Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень ЛКП «Львівавтодор» та прилеглої території
Очікувана вартість
831 416,19 UAH
UA-2024-01-11-007026-a ● a95844d1fa5f404cb29779d055a5cb83
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 05523814 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Бех Михайло Михайлович 380931810592 zakupkylvivavtodor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2024 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 14:45 |
Початок аукціону: | 22 січня 2024 14:45 |
Очікувана вартість: | 831 416,19 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 314,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО - 320478 Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. - копія договору з банком про надання банківської гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24940 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Послуги з прибирання приміщень ЛКП «Львівавтодор» та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2024 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2024 14:47 |
Тендерна документація.docx | |
11 січня 2024 14:47 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
11 січня 2024 14:47 |
Додаток 4 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 11 січня 2024 15:11
Дата відповіді: 12 січня 2024 14:45
Шановний Замовнику. У ТЗ Ви зазначаєте наступне:
"Виконавець повинен надати калькуляцію вартості послуг з прибирання службових приміщень та прилеглої території на місяць із включенням вартості інвентарю, миючих засобів та витратних матеріалів для миття умивальників, унітазів, підлоги, вікон."
Цю вимогу Ви встановлюєте для саме Виконавця послуг і калькуляцію потрібно надати при укладенні договору/початку надання послуг на об'єкті? Чи дана вимога для Учасників і потрібно надати надати калькуляцію у складі документів тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! Інформуємо Вас про те, що Учасник в складі тендерної документації повинен надати калькуляцію вартості послуг з прибирання службових приміщень та прилеглої території на місяць із включенням вартості інвентарю, миючих засобів та витратних матеріалів для миття умивальників, унітазів, підлоги, вікон.
дискримінаційна вимога щодо підтвердження працівників
Дата подання: 11 січня 2024 15:40
Дата відповіді: 12 січня 2024 16:26
Шановний Замовнику. У ТД присутня наступна дискримінаційна вимога:
"Для документального підтвердження наявності працівників (штатних, ЦПХ) Учасники в складі документів тендерної пропозиції надають:
4.2.1. Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії договорів, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики» ."
- щодо надання трудових книжок:
з 10.06.2021 року згідно ст.48 Кодексу законів про працю України та Закон України від 05.02.2021р. №1217-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування". Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. Виходячи із вищезазначеного, Учасники не зможуть надати копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис), що підтверджує трудові відносини з Учасником щодо працівників, які були прийняті після 10.06.2021 року і не вимагали внести відповідний запис про прийняття на роботу.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим необхідно усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації.
- щодо договорів:
укладення трудового договору згідно норм Кодексу законів про працю України в письмовій формі є обов'язковим лише у випадках, передбачених ч.1 ст. 24 Кодексу законів про працю України . Окрім того, працівник не може бути допущений до роботи без оформленого наказу чи розпорядження роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, що і є підтвердженням трудових відносин між працівником і роботодавцем. У період дії воєнного стану сторони за згодою визначають форму трудового договору (ч. 1 ст. 2 Закону «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»). Виходячи із вищезазначеного, роботодавці не зобов'язані укладати трудовий договір. Достатньо наказу та повідомлення. Просимо видалити вимогу щодо надання трудового договору у складі пропозиції.
- щодо надання наказів на працівників по формі № П-1:
дана вимога є дискримінаційною, не законною з наступних причин. Форма П1 не є обов'язковою для роботодавців і роботодавці не зобов'язані її використовувати у своїй роботі. У тому числі Скаржник має свою внутрішню форму наказів про прийняття. Відповідно дискримінація заключається у тому, що прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які використовують у своїй діяльності форму П-1.
Враховуючи викладене, дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Документації порушують вимоги ч.4 статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
У зв’язку з цим необхідно усунути порушення чинного законодавства України шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання розглянуто! Повідомляємо Вас, що Замовником зазначено, що для підтвердження в Учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, які входять до штату учасника, він повинен надати наступну інформацією та документи: Завірену копію штатного розпису (з можливим ретушуванням зарплатно-фінансових показників), копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис) або копії договорів, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики».
Виходячи з вищезазначеного Учасник повинен надати хоча б один документ для підтвердження встановленим вимогам.
Також хочемо зазначити:
1. Відповідно до статті 24. Кодексу законів про працю:
Трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання письмової форми є обов'язковим:
1) при організованому наборі працівників;
2) при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я;
3) при укладенні контракту;
4) у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі;
5) при укладенні трудового договору з неповнолітнім (стаття 187 цього Кодексу);
6) при укладенні трудового договору з фізичною особою;
6-1) при укладенні трудового договору про дистанційну роботу або про надомну роботу;
6-2) при укладенні трудового договору з нефіксованим робочим часом;
7) в інших випадках, передбачених законодавством України.
При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
При укладенні трудового договору громадянин, який вперше приймається на роботу, має право подати вимогу про оформлення трудової книжки.
Виходячи із вищезазначеного, зазначено чіткий перелік коли укладається трудовий договір.
2.Відповідно до статті 48. Кодексу законів про працю:
Облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".
На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу.
Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Виходячи з вищезазначеного, конкретно зазначається, що Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
3. Як зазначається вами, що у період дії воєнного стану сторони за згодою визначають форму трудового договору (ч. 1 ст. 2 Закону «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»). Хочемо вас проінформувати, що Замовником не визначена форма договору, отже не порушуються вимоги чинного законодавства.
Отже, вимоги тендерної документації Замовником розроблені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Специфіка послуг полягає в тому, що вони надаються в адміністративних будівлях, де постійно перебуває велика кількість людей, наявні відповідні документи на робочих місцях, зміст яких пов’язаний з наданням адміністративних послуг і ознайомлення з ними третіх осіб заборонене, що, в свою чергу, потребує від учасника наявність працівників відповідної кваліфікації. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі.
Крім того, права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом. Статтею 22 Закону визначено вимоги до тендерної документації. В ч. 2 ст. 22 Закону вказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до статті 16 Закону Замовник має право вимагати від учасника наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання то досвід.
Отже, зазначені вимоги не порушують законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційними, та не створюють перешкод для участі у процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість надати послуги.
Замовник не вбачає порушення або дискримінації та такого, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі відповідно до ст. 5 Закону, оскільки дані послуги може надати велика кількість виконавців.
Виходячи з вищезазначеного Учасник повинен надати хоча б один документ для підтвердження встановленим вимогам.
Також хочемо зазначити:
1. Відповідно до статті 24. Кодексу законів про працю:
Трудовий договір укладається, як правило, в письмовій формі. Додержання письмової форми є обов'язковим:
1) при організованому наборі працівників;
2) при укладенні трудового договору про роботу в районах з особливими природними географічними і геологічними умовами та умовами підвищеного ризику для здоров'я;
3) при укладенні контракту;
4) у випадках, коли працівник наполягає на укладенні трудового договору у письмовій формі;
5) при укладенні трудового договору з неповнолітнім (стаття 187 цього Кодексу);
6) при укладенні трудового договору з фізичною особою;
6-1) при укладенні трудового договору про дистанційну роботу або про надомну роботу;
6-2) при укладенні трудового договору з нефіксованим робочим часом;
7) в інших випадках, передбачених законодавством України.
При укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, - також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.
При укладенні трудового договору громадянин, який вперше приймається на роботу, має право подати вимогу про оформлення трудової книжки.
Виходячи із вищезазначеного, зазначено чіткий перелік коли укладається трудовий договір.
2.Відповідно до статті 48. Кодексу законів про працю:
Облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".
На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється роботодавцем в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу.
Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
Виходячи з вищезазначеного, конкретно зазначається, що Роботодавець на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
3. Як зазначається вами, що у період дії воєнного стану сторони за згодою визначають форму трудового договору (ч. 1 ст. 2 Закону «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»). Хочемо вас проінформувати, що Замовником не визначена форма договору, отже не порушуються вимоги чинного законодавства.
Отже, вимоги тендерної документації Замовником розроблені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому. Специфіка послуг полягає в тому, що вони надаються в адміністративних будівлях, де постійно перебуває велика кількість людей, наявні відповідні документи на робочих місцях, зміст яких пов’язаний з наданням адміністративних послуг і ознайомлення з ними третіх осіб заборонене, що, в свою чергу, потребує від учасника наявність працівників відповідної кваліфікації. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у закупівлі.
Крім того, права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом. Статтею 22 Закону визначено вимоги до тендерної документації. В ч. 2 ст. 22 Закону вказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до статті 16 Закону Замовник має право вимагати від учасника наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання то досвід.
Отже, зазначені вимоги не порушують законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційними, та не створюють перешкод для участі у процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість надати послуги.
Замовник не вбачає порушення або дискримінації та такого, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі відповідно до ст. 5 Закону, оскільки дані послуги може надати велика кількість виконавців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2024 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
606 936,00
UAH з ПДВ
|
584 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
615 247,84
UAH з ПДВ
|
584 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
627 500,28
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Відхилено |
584 850,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 12:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2024 16:37
|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
584 900,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2024 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2024 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2024 17:13
|
Договір № 1687 від 14.02.2024.pdf | укладений |
14 лютого 2024 17:13
|