Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папка-куточок А4 – 10 шт.; Папка-реєстратор одностороння А4, ширина торця 50 мм – 8 шт.; Папка-реєстратор одностороння А4, ширина торця 70 мм – 8 шт.; Папір для нотаток 90х90 – 2 шт.; Файли (упаковка 100 шт.) – 2 шт.; Бокс чорного кольору для паперу 90х90х90 – 3 шт.
Очікувана вартість
1 755,00 UAH
UA-2024-01-12-004466-a b0c3fe7a0db44ada8900af81f7cc53a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона ШЕВЧУК

+380636278816 shevchuk.alena1991@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі
Код ЄДРПОУ: 40108756
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп. Адмірала Сенявіна‚ 128
Контактна особа: Альона ШЕВЧУК
+380636278816
shevchuk.alena1991@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для потреб ГУНП в АРК та м. Севастополі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Папка-куточок А4 – 10 шт.; Папка-реєстратор одностороння А4, ширина торця 50 мм – 8 шт.; Папка-реєстратор одностороння А4, ширина торця 70 мм – 8 шт.; Папір для нотаток 90х90 – 2 шт.; Файли (упаковка 100 шт.) – 2 шт.; Бокс чорного кольору для паперу 90х90х90 – 3 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати підписання відповідної накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 січня 2024 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Група УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#43977041
Переможець 1 755,00
UAH з ПДВ
12 січня 2024 13:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 41 канцелярія.pdf укладений
12 січня 2024 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 755,00
UAH (в тому числі ПДВ 292,50 UAH)