Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Джулай Карина Юріївна +380931185310 tender.uos@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 159 942,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 799,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2024 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2024 14:36 |
Додаток _5_Проєкт договору_.docx | |
10 січня 2024 14:36 |
ТД_Філе куряче 2024 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000074 ● e18fa47a6a3c4b179d310e746f9de7ca
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-01-10-005722-a 10.01.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-12 16:19:08
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є товари за ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо (Філе куряче охолоджене) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-005722-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-13 11:17:09
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-2024-01-10-005722-a
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо (Філе куряче охолоджене)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-005722-a), та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувальна вартість закупівлі розрахована відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, шляхом отримання цінових пропозицій від Підприємства «Роман» МЛУІ «Софія», ТОВ «Гранат», ТОВ «Бізнес плюс ЛТД» та інформації про середні споживчі ціни з веб-сайту Державної служби статистики України, що наведено у Додатку 1 «Розрахунок очікуваної вартості, щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо (Філе куряче охолоджене)», очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах дошкільних освіти Замовника, норм споживання та бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики «ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо (Філе куряче охолоджене)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-01-10-005722-a, сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), а також спільних наказів «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 26.02.2013 № 202/165, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/01/15/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-27/ (Файл «Обгрунтування_Філе куряче_2024 р.»)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-20 15:01:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «Гранат» вимогам установлених в підпункті 5.6 пункту 5 Додатку 4 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції акту прийому-передачі виконаних робіт з проходження випробувань щодо радіаційних вимірювань транспортних засобі, які планує використовувати учасник для постачання продуктів харчування та виконання умов договору?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «Гранат» вимогам установлених в підпункті 5.14 пункту 5 Додатку 4 до ТД, в частині надання сканованих оригіналів актів виконаних робіт згідно договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг?
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «Гранат» вимогам установлених в підпункті 5.16 пункту 5 Додатку 4 до ТД в частині надання сканованого оригіналу протоколу санітарно-мікробіологічного дослідження методом змивів з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами, а саме з холодильних та/або морозильних камер?
4. Яким чином Замовником перевірено на відповідність ТОВ «Гранат» вимогам установлених в підпункті 5.17 пункту 5 Додатку 4 до ТД, а саме в частині надання копій нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДЗО відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-23 16:47:21
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-09-11-000074
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо (Філе куряче охолоджене)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-10-005722-a), та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Відповідно до підпункту 5.6. пункту 5 Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, наступні документи, зокрема:
«5.6. Відповідно до Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» та Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», а також з метою уникнення від недобросовісних постачальників які можуть здійснювати та/або здійснювали постачання товарів у зони відчуження, в тому числі Чорнобильської зони відчуження, інші зони які можуть завдати значної шкоди здоров’ю людини, учасник повинен проводити свою господарську діяльність що не суперечить та не порушує дані норми та закони. В підтвердження цього учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження щодо відповідності транспортних засобів, а саме:
- документ який підтверджує проходження випробувань щодо радіаційних вимірювань транспортних засобів, які планує використовувати учасник для постачання продуктів харчування та виконання умов договору. Документи повинні бути датовані не більше шести місячної давнини відносно дати оголошення про проведення цієї процедури закупівлі. Також учасник надає в складі тендерної пропозиції договір укладений між учасником та установою та/або підприємством та/або організацією яка проводила такі дослідження, та акт прийому-передачі виконаних робіт (надання послуг).»
На виконання даної вимоги ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файл «Договір та протокол радіаційного (радіологічного) контролю транспорту_11.01.2024.pdf», що містить:
- Угоду № 10 на виконання робіт від 11.01.2024 р. між ТОВ «Гранат» та Броварською районною філією ДУ «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України»;
-Акт №19 здачі-прийняття виконаних робіт по угоді №11 від 11.01.2024 р. щодо оплати та прийняття робіт: Вимірювання рівня поверхневого забруднення бета-випромінювальними радіонуклідами п. 2.6. та відповідно до якого видані протоколи радіаційного контролю транспортного засобу та вантажу: Протокол №2 від 11.01.2024 р. Транспортний засіб: ТОВ «Гранат» Автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI №KA 4361 AM (вантажний фургон рефрижератор); Протокол №3 від 11.01.2024 р. Транспортний засіб: ТОВ «Гранат» Автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI №KA 4365 AM (вантажний фургон рефрижератор); Протокол №4 від 11.01.2024 р. Транспортний засіб: ТОВ «Гранат» Автомобіль MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI №KA 4362 AM (вантажний фургон рефрижератор) що зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічній базі (файл «Обладнання та мат-технічна база.pdf»)
Таким чином ТОВ «Гранат» виконав вимоги підпункту 5.6. пункту 5 Додатку 4 Тендерної документації.
2. Відповідно до підпункту 5.14. пункту 5 Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, наступні документи:
«5.14. Сканований оригінал договору укладеного з учасником про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду), термін дії договору повинен відповідати строку поставки товару, що вказаний в цій тендерній документації та оголошенні про проведення цієї процедури закупівлі, а також учасник надає в складі тендерної пропозиції скановані оригінали актів виконаних робіт згідно вище згаданого договору за останній місяць відносно дати оголошення про проведення цієї процедури закупівлі.»
На виконання даної вимоги ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файл «Договір ветер-сан. послуг 2024- оригінал.pdf» що містить договір №28 про надання ветеринарних послуг від 20.01.2020 року укладеного між ТОВ «Гранат» та Об’єднанням ветеринарної медицини в м. Києві. Додатковою угодою №5 від 29.12.2023 року, вище зазначений договір пролонговано до 31.12.2024 року.
Та надано файл «АКТ ветер-сан. послуг -грудень_2023.pdf», що містить АКТ №1923 від 31.12.2023 р. згідно договору №28 від 20.01.2020 року. щодо надання ветеринарно-санітарних послуг. Акт надано за грудень 2023 року, чим підтверджено надання послуг(робіт) за останній місяць відносно дати оголошення про проведення цієї процедури закупівлі (закупівля оголошена 10.01.2024 р.).
Таким чином ТОВ «Гранат» виконав вимоги підпункту 5.14. пункту 5 Додатку 4 Тендерної документації.
3.Відповідно до підпункту 5.16. пункту 5 Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, наступні документи:
«5.16. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (сканований оригінал протоколу санітарно - мікробіологічного дослідження), змиви повинні бути взяті з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузова автотранспорту з середини; столів для фасування та/або пакування; холодильних та/або морозильних камер; тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Вище вказані документи повинні бути датовані не більше шести місячної давнини відносно дати оголошення про проведення цієї процедури закупівлі. Додатково учасник надає в складі тендерної пропозиції договір з підприємством/установою/організацією що проводила таке дослідження та акт виконаних робіт.»
На виконання даної вимоги ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файл «Договір та протокол бактеріального контролю (змиви) потужностей_10.01.2024.pdf», що містить договір №108/2д від 10.01.2024 р. укладеного між ТОВ «Гранат» та ДУ «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» Деснянський міжрайонний відділ Акт №156/2д від 10.01.2024 р. та Результат №4 санітарно-мікробіологічного дослідження виданий 10.01.2024 р., в якому зазначено:
Результат дослідження Змиви, зокрема:
38-ручка холодильної шафи №1
39-полка холодильної шафи №1
40-ручка холодильної шафи №2 Бактерії групи кишкової палички (БГКП) не виділені
41-полка холодильної шафи №2
Висновок: Згідно результатів проведених лабораторних досліджень, зразки санітарно-гігієнічних змивів в досліджувальних зразках відповідають вимогам МВ 2657-82.
Тим самим підтверджено проведення виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички, а саме з холодильного обладнання у кількості 2 шт.: SILAJ4519Z-FZ для 37 м.кв. та SILAJ4519Z-FZ для 29 м.кв. відповідно до наданої довідку щодо наявності холодильного обладнання, яке Учасник планує використовувати під час виконання умов договору укладеного за результатами цієї процедури закупівлі (файл «Довідка про наявність холодильного обладнання.pdf»).
4. Відповідно до підпункту 5.17. пункту 5 Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, наступні документи:
«5.17. У зв’язку із закупівлею продукції у дошкільні заклади освіти, а також у зв’язку із різними потребами навчальних закладів, необхідно щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних закладів освіти наступним: а саме: учасник повинен надати копії нормативно- технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДЗО відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДЗО замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм);».
На виконання даної вимоги ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файли «Нормативно-технічна документація_ТУ Мясо (Фасування_перепакування).pdf», що містить Технічні умови ТУ У 10.1-21620913-002:2012 «М'ЯСО, НАПІВФАБРИКАТИ З МЯСА,МЯСА ПТИЦІ, МЯСА КРОЛІВ ТА СУБПРОДУКТІВ ФАСОВАНІ» (термін дії технічних умов – 03.02.2012 р. по 31.01.2017 р..) та файли «Зміни №1 Нормативно-технічна документація_ТУ Мясо (Фасування_перепакув.pdf», «Зміни №2 Нормативно-технічна документація_ТУ Мясо (Фасування_перепакув.pdf», що містять Зміни №1 ТУ У 10.1-21620913-002:2012 (термін дії технічних умов – 26.01.2017 р. по 31.01.2022 р..) та Зміни 2 ТУ У 10.1-21620913-002:2012 (термін дії технічних умов – 31.01.2022 по 31.01.2027 року), як підтвердження можливості до даних технічних умов на підприємстві ТОВ «Гранат» надання послуг з фасування (пакування) м’яса, напівфабрикатів з м’яса, м’яса птиці, м’яса кролів та субпродуктів фасовані: яловичина, телятина, баранина, свинина, птиці, кролів, перепелів (далі – м'ясо, напівфабрикати, субпродукти), отримані шляхом дозування подальшою упаковкою в тару або пакувальні матеріали у середовищі природної атмосфери м’яса, напівфабрикатів, субпродуктів, одержаних у транспортній тарі без або з додаванням технологічними операціями. М'ясо, напівфабрикати, субпродукти призначені для реалізації населенню або на замовлення організацій та установ, у тому числі дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
Таким чином ТОВ «Гранат» виконав вимоги підпункту 5.17 пункту 5 Додатку 4 Тендерної документації.
- Протокол _ 294 _Пояснення до моніторингу UA-2024-01-10-005722-a (запит 2).docx
- Протокол 294.pdf
- 1. Договір та протокол радіаційного (радіологічного) контролю транспорту_11.01.2024.pdf
- 2. Обладнання та мат-технічна база.pdf
- 3. Договір ветер-сан. послуг 2024- оригінал.pdf
- 4. АКТ ветер-сан. послуг -грудень_2023.pdf
- 5. Договір та протокол бактеріального контролю (змиви) потужностей_10.01.2024.pdf
- 6. Довідка про наявність холодильного обладнання.pdf
- 7. Нормативно-технічна документація_ТУ Мясо (Фасування_перепакування).pdf
- 8. Зміни _1 Нормативно-технічна документація_ТУ Мясо (Фасування_перепакув.pdf
- 9. Зміни _2 Нормативно-технічна документація_ТУ Мясо (Фасування_перепакув.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
11 122 273,80
UAH з ПДВ
|
11 122 273,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” #21620913 |
Переможець |
11 122 273,80
UAH з ПДВ
|
18 січня 2024 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 13:43
|
Договір 133.pdf | укладений |
24 січня 2024 13:42
|