвердити обсяги надання послуг (250 об’єктів), як одним договором, так і сумарно кількома договорами. Також зазначаємо, що для підтвердження обсягу надання послуг, Ми, як потенційний учасник, маємо можливість надати ще один чи кілька аналогічних договорів, але через дискримінаційний критерій щодо періоду виконання договору та сумарної кількості об'єктів 250, позбавлений можливості підготувати свою Пропозицію належним чином. Зазначаємо, що такі умови та вимоги призводять до того, що з усього нашого багаторічного досвіду, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою Пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), тобто досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням) та вимоги Замовника надати копію аналогічного договору(-ів) та документу(-ів), підтверджуючий(і) виконання договору(-рів) аналогічних предмету закупівлі є законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Разом з тим, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмежень щодо періоду, терміну виконання та обсягу послуг аналогічного договору.
Зазначаємо, що вимога Замовника про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250, у кількості не менше 2-х договорів є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного вимагаємо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме виключити вимоги щодо наявності в учасника досвіду виконаних договорів аналогічних предмету закупівлі послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250 або надати можливість підтвердження аналогічного досвіду з загальною кількістю об’єктів не менше 250 як одним договором, так і сумарно кількома договорами без встановленого обмеження, як період.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 січня 2024 11:37
Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з прибирання (щоденне прибирання приміщень та додаткові супутні послуги): Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 29 937 169,12 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 149 686,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі в розрізі ЛОТу, в якому Учасник бере участь: ЛЛот 10 -11 403,00 (одинадцять тисяч чотириста три гривні 00 копійок) вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання учасниками тендерних пропозицій включно. Надана учасником, як забезпечення тендерної пропозиції, банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок сплати на користь Банку суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п. 3 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття чинності, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються учасником. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 8 до тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 898115 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 8 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після належного виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Аукціон

Початок: 02 лютого 2024 15:36
Закінчення: 02 лютого 2024 15:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

383 од
Лот 1 - Щоденне прибирання приміщень:Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління;
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 2.1. Загальна вартість даного Договору складається з вартості Послуг, відповідно до всіх Актів приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), які буде підписано протягом строку дії Договору, згідно з заявками на надання Послуг (далі - Заявка), та не може перевищувати ------,00 грн. (-------- гривень 00 коп.) y тому числі ПДВ ____________ (________ гривень ___ коп.) грн. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) (заповнюється при підписанні Договору. 2.4. Проведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами двостороннього Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі в розрізі ЛОТу, в якому Учасник бере участь: ЛЛот 10 -11 403,00 (одинадцять тисяч чотириста три гривні 00 копійок) вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання учасниками тендерних пропозицій включно. Надана учасником, як забезпечення тендерної пропозиції, банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок сплати на користь Банку суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п. 3 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття чинності, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються учасником. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 8 до тендерної документації.

Сума забезпечення: 898115 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 8 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після належного виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Запитання до процедури

Щодо досвіду
Дата подання: 22 січня 2024 12:07
Дата відповіді: 26 січня 2024 11:01
Шановний Замовнику, умовами Тендерної документації передбачено надання Учасниками на підтвердження наявності досвіду довідки у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів надання послуг протягом останніх 3-х років (2021-2023 р.р.), аналогічних предмету* цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, найменування контрагента, контактних осіб від контрагентів (прізвище та ім’я), та їх телефонів, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний, підтвердити копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х) ; аналогічний предмет закупівлі* - в розуміні надання послуг прибирання приміщень на території України на об’єктах контрагента з розгалуженою мережею по Україні у містах не окупованої території України, з загальною кількістю об’єктів не менше 250. Звертаємо вашу увагу, що така вимога є надмірною та значно обмежує участь компаній, які мають досвід обслуговування об'єктів із розгалудженою системою, кількість яких є меншою за 250. Виконати такі вимоги зможуть учасники, які надавали послуги для АТ "Ощадбанк" та мають відповідні виконані договори. Просимо прибрали таку дискримінаційну вимогу, щодо конкретної кількості об'єктів обслуговування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу, що приділена даним торгам! Банком опубліковані зміни до Тендерної документації, що стосуються даного запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2024 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 26 867 669,76
UAH з ПДВ
26 867 669,76
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "І Н В А Й Т" 29 336 295,77
UAH з ПДВ
29 336 295,77
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 лютого 2024 16:13
Електронний підпис
01 лютого 2024 16:12
16. Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 лютого 2024 16:12
16. Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2024 16:12
Лист здійснення БД.7z
01 лютого 2024 16:12
Свідоцтво РА.7z.p7s
01 лютого 2024 16:12
Витяг НР.7z.p7s
01 лютого 2024 16:12
Банківська Ліцензія.7z
01 лютого 2024 16:12
Свідоцтво РА.7z
01 лютого 2024 16:12
Наказ Буркиця.7z
01 лютого 2024 16:12
Лист для клієнтів.7z
01 лютого 2024 16:12
Лист здійснення БД.7z.p7s
01 лютого 2024 16:12
Витяг НР.7z
01 лютого 2024 16:12
Наказ Буркиця.7z.p7s
01 лютого 2024 16:12
Лист для клієнтів.7z.p7s
01 лютого 2024 16:12
6. Паспорт.pdf.p7s
01 лютого 2024 16:12
Банківська Ліцензія.7z.p7s
01 лютого 2024 16:12
6. Паспорт.pdf
01 лютого 2024 16:12
3.4 Аналог договір 2.pdf
01 лютого 2024 16:12
3.1. Аналог договір 1.pdf
01 лютого 2024 16:12
3.12 Аналог договір 5.pdf
01 лютого 2024 16:12
3.12 Аналог договір 5.pdf.p7s
01 лютого 2024 16:12
3.4 Аналог договір 2.pdf.p7s
01 лютого 2024 16:12
3.7 Аналог договір 3.pdf
01 лютого 2024 16:12
3.1. Аналог договір 1.pdf.p7s
01 лютого 2024 16:12
3.7 Аналог договір 3.pdf.p7s

Публічні документи

28 лютого 2024 19:41
Електронний підпис
28 лютого 2024 18:41
Електронний підпис
28 лютого 2024 18:40
Цінова ЛОТ 5.doc.asice.zip
28 лютого 2024 18:40
Цінова ЛОТ 2.doc.asice.zip
28 лютого 2024 18:40
Цінова ЛОТ 3.doc.asice.zip
28 лютого 2024 18:40
Цінова ЛОТ 4.doc.asice.zip
28 лютого 2024 17:44
Електронний підпис
28 лютого 2024 17:43
Цінова ЛОТ 1.doc.asice.zip
01 лютого 2024 13:27
Електронний підпис
01 лютого 2024 13:26
23.6. ЦПХ_113-130.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.7. ЦПХ_131-150.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.13. Двірники_5-8.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.9. ЦПХ_171-190.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.3. ЦПХ_53-72.pdf
01 лютого 2024 13:26
1. Довідка про МТБ.pdf
01 лютого 2024 13:26
3.1. Квитанція №2.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.5. ЦПХ_93-112.pdf
01 лютого 2024 13:26
20. Гарантійний лист.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.14. ЦПХ 223-228.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.1. Прибиральники_1-28_.pdf
01 лютого 2024 13:26
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
01 лютого 2024 13:26
22. Цінова ЛОТ 1.pdf
01 лютого 2024 13:26
4.1. Квитанція №2.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.2. Прибиральники_29-52_.pdf
01 лютого 2024 13:26
2.5. Договір 63_162.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.10. ЦПХ_191-201.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.12. Двірник_1-4.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.4. ЦПХ_73-92.pdf
01 лютого 2024 13:26
2.4. Лист відгук 8_171.pdf
01 лютого 2024 13:26
2.6. Лист відгуг 63_162.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.8. ЦПХ_151-170.pdf
01 лютого 2024 13:26
23.11. Прибиральники_202-214.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "І Н В А Й Т"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КАРПЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3082217193
Відхилено 26 867 669,76
UAH з ПДВ
28 лютого 2024 11:52
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
Переможець 29 336 295,77
UAH з ПДВ
29 лютого 2024 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 лютого 2024 11:54

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. В ціновій пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВАЙТ» наявна арифметична помилка. У разі погодження на виправлення арифметичної помилки просимо завантажити на Рrozorro оновлену цінову пропозицією. 2. Для можливості оцінити пропозицію ТОВ «ІНВАЙТ», на виконання п. 5.26. розділу ІІІ тендерної документації просимо надіслати на адресу електронної пошти Замовника (KravchenkoAW@oschadbank.ua) заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису анкету учасника процедури закупівель (додаток №4 до Документації), довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (додаток №5 до Документації) та опитувальник юридичної особи /фізичної особи-підприємця (додаток №6 до Документації). Всі зазначені вище документи просимо надіслати до АТ «Ощадбанк» протягом одного робочого дня з дати отримання цього повідомлення на адресу електронної пошти: KravchenkoAW@oschadbank.ua у відповідь на це повідомлення з оновленою ціновою пропозицією. Заступник голови правління, відповідальний за фінанси, голова тендерного комітету О.В. Стринжа

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 лютого 2024 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "І Н В А Й Т"
#37701437
29 336 295,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_прибирання_ЛОТ_1_ТОВ_Інвайт.pdf укладений
13 березня 2024 14:19