Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43983521 |
Місцезнаходження: | 19100, Україна , Черкаська обл., Монастирище, вул.Соборна,121 |
Контактна особа: |
Завертана Ніна Борисівна +380464721432 monvo21@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів за безготівковим розрахунком, на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі підписаного обома Сторонами Акту наданих послуг, в порядку передбаченому статтею 49 Бюджетного кодексу України, протягом 30 (тридцяти) банківських днів за умови наявності фактичного фінансування, в межах бюджетних призначень та у відповідності до кошторисних призначень, планів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2024 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2024 15:25 |
Додаток 4проект договору.docx | |
15 січня 2024 15:25 |
Оголошення ТО.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000030 ● ca56b048ccd14e059d83d87ed40261b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 12:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2024 № 27-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 18.03.2024 № 27-З
Витяг із Переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-01-15-010875-a,
15.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-19 11:52:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-010875-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
2) чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано спрощену процедуру закупівлі, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-03-20 15:33:59
Пояснення з власної ініціативи
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-15-010875-а, Управління освіти молоді та спорту Монастирищенської міської ради, повідомляє: 1) обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі було складено відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та опубліковано на офіційному сайті установи, очікувана вартість предмету закупівлі визначена на основі аналізу результатів попередніх закупівель та моніторингу ринку. Згідно п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), для здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту шкільних автобусів, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, замовник використовував електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів, а саме спрощену процедуру закупівлі. 2) При виборі способу закупівлі виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано спрощену процедуру закупівлі, що невідповідає вимогам закону. По закупівлі за предметом Поточний ремонт шкільних автобусів - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-15-010875-а) планується розірвати договір за згодою сторін.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2024-04-03 13:02:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто
Договір розірвано
2024-04-03 15:50:31
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Солод Володимир Володимирович #2201515595 |
Переможець |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2024 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 13:00
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
03 квітня 2024 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2024 10:40
|
Договір 36.pdf | укладений |
29 січня 2024 10:34
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 січня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
44 310,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 385,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | за згодою сторін |