Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
35 340,24 UAH
UA-2024-01-15-006861-a e721c3be929d4f3b81f6835462ef9508
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостинська Юлія

+380979906175 buhvvcpmd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Володимирський центр первинної медичної допомоги» Володимирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42305352
Вебсайт: https://vvcpmd.lic.org.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Мостинська Юлія
+380979906175
buhvvcpmd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачок
Папір для друку, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, Шпитальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Степлер до 20 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, Шпитальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
ДІРКОПРОБИВАЧ 30 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, Шпитальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
Касова стрічка 57.5мм 40м (10шт/уп)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, Шпитальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штуки
Ручка масляна LINE 10196
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, Шпитальна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

15 січня 2024 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 35 340,24
UAH з ПДВ
15 січня 2024 13:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2024 16:36
додаткова угода1.pdf зміни до договору
23 січня 2024 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка в кількості товару
Номер договору про закупівлю: 21/07-15/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML