Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
213 300,00 UAH
UA-2024-01-15-006884-a ● f8c99a4879e14201bf0b979cc8aa21ad
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Дніпровського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38196712 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Пластова буд. 23 |
Контактна особа: |
Мельнікова Інна Володимирівна +380445733159 dniprcpmsd4_finance@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2024 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 11:35 |
Початок аукціону: | 24 січня 2024 11:35 |
Очікувана вартість: | 213 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 066,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей Постанова КМУ від 12.10.2022 року № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Пластова, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2024 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2024 15:53 |
Додаток 6 Проєкт договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
19 січня 2024 15:53 |
Додаток 3 Технічне завдання (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc | |
19 січня 2024 15:53 |
ТД (послуги обслуг. офіс. техніки) (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc | |
19 січня 2024 15:53 |
Перелік змін до ТД.docx | |
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 5 Форма Тендерна пропозиція.doc | |
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 4 Форма згоди на обробку персон.даних.doc | |
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc | |
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 2 Вимоги щодо відсутн.підстав для відмови у торгах.doc | |
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc | |
15 січня 2024 13:11 |
ТД (послуги обслуговування офісної техніки).doc |
19 січня 2024 16:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2024 15:53 |
Додаток 6 Проєкт договору (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
19 січня 2024 15:53 |
Додаток 3 Технічне завдання (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
|||
19 січня 2024 15:53 |
ТД (послуги обслуг. офіс. техніки) (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
|||
19 січня 2024 15:53 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx
|
|||
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 5 Форма Тендерна пропозиція.doc
|
|||
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 4 Форма згоди на обробку персон.даних.doc
|
|||
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc
|
|||
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 2 Вимоги щодо відсутн.підстав для відмови у торгах.doc
|
|||
15 січня 2024 13:11 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
15 січня 2024 13:11 |
ТД (послуги обслуговування офісної техніки).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підтвердження трудових відносин
Дата подання: 16 січня 2024 20:43
Дата відповіді: 18 січня 2024 17:18
Замовником зазначено, що учасники мають надати виключно копії трудових книжок інженерів Учасника, які будуть брати участь в обслуговуванні техніки Pantum.
в звязку з вказаним просимо додати можливість учасникам надавати також угоди ЦПХ укоалдені з фахівцями.
Відповідь: Шановний учаснику! Виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик.
Замовником вносяться зміни до ТД.
Замовником вносяться зміни до ТД.
Закупівля товарів послугами
Дата подання: 17 січня 2024 12:06
Дата відповіді: 19 січня 2024 11:05
Ремонт ноутбука з заміною клавіатури,Ремонт ПК з заміною процесора AMD Athlon, Ремонт ПK з заміною твердотільного накопичувача SSD 500 Gb і ще таких більше 20 позицій, проаналізувавши ваші попередні закупівлі, запчастин для всіх цих ремонтів ви не купували, то ви хочете сплатити за послугу, а отримати товар з послугою?
Відповідь: Шановний Учаснику. У переліку послуг вказані назви послуг, які повинен виконати сервісний центр Виконавця. У склад та вартість даних послуг входять супутні частини (запчастини та матеріали), необхідні для відновлення працездатсності обладнання.
В технічному завданні Додаток 3 до ТД внесено перелік запасних частин, що можуть бути використанні виконавцем при наданні послуг.
В технічному завданні Додаток 3 до ТД внесено перелік запасних частин, що можуть бути використанні виконавцем при наданні послуг.
Ваша техніка Pantum придбана в 2017 році
Дата подання: 17 січня 2024 12:20
Дата відповіді: 19 січня 2024 12:07
- Лист, адресований Замовнику, від виробника/офіційного представника техніки Pantum в Україні про те, що Учасник використовує при заправці картриджів PC-211P оригінальні витратні матеріали, комплекти для заправки, від виробника Pantum.*
- *Така вимога ґрунтується на тому, що техніка Pantum знаходиться на гарантійному терміні обслуговування
згідно відповіді на запит до виробника Pantum, гарнтія на копіювальну техніку надається строком 12 місяців, ваша техніка придбана в 2017 році, згідно закупівлям на майданчику прозоро, це неправморна вимога!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Стандартна офіційна гарантія від виробника Pantum в Україні це 24 місяці. При закупівлі є можливість отримати гарантійний термін 36 місяців, в подальшому при заправці тільки оригинальними комплектами та використання тільки оригинальних картриджів офіційно закуплених в офіційних представників Pantum в Україні є можливість отримати продовжену гарантію, ця інформація є офіційною в офіційних представників Pantum в Україні.
Вимога, а саме - Лист, адресований Замовнику, від виробника/офіційного представника техніки Pantum в Україні про те, що Учасник використовує при заправці картриджів PC-211P оригінальні витратні матеріали, комплекти для заправки, від виробника Pantum - ґрунтується на тому, що техніка Pantum знаходиться на гарантійному терміні обслуговування.
Вимога, а саме - Лист, адресований Замовнику, від виробника/офіційного представника техніки Pantum в Україні про те, що Учасник використовує при заправці картриджів PC-211P оригінальні витратні матеріали, комплекти для заправки, від виробника Pantum - ґрунтується на тому, що техніка Pantum знаходиться на гарантійному терміні обслуговування.
Технічні вимоги
Дата подання: 17 січня 2024 12:24
Дата відповіді: 19 січня 2024 11:08
Заміна картриджа Xerox 106R02773 оригінал, Заміна картриджа Samsung MLT-D104S оригінал, що під цим мається на увазі? Під цією послугою вам потрібно надати нові оригінальні картриджі Xerox, Samsung...і т.д.?
Відповідь: Шановний Учаснику. Замовником вносяться зміни до ТД.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
140 477,70
UAH з ПДВ
|
140 477,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОПІЦЕНТР-СЕРВІС" |
213 000,00
UAH з ПДВ
|
213 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2776506071 |
Відхилено |
140 477,70
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 12:24
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 26 січня 2024 00:00
|
ТОВ "КОПІЦЕНТР-СЕРВІС" #32982955 |
Переможець |
213 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2024 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 18:23
|
Договір (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) | укладений |
12 лютого 2024 18:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з заправки, відновлення картриджів та ремонту офісної техніки | 10 | місяць |
21 300,00
UAH
|