Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "15540000-5 Сирні продукти" (Сир кисломолочний, сир твердий)
Очікувана вартість
258 900,00 UAH
UA-2024-01-15-011204-a ● b36ce10cb8a54060b0065718d9e88d23
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Івановецької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44505164 |
Вебсайт: | https://ivanovecka-gromada.gov.ua/viddil-osviti-kulturi-molodi-ta-sportu-ivanoveckoi-silskoi-radi-17-36-57-04-03-2021/ |
Місцезнаходження: | 89622, Україна , Закарпатська обл., село Іванівці, вул.Миру, будинок 15 |
Контактна особа: |
Віра Кузма +380953389996 vkuzma134@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 258 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 294,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Місцезнаходження Замовника: Україна, Закарпатська обл.89622.с.Іванівці,вул.Миру,15;
Категорія Замовника – орган місцевого самоврядування
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Категорія Замовника – орган місцевого самоврядування
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 кілограм
Сир кисломолочний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15541000-2 — Столовий сир
297 кілограм
сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15544000-3 — Твердий сир
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 15:35 |
Тендерна ,сир.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна під одного учасника
Дата подання: 19 січня 2024 15:23
Дата відповіді: 21 січня 2024 17:43
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, звертаємось до Вас з вимогою прибрати дискримінаційні вимоги зазначені у ТД, які обмежують коло потенційних учасників, чим унеможливлюють економію бюджетних коштів, які на сьогоднішній день є і так дефіцитними. Зазначені Вами вимоги є надуманими та такими, що оформлені під конкретного виробника, а саме ТОВ РАДИВИЛІВ. Наголошуємо, що Антимонопольний Комітету України неодноразово у своїх рекомендаціях про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобіганням порушення законодавства про захист економічної конкуренції вказує, що Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасників торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вживаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам (виконавцям, підрядникам), які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимогами, що обмежують конкуренцію є вимоги Додатку 3: 1) Акт Держпродспоживслужби, складений не раніше 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень. У випадку якщо Учасник не є виробником, Учасник надає зазначений документ від безпосереднього виробника запропонованого товару. Виробники не проводять перевірку на вимогу Замовника, планова перевірка проводиться 1 раз на рік, на час військового стану взагалі не проводиться, а позапланова може бути проведена, але враховуючи Вашу вимогу термін її проведення складе не менше місяця. Виробник зобов'язаний подати запит на проведення перевірки, який розглядатиметься 10 робочих днів, після розгляду буде призначено перевірку в термін 30 календарних днів. Виходячи з викладеного, конкретика надати за минулий період Акт перевірки і не раніше 2023 р є дискримінаційним, так як його зможе надати лише Учасник, який здійснив перевірку у цей період. 2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива,що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Зазначені категорії харчового ланцюга наявні лише у виробника молочної продукції ТОВ РАДИВИЛІВ, чим прослідковується корупційні дії замовника. Вимагається надати сертифікт на виробника, але яким чином виробник зобовязаний здійснювати діяльність з зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива. Даною вимогою ви обмежуєте не то, що ФОП який не має прямого контакту з виробником, а працює через Торговий дім, дистриб'ютора, звичайного комерсанта, там як логістика в локацію потенційного Учасника у заводу не передбачена, а й ЗАВОД, який є виробником предмета закупівлі, та не здійснює діяльність з транспортування, реалізації оптової чи роздрібної, та особливо спреду та морозова, а прийняти участь у Вашій закупівлі не зможе. 3) Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Як можна вимагати наявність чинності сертифікату на весь період часу, якщо його дія може закінчитись у 2,3,4 кварталі наступного року!? Це всеодно, що у нашої Верховної ради закінчаться повноваження у 1-му кварталі наступного року, а ми скажемо робіть, що хочте, але дайте документи, який підтвердже дійсність до кінця наступного року. Такі вимоги Замовників відображають одне з двух, або розроблена документація під конкретного учасника (у даному випадку ТОВ РАДИВИЛІВ), або некомпетентність Уповноваженої особи. 4). Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. Аналогічно попередній вимозі. 5) З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару. Шановний Замовник зазначений сертифікат рекомендуємо отримати Вам, так як з Вашої ТД вбачається відсутність жодної протидії корупції, а лише її прояв, чим відсутня можливість ефективної еконої бюджетних коштів. 6) Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару. Даний сертифікат використовується в підприємствах фінансової діяльності, а не в процесі виробництва молочних продуктів, жодного впливу на якість молока він не має. 7) Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції. Зазначений сертифікат входит в склад сертифікату ДСТУ ISO 22000 яким передбачено аналіз Крок вперед - крок назад, чим досягається безпечність ланцюга як постачання продукції так і її отримання, та контролюється Критичними точками в даних процесах. 8) Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю.Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару. НА дану вимогу повідомляємо, що договірних зобов'язань з виробником не маємо, але отримаємо їх продукції від інших підприємств господарського процесу з накладною, ТТН та документами, що посвідчують якість. Постає питання, навіщо даною вимогою обмежувати коло потенційних учасників? знову прояв корупційних дій. Виходячи з викладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників. У разі не внесення змін до ТД будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний Учаснику .
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі-Особливості) та нормами чинного законодавства України Розглянувши ваші запитання повідомляємо наступне:
По п.1
- щодо «акту Держпродспоживслужби, складеного не раніше 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень» .Дана вимога ВІДСУТНЯ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника.
По п.2
- щодо «Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD) який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару.» ВКАЗУЄМО, що сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій а не протягом усього строку поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.3
-щодо «Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару» .Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів , а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.4
- щодо « Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару». Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.5
-« З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару». ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.6
- « Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару.» ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.7
-« Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції» .Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ВИМОГИ ЩОДО СТРОКУ ДІЇ ДАНОГО СЕРТИФІКАТУ, тому зазначення Учасника є таким що не відповідає дійсності.
По п.8
-« Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару». Тендерна документація Замовника НЕ МІСТИТЬ ТАКОЇ ВИМОГИ.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує вимоги до предмета закупівлі з метою отримання якісних та безпечних товарів. Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для даного предмету закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті отримати предмет закупівлі найвищої якості. Адже він використовуватиметься для харчування дітей. Зважаючи на вищевикладене Замовник ніяким чином не дискримінує потенційних Учасників та не перешкоджає конкуренції. Кожен Учасник має змогу прийняти участь у закупівлі.
КРІМ ТОГО ЗАЗНАЧАЄМО, ЩО ЗАПИТАННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА Є НЕДОРЕЧНИМ ТА НІКЧЕМНИМ, ЗАЗНАЧЕНЕ ПОЯСНЮЄТЬСЯ ТИМ ЩО УЧАСНИК ЗОВСІМ НЕ ЧИТАВ ТА НЕ ВИВЧАВ УМОВИ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАПИТАННЯ ПОДАНЕ ВАМИ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТИХ ВИМОГ ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. АДЖЕ ЇХ ПРОСТО НЕМАЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Тому зважаючи на все вищевикладене ваше питання не підлягає задоволенню.
Шановний Учаснику .
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі-Особливості) та нормами чинного законодавства України Розглянувши ваші запитання повідомляємо наступне:
По п.1
- щодо «акту Держпродспоживслужби, складеного не раніше 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень» .Дана вимога ВІДСУТНЯ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника.
По п.2
- щодо «Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD) який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару.» ВКАЗУЄМО, що сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій а не протягом усього строку поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.3
-щодо «Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару» .Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів , а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.4
- щодо « Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару». Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.5
-« З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару». ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.6
- « Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару.» ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.7
-« Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції» .Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ВИМОГИ ЩОДО СТРОКУ ДІЇ ДАНОГО СЕРТИФІКАТУ, тому зазначення Учасника є таким що не відповідає дійсності.
По п.8
-« Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару». Тендерна документація Замовника НЕ МІСТИТЬ ТАКОЇ ВИМОГИ.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує вимоги до предмета закупівлі з метою отримання якісних та безпечних товарів. Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для даного предмету закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті отримати предмет закупівлі найвищої якості. Адже він використовуватиметься для харчування дітей. Зважаючи на вищевикладене Замовник ніяким чином не дискримінує потенційних Учасників та не перешкоджає конкуренції. Кожен Учасник має змогу прийняти участь у закупівлі.
КРІМ ТОГО ЗАЗНАЧАЄМО, ЩО ЗАПИТАННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА Є НЕДОРЕЧНИМ ТА НІКЧЕМНИМ, ЗАЗНАЧЕНЕ ПОЯСНЮЄТЬСЯ ТИМ ЩО УЧАСНИК ЗОВСІМ НЕ ЧИТАВ ТА НЕ ВИВЧАВ УМОВИ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАПИТАННЯ ПОДАНЕ ВАМИ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТИХ ВИМОГ ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. АДЖЕ ЇХ ПРОСТО НЕМАЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Тому зважаючи на все вищевикладене ваше питання не підлягає задоволенню.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 січня 2024 18:37
Дата відповіді: 21 січня 2024 18:26
Шановний замовник, погоджуємось з попереднім висновками та відповідно питанням попереднього невдоволеного вашою ТД потенційним учасником. Головна мета закупівель це прозорість та економія бюджетних коштів. А з вашого боку наявні конкретні надумані вимоги під учасника. Ви ссилаєтесь на потрібну якість продукції. Так в Україні неможе бути неякісного продукту! Якщо у Вас є сумніви з приводо якості, то потрібно саме якість перевіряти, шляхом проведення експертиз відповідними організаціями і конкретизувати невідповідність зазначеним ТУ чи ДСТУ продукції, а ненадумувати безліч сертифікатів ISO та інших вимог відповідності учасника, а не якості продукції. ДП "Прозоро" задля спрощення всіх Ваших проблем та вимог, спростило Вам же процедури проведення закупівель, а саме створили Прозоро Маркет через постанову 822. У Запиті ціни постачальників кваліфіковані лише перевірені та компетентні постачальники. Берегти країну треба разом, а не поширювати корупційні схеми. Виходячи з викладеного Вимагаємо внести зміни до ТД задля уникнення дискримінаційних вимог до учасників та спотворення конкурентного середовища.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний Учаснику .
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі-Особливості) та нормами чинного законодавства України Розглянувши ваші запитання повідомляємо наступне:
По п.1
- щодо «акту Держпродспоживслужби, складеного не раніше 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень» .Дана вимога ВІДСУТНЯ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника.
По п.2
- щодо «Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD) який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару.» ВКАЗУЄМО, що сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій а не протягом усього строку поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.3
-щодо «Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару» .Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів , а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.4
- щодо « Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару». Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.5
-« З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару». ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.6
- « Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару.» ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.7
-« Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції» .Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ВИМОГИ ЩОДО СТРОКУ ДІЇ ДАНОГО СЕРТИФІКАТУ, тому зазначення Учасника є таким що не відповідає дійсності.
По п.8
-« Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару». Тендерна документація Замовника НЕ МІСТИТЬ ТАКОЇ ВИМОГИ.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує вимоги до предмета закупівлі з метою отримання якісних та безпечних товарів. Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для даного предмету закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті отримати предмет закупівлі найвищої якості. Адже він використовуватиметься для харчування дітей. Зважаючи на вищевикладене Замовник ніяким чином не дискримінує потенційних Учасників та не перешкоджає конкуренції. Кожен Учасник має змогу прийняти участь у закупівлі.
КРІМ ТОГО ЗАЗНАЧАЄМО, ЩО ЗАПИТАННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА Є НЕДОРЕЧНИМ ТА НІКЧЕМНИМ, ЗАЗНАЧЕНЕ ПОЯСНЮЄТЬСЯ ТИМ ЩО УЧАСНИК ЗОВСІМ НЕ ЧИТАВ ТА НЕ ВИВЧАВ УМОВИ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАПИТАННЯ ПОДАНЕ ВАМИ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТИХ ВИМОГ ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. АДЖЕ ЇХ ПРОСТО НЕМАЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Тому зважаючи на все вищевикладене ваше питання не підлягає задоволенню.
На ваше особисте зауваження, шановний Учаснику , Замовник повідомляє ,що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі за державні кошти «відкриті торги» -це одна з основних процедур закупівлі. Дане твердження закріплено в статті 20 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Шановний Учаснику .
Під час формування вимог, Замовник керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі-Особливості) та нормами чинного законодавства України Розглянувши ваші запитання повідомляємо наступне:
По п.1
- щодо «акту Держпродспоживслужби, складеного не раніше 2023 року за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (Учасником - виробником) вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 без виявлених порушень» .Дана вимога ВІДСУТНЯ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Замовника.
По п.2
- щодо «Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно виробництва, переробки, зберігання, складування, транспортування та реалізації (оптової, роздрібної) молока, масла, сиру, молочних продуктів, спредів та морозива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу» (ISO 22000:2018, ITD) який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: категорія С, підкатегорія СІ, категорія F, підкатегорія FІ, категорія G, підкатегорія GІ, категорія І, який виданий Виробнику. запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару.» ВКАЗУЄМО, що сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій а не протягом усього строку поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.3
-щодо «Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ENISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару» .Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів , а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.4
- щодо « Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару». Замовником ВСТАНОВЛЕНО що сертифікат повинен бути чинний на дату оголошення торгів а не на кінцеву дату поставки. Тому запитання Учасника є недоречним.
По п.5
-« З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 №1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання Виробником запропонованого товару системи управління щодо протидії корупції, який чинний протягом усього строку поставки товару». ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.6
- « Для досягнення контролю за безпекою та контролю доступу до даних, конфіденційності, доступності і цінності інформації наданої у складі пропозиції, учасник повинен використовувати систему управління щодо захисту інформаційної безпеки. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022;IDT) “Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою, який виданий Виробнику запропонованого товару та чинний протягом усього строку поставки товару.» ЗАМОВНИК НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ТОМУ вказуємо, що ваше запитання є нікчемним.
По п.7
-« Для досягнення безпеки ланцюга постачання продукції, у складі пропозиції учасник повинен надати копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007 IDT), що підтверджує використання системи управління безпекою ланцюга постачання, який виданий Виробнику товару та чинний на момент подачі пропозиції» .Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ ВИМОГИ ЩОДО СТРОКУ ДІЇ ДАНОГО СЕРТИФІКАТУ, тому зазначення Учасника є таким що не відповідає дійсності.
По п.8
-« Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару». Тендерна документація Замовника НЕ МІСТИТЬ ТАКОЇ ВИМОГИ.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Звертаємо Вашу увагу, що Замовник САМОСТІЙНО формує вимоги до предмета закупівлі з метою отримання якісних та безпечних товарів. Законом або будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено ВИКЛЮЧНОГО переліку необхідних документів для даного предмету закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті отримати предмет закупівлі найвищої якості. Адже він використовуватиметься для харчування дітей. Зважаючи на вищевикладене Замовник ніяким чином не дискримінує потенційних Учасників та не перешкоджає конкуренції. Кожен Учасник має змогу прийняти участь у закупівлі.
КРІМ ТОГО ЗАЗНАЧАЄМО, ЩО ЗАПИТАННЯ ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА Є НЕДОРЕЧНИМ ТА НІКЧЕМНИМ, ЗАЗНАЧЕНЕ ПОЯСНЮЄТЬСЯ ТИМ ЩО УЧАСНИК ЗОВСІМ НЕ ЧИТАВ ТА НЕ ВИВЧАВ УМОВИ ДОКУМЕНТАЦІЇ. ЗАПИТАННЯ ПОДАНЕ ВАМИ ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ТИХ ВИМОГ ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. АДЖЕ ЇХ ПРОСТО НЕМАЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Тому зважаючи на все вищевикладене ваше питання не підлягає задоволенню.
На ваше особисте зауваження, шановний Учаснику , Замовник повідомляє ,що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі за державні кошти «відкриті торги» -це одна з основних процедур закупівлі. Дане твердження закріплено в статті 20 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій