Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Строкове платне користування металевим контейнером (нового зразка) об'ємом 1.1 м3 для збирання твердих побутових відходів
Очікувана вартість
4 896,00 UAH
UA-2024-01-16-009084-a fe7bbad86e75467886ac7f6ed07f5228
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Проскурня

+380965942119 dkmkr2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "МИСТЕЦЬКИЙ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24608798
Місцезнаходження: 50036, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Бикова, буд. 2
Контактна особа: Віта Проскурня
+380965942119
dkmkr2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Строкове платне користування металевим контейнером (нового зразка) об'ємом 1.1 м3 для збирання твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50036, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

16 січня 2024 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОСПЕЦТРАНС"
#33265283
Переможець 4 896,00
UAH з ПДВ
16 січня 2024 14:11

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2024 09:39
додаткова угода 1 (6).PDF зміни до договору
06 травня 2024 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 722/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML