Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення тимчасової індивідуальної базової лінійної норми витрати палива автотранспорту
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2024-01-15-009016-a 4904c9b2c74844b6bb04420cb3a61cdc
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Драмарецький Вадим Вячеславович

+380508083150 officevp.mtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Для друку оголошення необхідно завершити дії на майданчику

Інформація про замовників

Найменування: Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків
Код ЄДРПОУ: 44082145
Місцезнаходження: 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кошиця, 3
Контактна особа: Драмарецький Вадим Вячеславович
+380508083150
officevp.mtz@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення тимчасової індивідуальної базової лінійної норми витрати палива автотранспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Кошиця, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Тендерна документація

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 лютого 2024 16:55
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутня потреба в розробленні тимчасової лінийної норми витрат пального
Документи:
15 лютого 2024 18:33
Електронний підпис
15 лютого 2024 16:56
Протокол