Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання Програмної продукції- програмного комплексу "Медична інформаційна система "Health24" (Предмет закупівлі:код згідно з ДК 021:2015:48810000-9 Інформаційні системи) в формі онлайн-доступу через всесвітню мережу Інтернет на базі хмарних обчислювальних потужностей (Право користування) та технічний супровід Програмної продукції, що включає в себе: внесення змін, оновлення версій, додатків, та/або розширень функціоналу, виправлення помилок та усунення збоїв в роботі, надання права на отримання таких оновлень, змін, додатків, доповнень протягом певного періоду часу (Підтримка) на визначену кількість користувачів (50 користувачів)
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2024-01-10-004416-a 678bad2ec7eb4caea4f41f31d7930d30
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козарецька Ольга Станіславівна

+380990512177 roddom3_jurist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Пологовий будинок №3"
Код ЄДРПОУ: 02774349
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Київська, 3
Контактна особа: Козарецька Ольга Станіславівна
+380990512177
roddom3_jurist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Постачання Програмної продукції- програмного комплексу "Медична інформаційна система "Health24" (Предмет закупівлі:код згідно з ДК 021:2015:48810000-9 Інформаційні системи) в формі онлайн-доступу через всесвітню мережу Інтернет на базі хмарних обчислювальних потужностей (Право користування) та технічний супровід Програмної продукції, що включає в себе: внесення змін, оновлення версій, додатків, та/або розширень функціоналу, виправлення помилок та усунення збоїв в роботі, надання права на отримання таких оновлень, змін, додатків, доповнень протягом певного періоду часу (Підтримка) на визначену кількість користувачів (50 користувачів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Київська 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Тендерна документація

11 січня 2024 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-03-18-000071 ● 7141c28e50c54105a53b5d7ba982a030
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2024 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.03.2024 № 18-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 18.03.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 18.03.2024 № 18-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 2 UA-2024-01-10-004416-a 10.01.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-19 10:54:37

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
3. Пропоную надати інформацію, яка підтверджує наявність підстав для укладання договору без застосування відкритих торгів.
4. Пропоную надати інформацію щодо наявності обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, що готувався уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджувався (затверджувався) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-22 13:52:51

Надання пояснення

1. Додаємо документи на підставі яких визначено характеристики предмету закупівлі та очікувану вартість. (Рапорт медичного директора, Протокол уповноваженої особи)
2. Надаємо інформацію, яка підтверджує наявність підстав для укладання договору без застосування відкритих торгів, а саме: Відповідно до п.3 ст.8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп'ютерні програми є об'єктом авторського права у галузі науки. На підставі ч.2 ст.11 цього Закону, авторське право на твір виникає внаслідок факту його створення. Для виникнення і здійснення авторського права не вимагається реєстрація твору чи будь-яке інше спеціальне його оформлення, а також виконання будь-яких інших формальностей. ТОВ «Здоров'я 24» належать авторські майнові права на об'єкти авторського права - компютерна програма Програмний комплекс «Медична інформаційна система «Health 24» ( Рішення Міністерства економічного розвитку і торгівлі про реєстрацію договору який стосується авторського права на твір №4263 від 11.03.2019р.)
У КНП ММР "Пологовий будинок №3" використовується медична інформаційна система «Health 24» з серпня місяця 2023 р, згідно укладеного договору №4527-0708\228\10 від 08.08.2023 року.
TOB «Здоров'я 24» виробляє, забезпечує впровадження та адаптацію медичної інформаційної системи в закладах охорони здоров’я з використанням зазначених об'єктів авторського права, та є виключним оператором даної медичної інформаційної системи. Оскільки робочі місця повинні функціонувати на основі та з використанням даних, що містяться у програмному комплексі «Медична інформаційна система Health 24», будь-яке несанкціоноване втручання у цю програму може трактуватись як порушення прав інтелектуальної власності ТОВ «Здоров'я 24». Залучення іншого постачальника медичного програмного забезпечення в даному випадку може призвести до, перш за все, порушення прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Програмний комплекс «Медична інформаційна система Health 24». Крім цього, залучення іншого постачальника медичної інформаційної системи може призвести до інформаційної несумісності, неоптимального функціонування інформаційного середовища МІС, погіршення або порушення рівня інформаційної безпеки, виникнення вразливості, що впливатимуть на захищеність комплексу в цілому, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням.
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції щодо надання права використання комп'ютерної програми «Health 24 та потреби отримати послуги зі впровадження в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними товарами, роботами чи послугами, уповноваженою особою було прийнято рішення про укладання договору про закупівлю без використання електронної системи на підставі пп.5 пункту 14 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року ( 5) роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків:- необхідність захисту прав інтелектуальної власності;)
3. Надаємо обгрунтування затверджене директором підприємства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вказані порушення Замовником усунуто

2024-03-29 23:33:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2024-04-01 17:45:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗДОРОВ'Я 24"
#39138976
Переможець 306 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2024 13:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 16:14
додаток 3 до договору ЗДОРОВЯ 24.PDF зміни до договору
01 квітня 2024 16:11
додаток 2 до договору ЗДОРОВЯ 24.PDF зміни до договору
01 квітня 2024 16:11
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 23:29
обгрунтування закупівлі зміни до договору
29 березня 2024 23:28
договір укладений
10 січня 2024 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5687-1812\444\10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5687-1812\444\10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5687-1812\444\10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5687-1812\444\10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML