Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки цифрових даних (ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2024-01-12-009217-a d2574e8fc60549a19bb849bacb2e03ca
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Лисенко

+380990987205 donvoda2022@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ"
Код ЄДРПОУ: 00191678
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. К. ЛІБКНЕХТА, буд. 177А
Контактна особа: Наталія Лисенко
+380990987205
donvoda2022@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки цифрових даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

12 січня 2024 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2024 16:06
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-18-000077 ● b91f1f494cfc44448261a60daa1d8b72
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024 18:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

від 18.03.2024 № 19-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 18.03.2024
№ 19-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ "ВОДА ДОНБАСУ" UA-2024-01-12-009217-a 12.01.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-25 17:39:04

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання Послуг з обробки цифрових даних (ДК 021:2015: 72310000-1 Послуги з обробки даних) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-12-009217-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання
1. Підпунктом 2 пункту 13 Особливостей надано право відокремленому підрозділу замовника укладати договори на придбання послуг, вартість яких перевищує 200 тис.грн у разі коли такий підрозділ перебуває на території активних бойових дій та за умови, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих Особливостей - для задоволення потреб такого підрозділу.
Поясніть чому відповідно до пункту 1.1 та Додатку 2 укладеного договору №229-12/23 24/01 від 10.01.2024 закупівлю проведено (укладено договір) не для задоволення власних потреб зазначеного підрозділу, а задля послуг інших відокремлених підрозділів юридичної особи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-28 19:18:52

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на Запит замовнику на пояснення від 25 березня 2024 року:

Для роботи облікових систем на базі Лиманського ВУВКГ створена та використовується цілісна модель зберігання обробки даних. Тобто є загальна база для регламентованого обліку, яка розміщена, на даний час у хмарі, згідно договору №229-12/23 24/01 від 10.01.2024, яку неможливо відокремити.
Що стосується апаратно-програмного забезпечення для контролю доступу до локальних мереж та сервісів – її також неможливо розділити. В хмарі розташована ще й апаратна частина, яка комутує з використанням шифрованих каналів зв’язку локальні мережі.
В хмарі розташовано близько 10-ти віртуальних серверів та апаратні пристрої. Не можливо виділити конкретні ресурси та розмістити окремо.
Це є виключним правом замовника - обирати місце розташування й адміністрування апаратного системного програмного забезпечення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення пункту 5 Особливостей №1178 (в редакції, яка діяла на дату укладання договору) та частини десятої статті 3 Закону вжито заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України шляхом його розірвання. Крім того, вжито заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 5 Особливостей №1178 та частини десятої статті 3 Закону.

2024-04-10 20:47:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДЕНИСЕНКО ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2663704836
Переможець 360 000,00
UAH
12 січня 2024 16:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 229-12_23_24_01 від 10.01.2024.PDF укладений
12 січня 2024 16:13