Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Благоустрій громади" Путивльської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44411967 |
Місцезнаходження: | 41500, Україна , Сумська обл., Путивль, вул. Володимира князя б.52 |
Контактна особа: |
Талан Наталія Володимирівна +380669751368 knpblagoustriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 16:14 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-26-000021 ● b56c586af4fd47fc9a5a0a0451bcafca
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2024 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2024 №35-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.08.2024 №35-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-01-10-008116-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-27 12:27:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги із благоустрою населених пунктів (очищення доріг по вулицях м. Путивль Путивльської міської ради від снігу та посипання протиожеледною сумішшю)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-008116-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів)) тендерної пропозиції учасника міститься розрахунок ціни тендерної пропозицiї (договiрна цiна) та розрахунки договірних цін у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr на вимогу додатку 2 до тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 16:41:32
Пояснення
1. Ззгідно з рішенням 55 сесії VIII скликання Путивльскої міської ради від 23.01.2024 р. № 2025-МР. на заходи з прибирання снігу з доріг і тротуарів було виділено 900000,00 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил: Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264- XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004-ХІІ, V «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54.
3. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни відповідних закупівель аналогічних послуг минулих періодів по Путивльському району (UA-2023-12-08-001438-a, UA-2022-10-25-010402-a)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Путивльської міськради за посиланням .https://rada.info/upload/users_files/04058083/1bf9ceb257df51ea5a0e0e52273095aa.pdf
5. розрахунок ціни тендерної пропозицiї (договiрна цiна) та розрахунки договірних цін містяться у файлах під назвами Кошторис та Розрахунок вартості
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-02 09:54:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги із благоустрою населених пунктів (очищення доріг по вулицях м. Путивль Путивльської міської ради від снігу та посипання протиожеледною сумішшю)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-10-008116-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1 Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Літвінов С.О. (далі – учасник), з огляду на те, що наданий ним лист-відгук від 16.01.2024 №02-1/25 (файл «Лист відгук Літвінов.pdf») не містить контактної інформації виконавця тексту листа для здійснення зв’язку з відповідним замовником щодо перевірки достовірності такого документу та викладеної в ньому інформації (прізвище, ім’я та по-батькові, посада, контактний телефон) на вимогу пункту 3 додатку 1 до тендерної документації.
2. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) тендерної пропозиції учасника міститься сканована копія документу, який підтверджує право ФОП Ковальова Олександра Григоровича передавати автомобіль ЗИЛ 131 (реєстраційний номер ВМ 0252ВР) на вимогу пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
3. Надати пояснення з посиланням на нормативно-правові документи щодо неоприлюднення додатку №1 – Договірної ціни до договору про закупівлю.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-02 15:54:10
Пояснення
1. Ззгідно з рішенням 55 сесії VIII скликання Путивльскої міської ради від 23.01.2024 р. № 2025-МР. на заходи з прибирання снігу з доріг і тротуарів було виділено 900000,00 грн.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил: Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264- XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994р. №4004-ХІІ, V «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54.
3. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни відповідних закупівель аналогічних послуг минулих періодів по Путивльському району (UA-2023-12-08-001438-a, UA-2022-10-25-010402-a)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Путивльської міськради за посиланням .https://rada.info/upload/users_files/04058083/1bf9ceb257df51ea5a0e0e52273095aa.pdf
5. розрахунок ціни тендерної пропозицiї (договiрна цiна) та розрахунки договірних цін містяться у файлах під назвами Кошторис та Розрахунок вартості
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-03 11:54:20
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення на запит від 02.09.24р.
1. Файл «Лист-відгук Літвінов.pdf» містить адресу електронної пошти для зв’язку з замовником, крім того у файлі «Довідка. Pdf на 13-му арк. у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору є телефон замовника.
2. Право ФОП Ковальова О.Г. передавати автомобіль ЗИЛ 131 (реєстраційний №ВМ0252ВР) підтверджується скан-копією «договору №7 оренди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів з екіпажем», додаток №1 (файл «договір оренди», стор.5).
3. Додаток №1 Договірна ціна до Договору не було оприлюдненно внаслідок неуважності виконавця, але є в паперовому вигляді у справі. (надаємо скан-копію)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області КНП "Благоустрій громади Путивльської міської ради припиняє дію договору №01/29 від 29.01.24. Додаткова угода додається.
2024-09-05 13:39:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
.
2024-09-06 09:52:15
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Літвінов Сергій Олександрович |
499 500,49
UAH з ПДВ
|
499 500,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Літвінов Сергій Олександрович #3135812432 |
Рішення скасоване |
499 500,49
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 09:37
|
ФОП Літвінов Сергій Олександрович #3135812432 |
Переможець |
499 500,49
UAH з ПДВ
|
19 січня 2024 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2024 13:56
|
додаткова угода | укладений |
05 вересня 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 13:37
|
договір | укладений |
30 січня 2024 13:36
|