Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт шкільних автобусів
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-01-15-010875-a 7062ec295f324fe185ce15fd1fddbc8b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Завертана Ніна Борисівна

+380464721432 monvo21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43983521
Місцезнаходження: 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, вул.Соборна,121
Контактна особа: Завертана Ніна Борисівна
+380464721432
monvo21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2024 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2024 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
Поточний ремонт шкільних автобусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, Монастирище, вул. Соборна,121(заклади та установи освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50113000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автобусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів за безготівковим розрахунком, на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі підписаного обома Сторонами Акту наданих послуг, в порядку передбаченому статтею 49 Бюджетного кодексу України, протягом 30 (тридцяти) банківських днів за умови наявності фактичного фінансування, в межах бюджетних призначень та у відповідності до кошторисних призначень, планів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2024 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2024 15:25
Додаток 4проект договору.docx
15 січня 2024 15:25
Оголошення ТО.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-18-000030 ● ca56b048ccd14e059d83d87ed40261b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

18.03.2024 № 27-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 18.03.2024 № 27-З


Витяг із Переліку процедур закупівель / закупівель

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-01-15-010875-a,
15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-19 11:52:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-010875-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано спрощену процедуру закупівлі, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-03-20 15:33:59

Пояснення з власної ініціативи

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-010875-а, Управління освіти молоді та спорту Монастирищенської міської ради, повідомляє: 1) обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі було складено відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та опубліковано на офіційному сайті установи, очікувана вартість предмету закупівлі визначена на основі аналізу результатів попередніх закупівель та моніторингу ринку. Згідно п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), для здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту шкільних автобусів, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, замовник використовував електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів, а саме спрощену процедуру закупівлі. 2) При виборі способу закупівлі виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано спрощену процедуру закупівлі, що невідповідає вимогам закону. По закупівлі за предметом Поточний ремонт шкільних автобусів - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-15-010875-а) планується розірвати договір за згодою сторін.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2024-04-03 13:02:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто

Договір розірвано

2024-04-03 15:50:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Солод Володимир Володимирович 130 000,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2024 13:04
Електронний підпис
20 січня 2024 13:02
Ідентиф. номер.pdf
20 січня 2024 13:02
Витяг.pdf
20 січня 2024 13:02
Гарантійні листи.pdf
20 січня 2024 13:02
Довідки.pdf
20 січня 2024 13:02
Договір 111 від 25.06.2021.pdf
20 січня 2024 13:02
Договір 156 від 21.06.2023.pdf
20 січня 2024 13:02
Договір 29 від 20.01.2023.pdf
20 січня 2024 13:02
Листи-згоди.pdf
20 січня 2024 13:02
Листи-пояснення.pdf
20 січня 2024 13:02
Паспорт.pdf
20 січня 2024 13:02
Св-цтво ПДВ.pdf
20 січня 2024 13:02
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Солод Володимир Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Солод Володимир Володимирович
#2201515595
Переможець 130 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2024 10:02

Документи

23 січня 2024 10:02
Електронний підпис
23 січня 2024 10:00
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2024 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Солод Володимир Володимирович
#2201515595
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2024 10:02
Електронний підпис
23 січня 2024 10:00
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2024 13:00
Додаткова угода 1.pdf укладений
03 квітня 2024 12:58
Електронний підпис укладений
29 січня 2024 10:40
Договір 36.pdf укладений
29 січня 2024 10:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 44 310,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 385,00 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін