Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Павліський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 23016630 |
Місцезнаходження: | 45342, Україна , Волинська обл., Павлівка, Перемоги, 2 |
Контактна особа: |
Сорока Олена Леонідівна +380337293372 pavlivkazosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 15:54 |
Початок аукціону: | 25 січня 2024 15:54 |
Очікувана вартість: | 693 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Замовника на протязі 30 банківських днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 09:10 |
Тендерна документація-ТОРФ 2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000022 ● ab2a227beec94fd9b91be05d1c757fc1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 10-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.03.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-16-000749-a від 16.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 17:43:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Брикет торфовий» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-000749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 09:20:30
Відповідь на запит
Відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Брикет торфовий» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-000749-a) Павлівський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області повідомляє наступне:
1) Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалась відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", враховувалася інформація про ціни на товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів споживання палива у 2024 році, кошторисного призначення на 2024 рік та ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі, з врахуванням можливого росту ціни. Очікувана вартість закупівлі визначена як добуток кількості і вартості твердого палива на ринку. Предмет закупівлі (Товар) повинен бути відповідної якості, мати сертифікат якості, відповідати діючим стандартам якості, зокрема: ДСТУ 2042-92 «Брикети торф`яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги». За своїми характеристиками предмет закупівлі має відповідати якісним показникам: Зольність – не більше 23%; Вологість – не більше 20%; Механічна міцність – не менше – 94% .
2) https://gromada.org.ua/gromada/pavlivska/news/1709643009/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 12:32:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Брикет торфовий» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-000749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, а саме: учасники для підтвердження якісних характеристик обов’язково у складі пропозиції подають копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках).
Також, пунктом 7 Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, а саме: у випадку, якщо учасник не є виробником (торфовидобувним/вугіллявидобувним підприємством) додатково у складі пропозиції подається договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким Учасником та Виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем).
Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника – фізичної особи – підприємця Шинкарьова Дмитра Петровича (далі – ФОП Шинкарьов Д.П.) встановлено, що на виконання пункту 6 Додатку №2 до тендерної документації у складі своєї пропозиції ФОП Шинкарьов Д.П. надав сертифікат якості серія AD №01976 на брикети торфові для промислових потреб, виробником яких є Державне підприємство «РІВНЕТОРФ», а замовником сертифікату є ТОВ «Ленд Гроу» (файл – «сертифікат.jpg»).
Крім того, ФОП Шинкарьов Д.П. у складі своєї пропозиції надано договір купівлі – продажу від 15.01.2024 №1, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Західукрпостач», на придбання брикету торф’яного (файл – «тех вимоги.PDF», сторінка 5-6).
Враховуючи вищезазначене, Замовнику надати інформацію, яким документом у складі своєї пропозиції учасник ФОП Шинкарьов Д.П. підтвердив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Західукрпостач» є виробником (торфовидобувним/вугіллявидобувним підприємством), або Товариство з обмеженою відповідальністю «Західукрпостач» є офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем Державного підприємства «РІВНЕТОРФ»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 10:24:45
Відповідь на запит
Відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Брикет торфовий» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-16-000749-a) Павлівський ліцей Павлівської сільської ради Волинської області повідомляє наступне:
Відповідно до пункту 6 Додатку № 2 тендерної документації Учасники для підтвердження якісних характеристик обов’язково у складі пропозиції подають копії сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчень про якість, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару.
У тендерній пропозиції учасника – ФОП Шинкарьова Д. П. є сертифікат якості серії AD№ 01976 на брикети торфові для промислових потреб, виробником якого є Державне підприємство «РІВНЕТОРФ». Так, як у тендерній документації не зазначалося чіткої вимоги щодо замовника сертифікату, даний документ взятий до уваги. Відповідно наявна вимога про наявність сертифікату, яку учасник виконав.
Також, відповідно до пункту 7 Додатку №2 тендерної документації зазначається, якщо учасник не є виробником (торфовидобувним/вугілля видобувним підприємством) додатково у складі пропозиції подається договір про закупівлю/постачання торфобрикету, укладений між таким Учасником та Виробником (або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором, покупцем). ФОП Шинкарьовом Д. П. у тендерній пропозиції було надано договір з покупцем на купівлю брикету торфового (договір №1 від 15.01.2024 р), що передбачалося тендерною документацією, а так як чіткої вимоги на надання договору між виробником і покупцем не було, то і підтверджуючого документу, що ДП «РІВНЕТОРФ» є виробником брикету торфового, учасник тендерної закупівлі не надавав. Оскільки дана вимога у тендерній документації може обмежувати коло учасників торгів/, тобто лише тими суб’єктами господарювання, які безпосередньо є виробниками або пов’язані господарськими та іншими відносинами з виробниками.
Тому вимоги про постачання товару лише від виробників чи інших пов’язаних з ними осіб можуть розглядатись, як дискримінаційні по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, які не пов’язані з виробниками.
Згідно п. 3.2 договору № 1 від 15.01.2024 року між ФОП Шинкарьов Д. П. та ТзОВ «Західукрпостач» прослідковується, що ТзОВ «Західукрпостач» не є виробником брикету торфового оскільки в договорі прописано, що ціна на даний товар залежить від зміни ціни на торф первинного виробника продукції.
Крім того, в описі технічних характеристик ФОП Шинкарьов Д. П., який поданий ними як підписаний офіційний документ, (файл – «тех вимоги. PDF)» вказано, що виробником брикету торфового є ДП «РІВНЕТОРФ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Лист для ФОП Шинкарьова Дмитра Петровича про розірвання договору на постачання брикету торфового від 19.02.2024 року №24.
2024-03-20 11:46:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 16:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Фурс Світлана Панасівна |
624 360,00
UAH з ПДВ
|
624 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНТРЕЙД-Д» |
633 600,00
UAH з ПДВ
|
633 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІОГУМОС" |
676 500,00
UAH з ПДВ
|
676 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шинкарьов Дмитро Петрович |
683 100,00
UAH з ПДВ
|
683 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬПРИРОДРЕСУРС" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
688 050,00
UAH з ПДВ
|
688 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Фурс Світлана Панасівна #2347113164 |
Рішення скасоване |
624 360,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 09:42
|
|
ФОП Фурс Світлана Панасівна #2347113164 |
Відхилено |
624 360,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2024 09:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНТРЕЙД-Д» #44022180 |
Рішення скасоване |
633 600,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 11:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНТРЕЙД-Д» #44022180 |
Відхилено |
633 600,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2024 11:06
|
|
ТОВ "БІОГУМОС" #32923203 |
Рішення скасоване |
676 500,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2024 08:51
|
|
ТОВ "БІОГУМОС" #32923203 |
Відхилено |
676 500,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2024 08:53
|
|
ФОП Шинкарьов Дмитро Петрович #1989118398 |
Переможець |
683 100,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2024 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2024 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2024 11:01
|
договір | укладений |
19 лютого 2024 11:00
|