Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 00191678 |
Місцезнаходження: | 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. К. ЛІБКНЕХТА, буд. 177А |
Контактна особа: |
Наталія Лисенко +380990987205 donvoda2022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Тендерна документація
12 січня 2024 16:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2024 16:06 |
Обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-18-000077 ● b91f1f494cfc44448261a60daa1d8b72
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2024 18:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 18.03.2024 № 19-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 18.03.2024
№ 19-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ" UA-2024-01-12-009217-a 12.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-25 17:39:04
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання Послуг з обробки цифрових даних (ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-12-009217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання
1. Підпунктом 2 пункту 13 Особливостей надано право відокремленому підрозділу замовника укладати договори на придбання послуг, вартість яких перевищує 200 тис.грн у разі коли такий підрозділ перебуває на території активних бойових дій та за умови, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих Особливостей - для задоволення потреб такого підрозділу.
Поясніть чому відповідно до пункту 1.1 та Додатку 2 укладеного договору №229-12/23 24/01 від 10.01.2024 закупівлю проведено (укладено договір) не для задоволення власних потреб зазначеного підрозділу, а задля послуг інших відокремлених підрозділів юридичної особи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-28 19:18:52
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на Запит замовнику на пояснення від 25 березня 2024 року:
Для роботи облікових систем на базі Лиманського ВУВКГ створена та використовується цілісна модель зберігання обробки даних. Тобто є загальна база для регламентованого обліку, яка розміщена, на даний час у хмарі, згідно договору №229-12/23 24/01 від 10.01.2024, яку неможливо відокремити.
Що стосується апаратно-програмного забезпечення для контролю доступу до локальних мереж та сервісів – її також неможливо розділити. В хмарі розташована ще й апаратна частина, яка комутує з використанням шифрованих каналів зв’язку локальні мережі.
В хмарі розташовано близько 10-ти віртуальних серверів та апаратні пристрої. Не можливо виділити конкретні ресурси та розмістити окремо.
Це є виключним правом замовника - обирати місце розташування й адміністрування апаратного системного програмного забезпечення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення пункту 5 Особливостей №1178 (в редакції, яка діяла на дату укладання договору) та частини десятої статті 3 Закону вжито заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України шляхом його розірвання. Крім того, вжито заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 5 Особливостей №1178 та частини десятої статті 3 Закону.
2024-04-10 20:47:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДЕНИСЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #2663704836 |
Переможець |
360 000,00
UAH
|
12 січня 2024 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 229-12_23_24_01 від 10.01.2024.PDF | укладений |
12 січня 2024 16:13
|